پروژه طراحی داخلی پاسداران 3

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 پذیرایی

این پروژه 225 متری دارای 3 اتاق خواب مستر می باشد که واقع در پاسداران است و طراحی تمام قسمت های آن توسط تیم ما انجام شده است.

کارفرمای این پروژه 2 واحد 225 متری داشتند که یک واحد را کلاسیک و واحد دیگر را به سبک مدرن  طراحی کردیم.به دلیل اینکه متراژ واحد بزرگ بود همه نوع سبکی را برای این 2 واحد می توانستیم طراحی کنیم و مشکلی از این موضوع نداشتیم کارفرما چون علاقه بیشتری به سبک کلاسیک داشتند واحد خودشان را کلاسیک و این واحد را مدرن که همه پسندتر است طراحی کردیم.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 غذاخوری

طراحی فضای پذیرایی مدرن پروژه لوکس پاسداران

سبک طراحی این واحد 225 متری مدرن است و سعی کردیم تا حد امکان فضای واحد را شلوغ نکنیم اما برای هر یک از فضاها به طور اختصاصی یک طراحی در نظر گرفتیم تا همه ی قسمت ها خالی و بدون ایده نباشد.برای دیوار اصلی قسمت پذیرایی از رنگ طوسی استفاده کردیم و برای جلوه بیشتر از یک نورپردازی زیبا هم استفاده کردیم.استفاده از اکسسوری  ها و تابلوها همیشه محیط را زیباتر و دلنشین تر می کنند اما انتخاب آن ها بسیار مهم است مخصوصا تابلو! تابلویی که انتخاب می کنید باید متناسب با سبک طراحی و فضای شما باشد به طور مثال ابعاد آن نباید به گونه ای باشد که برای دیوار شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. همان طور که اینجا مشاهده می کنید تم رنگی تابلو کاملا متناسب با مبلمان ، دیوار و فرش است و کاملا وسط مبلمان قرار دارد حتی اگر دقت کنید تم رنگی تابلو کاملا متناسب با پایه ی میز و اکسسوری ها وحتی المن دیوار کناری است.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 پذیرایی

درست رو به روی دیواری که تابلو قرار دارد ، دیوار کنسول و آینه است که سبک و طراحی آن متناسب با کل فضای ماست.مبلمانی که ما در طراحی ها همیشه طراحی واستفاده می کنیم از بزرگ ترین قسمت ها تا کوچک ترین اکسسوری ها مثل ظرف و گلدان و … همه در بازار موجود و قابل دسترسی هستند.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 پذیرایی کنسول

طراحی فضای ناهار خوری پروژه پاسداران

همان طور که همیشه گفتیم فضای ناهار خوری باید جدا از قسمت پذیرایی و نزدیک به آشپزخانه باشد برای اینکه به راحتی بتوانیم پذیرایی و چیدمان میز را هنگام سرو غذا انجام دهیم . این جدایی قسمت پذیرایی به این معناست که طراحی این فضا باید با سایر فضاها هم خوانی داشته باشد.برای طراحی این قسمت ما از یک کنسول باریک و یک تابلوی زیبا متناسب با تابلو و المان سایر دیوارها انتخاب کردیم همین طور رنگ دیوار اصلی را طوسی در نظر گرفتیم تا جلوه ی تابلو روی آن بیشتر باشد.برای دیوار کناری هم از متریال آینه استفاده کردیم تا فضای ناهار خوری را بزرگتر نشان دهد .

محل نصب لوستر بالای میز ناهارخوری بسیار مهم است که چون باعث تفکیک سقف و فضا می شود ، همچنین لوستر بالای میز ناهارخوری بهتر است که یک فرم کشیده داشته باشد تا کل میز را هم روشن کند.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 آینه غذاخوری

طراحی فیلتر ورودی 

فیلتر ورودی این پروژه چون با چوب کار شده است در بدو ورود حس گرمی خانه را کاملا برای شما قابل لمس می کند. در کنار درب ورودی یک کمد دارای رگال و کشو طراحی کردیم به گونه ای که مهمانان از آن به راحتی استفاده کنند و احتیاجی نباشد که کارفرما ، مهمان را به فضای خصوصی خود وارد کند.

