پروژه طراحی داخلی اسلامشهر

طراحی آشپزخانه پروژه اسلامشهر

این واحد 300 متری دوبلکس 3 خوابه واقع در اسلامشهر است که سبک طراحی آن کاملا مدرن است . فضاهایی که طراحی آن توسط مجموعه ما انجام شده شامل سالن پذیرایی ، حال خصوصی ، آشپزخانه ، 3 اتاق خواب ، فیلتر ورودی و راه پله است.

طراحی راه پله پروژه اسلامشهر

طراحی سالن پذیرایی پروژه اسلامشهر

با توجه به انتخاب سبک مدرن توسط کارفرما ، طراحی سالن پذیرایی را به دور از هرگونه تجملات با رنگ دلخواه کارفرما انجام دادیم. با توجه به نیازشون برای تلویزیون در سالن پذیرایی یک دیوار را با یک طراحی فوق العاده ساده برای این کار در نظر گرفتیم.

طراحی سالن پذیرایی پروژه اسلامشهر

طراحی نشیمن خصوصی پروژه اسلامشهر

وجود پنجره های قدی برای فضای نشیمن می تواند بهترین نعمت باشد ، چون هر چه قدر شما نورپردازی قوی داشته باشید ولی انرژی که از نور خورشید دریافت می کنید بهتر وبیشتر  است.

طراحی حال خصوصی پروژه اسلامشهر

همیشه برای طراحی تی وی وال احتیاج نیست که از طرح های شلوغ و پرکار استفاده کنید چون ممکن است موقع تماشای فیلم کلافه و خسته شوید ، ما هم در طراحی این تی وی وال فقط از لوورهای چوبی استفاده کردیم تا هم ساده باشد و هم فضا را گرم کند.برای مبلمان هم از یک مبل ال شکل بی نهایت راحت استفاده کردیم تا متناسب با این فضای خصوصی و خانوادگی باشد.

طراحی آشپزخانه مدرن پروژه اسلامشهر

متریال استفاده شده در طراحی این آشپزخانه هایگلاس سفید و طرح چوب است ، به طور کلی چوب فضای شما را خیلی گرم می کند بهتر است برای متعادل کردن فضا ز رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید تا محیط شما را دلنشین تر کند.

با در نظر گرفتن یک جزیره در وسط آشپزخانه هم یک میز کار  و هم یک فضای صبحانه خوری به وجود آوردیم . طراحی بعضی از فضا ها برای کارفرما می تواند خیلی مفید و کاربردی باشد. 

طراحی آشپزخانه پروژه اسلامشهر

طراحی فیلتر ورودی 

دقیقا بعد از باز کردن درب ورودی شما با همچین صحنه ی زیبایی مواجه می شوید که حس دلنشین چوب را می توانید به خوبی احساس کنید . کاربری این فضا ی زیبا کمدهای قدی است که  برای لباس های مهمان بسیار مناسب است و به این ترتیب شما دیگر مجبور نیستید که مهمان را وارد فضای خصوصی خود کنید.

طراحی فیلتر ورودی پروژه اسلامشهر

طراحی اتاق خواب اصلی

به دلیل علاقه زیاد کارفرما به رنگ زرشکی ما هم سعی کردیم تا حد امکان از این رنگ در طراحی استفاده کنیم ، اما به طور کلی بهتر است که در فضا به صورت یک دست از رنگ های تیره  پررنگ استفاده نکنیم.

طراحی اتاق خواب اصلی پروژه اسلامشهر

طراحی اتاق خواب نوجوان

از اونجایی که کف پروژه پارکت بود و گرمای لذت بخشی را به محیط داه بود با استفاده از یک رنگ خنثی که ما طوسی را انتخاب کردیم سعی کردیم فضا را کمی متعادل کنیم همین طور برای اینکه دختر خانواده علاقه به رنگ صورتی داشتند ما با در نظر گرفتن این مورد در بعضی از قسمت ها از این رنگ هم استفاده کردیم .

برای ما در طراحی همیشه هم کاربردی بودن فضا و هم زیبایی آن مهم است در نتیجه با در نظر گرفتن این موارد اتاقی برای دختر خانواده طراحی کردیم که هم نیازشون برطرف شود و هم کاملا زیبا باشد.با طراحی یک میز طراحی ظریف سعی کردیم خیلی فضای موجود را اشغال نکنیم ، همچنین با طراحی که برای کمدشون کردیم هم زمان هم نیازشون به کمد لباس و میز آرایش را برطرف کردیم به طوری که هم رگال ، قفسه وکشو برای یک سمت کمد و سمت دیگر را برای میز آرایش با آینه ی لامپ دار در نظر گرفتیم که نور مورد نیازشون هم تامین شود.

برای قسمت پشت پنجره یک نیمکت زیبا در نظر گرفتیم تا موقع مطالعه یا استراحت از آن بتوانند استفاده کنند ، در کنار نیمکت هم یکسری طبقه برای یدمان اکسسوری و کتاب طراحی کردیم .

طراحی داخلی اتاق خواب دختر پروژه اسلامشهر

طراحی اتاق خواب پسر خانواده

پسر خانواده عاشق رنگ قرمز و آبی هستند و ما براشون این ترکیب رنگی را در نظر گرفتیم ولی به طور کلی خواسته ای که از ما داشتند فقط میز تحریر و کمد بود که ما هم به زیبایی این اتاق را براشون طراحی کردیم.

طراحی اتاق خواب پسر پروژه اسلامشهر

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button