پروژه طراحی داخلی اکباتان

طراحی اتاق خواب پروژه اکباتان

موقعیت : تهران – اکباتان
متراژ :  65 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای صباغ پور

معمولا طراحی فضاهای کوچک به دلیل یکسری از محدودیت ها به مراتب سخت تر از فضاهای بزرگ است مثلا کارفرما برای این واحد 65 متری درخواست فضای کار و لاندری هم داشتند که ما با یک ایده خلاقانه توانستیم این خواستشون را انجام دهیم.

طراحی فضای صبحانه خوری اکباتان

طراحی فیلتر  ورودی 

چون متراژ  واحد کوچک بود ما از یک کمد سراسری برای قسمت ورودی استفاده نکردیم تا فضا را بسته تر و محدودتر نشان ندهد همچنین با استفاده از متریال های روشن و نورپردازی مناسب سعی کردیم فضا را بهتر هم نشان دهیم ، در واقع همیشه  برای خانه های کوچک پر و خالی کردن احجام می تواند ایده مناسبی باشد تا هم کاربری که مد نظرمان است طراحی شود و هم فضا خیلی بسته به نظر نرسد .

طراحی ورودی پروژه اکباتان

طراحی آشپزخانه 

در طراحی آشپزخانه هم از متریال رنگ روشن و لوازم توکار  استفاده کردیم تا جای زیادی را اشغال نکند و فضا را دلبازتر  نشان دهد پس در نتیجه بهترین انتخاب برای این فضا رنگ سفید شد ، همچنین در یونیت های هوایی از طرح چوب استفاده کردیم تا فضا را گرم و دلنشین کند.

طراحی آشپزخانه پروژه اکباتان

جزیره حتما مخصوص فضاهای بزرگ نیست برای این متراژ هم مناسب ترین انتخابی بود که می توانستیم داشته باشیم چون هم فضا را محدود نکرده و هم دسترسی را راحت تر کرده است.

با توجه به محدود بودن متراژ اگر از میز ناهارخوری بزرگ استفاده می کردیم  بیشتر فضا را اشغال می کرد به همین دلیل ما فقطط از یک میز 4 نفره گرد استفاده کردیم.

طراحی فضای صبحانه خوری اکباتان

طراحی فضای نشیمن 

طراحی تی وی وال همیشه که نباید تجملاتی و شلوغ باشد! گاهی اوقات بهتر است با توجه به متراژ ساده و خلوت باشد و بهترین انتخاب برای این گزینه استفاده از لوور چوبی است که برای کاربردی تر شدن دیوار تلویزیون از یکسری قفسه هم در کنار آن استفاده کردیم همین طور با استفاده از نورهای خطی روی سقف سعی کردیم محدوده ی تی وی وال را هم مشخص کنیم.

رنگ هایی که برای مبلمان این پروژه انتخاب کردیم طوسی و زرشکی است . فضای نشیمن چون محدود بود سعی کردیم از رنگ های خیلی تیره استفاده نکنیم تا فضا را محدودتر نشان ندهد فقط در حد 2 تا مبل تک از رنگ زرشکی استفاده کردیم که فضا را خیلی بی روح نکند.

طراحی تی وی وال پروژه اکباتان

طراحی فضای لاندری

با توجه به متراژی که واحد داشت و محدودیت هایی که ما داشتیم اما باز کارفرما اصرار به فضای لاندری داشتند و ما هم پشت کمد ورودی این فضا را طراحی کردیم .

طراحی لاندری پروژه اکباتان

طراحی اتاق خواب 

کارفرما ی محترم در اتاق خواب احتیاج به یک فضای کار داشتند با توجه به محدودیت فضای اتاق خواب ، فضای کارو خواب را ما از هم جدا کردیم.برای فضای  خواب از رنگ سفید و طرح چوب استفاده کردیم تا دلبازتر و روشن تر از آنچه که است به نظر آید.برای نورپردازی اتاق خواب هم از نورهای خطی ، آباژور لوستر و نورپردازی پشت تخت خواب استفاده کردیم تا نور کافی باعث بزرگ دیده شدن فضا باشد.

طراحی اتاق خواب پروژه اکباتان

فضای کار قبل از ورودی اتاق خواب است که فقط شامل یک میز و صندلی و شلف های ظریف و زیباست تا خیلی فضا را اشغال نکند.

طراحی اتاق خواب پروژه اکباتان

طراحی سرویس بهداشتی 

چون فقط یک سرویس داخل واحد وجود داشت ما فضای تر و خشک را با استفاده از یک درب شیشه ای  از هم جدا کردیم . در طراحی این سرویس سعی کردیم همه ی وسایلی که استفاده می کنیم کاملا ساده باشد تا فضا خیلی شلوغ به نظر نرسد.

طراحی سرویس پروژه اکباتان

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button