ما همیشه سعی می کنیم در روند طراحی فقط به زیبایی محیط توجه نکنیم و کاربردی بودن آن را هم در نظر بگیریم به طور مثال با قرار دادن این لوورهای چوبی در کنار کمد ورودی یک راهرو به وجود آوردیم که علاوه بر ایجاد فیلتر ورودی باعث تفکیک فضا هم شدیم و با قرار دادن یک نیمکت زیبا فضا را کاربردی تر کردیم.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران جاکفشی

طراحی نشیمن خصوصی پروژه پاسداران 

مبلمان نشیمن خصوصی همیشه بهتر است که خیلی راحت و مناسب برای تایم استراحت و تماشای فیلم باشد چون معمولا خانواده از این فضا استفاده می کند پس راحتی آن بسیار مهم است به همین دلیل ما از یک مبل ال ساده و راحت طوسی و 2 مبل تک با پشتی راحت استفاده کردیم ، برای میز جلوی مبلمان هم از یک میز گرد بزرگ استفاده کردیم تا دسترسی همه به آن راحت باشد برای اینکه فضای نشیمن ما از سردی مطلق خارج شود از رنگ صورتی و گلبهی در بعضی از قسمت ها مثل وسن و تابلو استفاده کردیم تا حس و حال فضای ما را کمی بهتر کند.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 تی وی روم

طراحی تی وی وال پروژه پاسداران 

تی وی وال این واحد دقیقا پشت فیلتر ورودی قرار دارد که با آن لوور های چوبی که برای قسمت ورودی و نشیمن قرار دادیم طراحی زیبایی را هم برای تی وی وال به وجود آوردیم یعنی یک طراحی دو منظوره ایجاد کردیم که هم یک فیلتر ورودی و هم یک تی وی وال زیبا داشته باشیم.برای روشنایی بهتر و بیشتر هم از نورهای ریلی در بالای تلویزیون استفاده کردیم  که جلوه ی قشنگ تری را در طراحی ما به وجود آوردند.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 تی وی

طراحی آشپزخانه مدرن و زیبای پروژه پاسداران

نور آشپزخانه این واحد 225 متری مدرن فوق العاده عالی بود پس ما دستمون توی انتخاب رنگ کاملا باز بود یعنی هم از رنگ تیره و هم از رنگ روشن می توانستیم استفاده کنیم پس ما یک کابینت با ترکیب رنگی و متریال فوق العاده جذاب طراحی کردیم. رنگ و متریال اصلی فضا را هایگلاس سفید در نظر گرفتیم و در بعضی از قسمت ها از درب های شیشه ای دودی با پروفیل های آلومینیومی استفاده کردیم ، همچنین برای گرمتر شدن فضا در بعضی از قسمت ها از طرح چوب استفاده کردیم ، برای قسمتی از جزیره و بین کابینتی هم سرامیک مشکی به کار بردیم تا جلوه ی فضا را بیشتر کند.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 آشپزخانه

بیشتر جذابیت آشپزخانه به اکسسوری هایی است که استفاده می کنیم اینجوری هم فضای جذاب تری داریم و هم استفاده ی بهتر  بیشتری ز فضامون می تونیم داشته باشیم البته باید حتما به این موضوع توجه داشته باشیم که این اکسسوری ها طبق فضا و نیازمون انتخاب شود.در اینجا ما برای کارفرما با توجه موارد گفته شده این مدل سوپری ها را طراحی کردیم.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 آشپزخانه سوپر

برای قسمت وسط آشپزخانه هم یک جزیره در نظر گرفتیم که هم یک فضای کار باشد و هم یک فضای خانوادگی برای صرف غذا باشد ، چون ابعاد جزیره بزرگ بود لوستری که برای روی جزیره انتخاب کردیم حالت کشیده دارد تا هم زیبایی بیشتری داشته باشد و هم روشنایی بیشتری دارد.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 آشپزخانه جزیره

