طراحی و اجرا ویلای مدرن در کردان

طططراحی و اجرای پروژه کردان

طراحی و اجرا ویلای مدرن در کردان این ویلا با مساحت 170 متر مربع با سبک مدرن در منطقه کردان کرج واقع شده است.ویلا محلی است برای آرامش و گذراندن اوقات فراغت شما. پس اگر آن را طراحی می‌کنید و یا بصورت آماده خریداری می‌کنید، سبک و سلیقه شخصی خود را فراموش نکنید.فلسفه ما در طراحی ویلاهای خصوصی بر این واقعیت است که محیط فرد تاثیر بسزایی در زنگی وی دارد بنابراین کانسپت ما برای طراحی هر پروژه با توجه نیازهای افرادی است که در آن ویلا وقت میگذرانند.با وجود این که امروزه ویلاها و خانه‌های ویلایی بسیار کمیاب تر از دهه‌های گذشته هستند، اما هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که زندگی در خانه‌های ویلایی را نسبت به زندگی در خانه‌های آپارتمانی ترجیح داده و علاقه مند به داشتن آن‌ها هستند. شرکت معماری عرشا هوم با دانش معماری خود در طراحی ویلاهای خاص مفتخر است تا هر آنچه که ایده آل شماست را متناسب با نیازها و توان مالی شما برایتان به واقعیت تبدیل کند.

طراحی داخلی ویلا مدرن کردان

طراحی ویلا یکی از دغدغه های امروز می باشد.اکثر افراد برای فرار از دود و دم و شلوغی شهر های بزرگ ترجیح می دهند آخرهفته و تعطیلات خود را در مکانی آرام و دنج کنار عزیزان خود بگذرانند. هدف از طراحی ویلا،طراحی یک فضای امن و راحت است که دستیابی به این سطح از آرامش در محیط های شلوغ شهری غیرممکن است.بجای خرید یک ویلای آماده،خرید زمین و طراحی و ساخت سفارشی بهترین سرمایه گذاری است که به شما این امکان را می دهد که خانه رویایی با فضاهای مورد نیاز را داشته باشید.اما این را باید بدانید که فقط یک بار ویلای شما طراحی و ساخته می شود و شما می خواهید سالیان سال کنار عزیزانتان در آرامش زندگی کنید.پس در انتخاب شرکت معماری برای طراحی و ساخت ویلای خود بیشترین دقت را داشته باشید.ما به جزئیات توجه ویژه ای داری و این پروژه نیز از این قاعده مستثنی نیست،هماهنگی در همه جزئیات چیزی است که ما همیشه در کار خود برای آن تلاش می کنیم. زندگی در این ویلا به مالکان راحتی بی نظیری نسبت به زندگی شلوغ شهری می دهد.

طراحی ویلای دوبلکس

این ویلا شامل دو طبقه می باشد.در طبقه اول آشپزخانه،نشیمن و پذیرایی که با پله معلق چوبی به طبقه دوم دسترسی دارد و در طبقه دوم اتاق خواب ها واقع شده اند. سبک طراحی این ویلا مدرن است و از الوارهای چوبی و پله چوبی و همچنین یک دیوارکوب چوبی در پذیرایی استفاده شده تا فضارا گرم تر کند و حال و هوای ویلا را کامل کند.پلان ویلا دوبلکس مطابق با سلیقه و نیاز شما طراحی می شود تا تمام نیاز های شما را برطرف کند.ما تغییراتی در پله داشتیم و سرویس زیر پله را حذف و یک پله معلق زیبا و چشمگیر طراحی و اجرا کردیم.

طراحی ویلا به سبک مدرن

سبک طراحی این ویلا مدرن است که استفاده از خطوط ساده و بی آلایش از ویژگی های مهم این سبک به شمار می رود.این سادگی نه تنها فضا را آرامش بخش می کند بلکه برای خانه های کوچک بسیار مناسب است و فضای شما را بزرگتر نشان می دهد.استفاده از رنگ های روشن و خنثی مثل سفید و طوسی و متریال چوب از بهترین گزینه ها برای سبک مدرن در دکوراسیون داخلی است.

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button