طراحی اتاق خواب اصلی

اتاق خواب اصلی یک اتاق مستر است که متراژ نسبتا خوبی هم دارد پس ما فضای کافی برای طراحی فضاهایی که کارفرما می خواستند داشتیم.در دیوار اصلی اتاق خواب که پشت تخت خواب بود از پارچه و استیل استفاده کردیم و چون رنگ پارچه طوسی بود تم رنگی پرده را هم طبق آن انتخاب کردیم ولی برای اینکه سرد بودن فضا را به خاطر رنگ طوسی از بین ببریم پاتختی و میز آرایش را چوبی انتخاب کردیم ، همچنین در فرورفتگی که جلوی پنجره بود از چوب استفاده کردیم و با گذاشتن یک مبل راحتی براشون یک فضای استراحت  مطالعه به وجود آوردیم.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 اتاق خواب مستر

طراحی سرویس اتاق خواب مستر

به دلیل محدودیت فضایی که در این سرویس داشتیم از یک روشویی ایستاده استفاده کردیم تا فضای کمتری را اشغال کند و آینه پشت روشویی آن را متناسب با خطوط و فرم روشویی انتخاب کردیم تا متناسب با فضا باشد.در کنار این روشویی جذاب یکسری کمد طرح چوب طراحی کردیم که محل مواد شوینده باشد تا هم دسترسی کارفرما به آن راحت باشد و هم متناسب با متریال استفاده شده در اتاق خواب باشد که 2 فضا با هم ، هم خوانی داشته باشند.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 حمام مستر روشویی

طراحی اتاق خواب مهمان

انتخاب متریال اتاق خواب همیشه باید به گونه ای باشد که هم زیبایی داشته باشد و هم حس راحتی برای کاربر آن فضا داشته باشد تا وقتی ساعت پایانی روز را در این فضا سپری میکنند حس رضایت و آرامش داشته باشند به همین دلیل ما برای پشت تخت خواب این اتاق متریال چوب ، پارچه و آینه را انتخاب کردیم تا حس خوب و لذت بخش آرامش را در کاربر ایجاد کند .

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 اتاق مهمان

برای قسمت رو به روی تخت خواب هم یک کمد سراسری و یک میز آرایش طراحی کردیم تا نیازهای اولیه مهمان برطرف شود.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 کمد اتاق مهمان

طراحی اتاق خواب دختر خانواده 

استفاده از رنگ ها ی شاد و جیغ در مبلمان ، پرده یا حتی رنگ دیوار ها جسارت خیلی زیادی می خواهد چون معمولا همه از رنگ های روشن و خنثی استفاده می کنند.انتخاب رنگ کاملا تخصصی است وباید کاملا محتاطانه باشد. همان طور که در این طراحی مشاهده می کنید چون در یکی از دیوار ها یک رنگ فوق العاده خاص استفاده شده سعی کردیم در بقیه قسمت ها از رنگ های روشن استفاده کنیم تا هم اتاق خیلی شلوغ و خسته کننده نشود و هم جلوه رنگ دیوار از بین نرود.به دلیل استفاده از آینه در پشت تخت همان ابعاد و طرح و متریال را هم روی سقف استفاده کردیم تا یک تفکیک سقف ساده و زیبا داشته باشیم.

برای اینکه از همه ی فضاها به درستی و خوبی استفاده کنیم در قسمت فرورفتگی جلوی پنجره یک میز آرایش فوق العاده ظریف و زیبا قرار دادیم تا از دیوار روبه روی تخت برای فضای کمد دیواری استفاده کنیم.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 اتاق خواب

طراحی سرویس اتاق خواب مستر

همیشه باید لوازمی که انتخاب می کنید متناسب با فضای شما باشد و در مرحله بعدی متناسب با سلیقه و نیازتان باشد در نتیجه ما برای اینجا از یک روشویی کوچک و زیبا استفاده کردیم و برای جلوگیری از خیس شدن سایر قسمت ها از کابین شیشه ای استفاده کردیم.

طراحی داخلی مسکونی پاسداران 3 حمام مهمان

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button