پروژه طراحی داخلی بلوار کشاورز

طراحی داخلی پروژه بلوار کشاورز

طراحی یک واحد 55 متری به مراتب سخت تر از یک واحد 300 متری است چون در واحدهای کوچک بیشتر اوقات ما خیلی محدودیت داریم در عین حال هم باید به نیاز و علاقه ی کارفرما هم توجه کنیم . در واحدهای کوچک باید حتما از سبک مینیمال و مدرن استفاده کنیم چون سبک های نئوکلاسیک و کلاسیک بیشتر تجملاتی هستند و ظریف کاری های خیلی زیادی دارند که هرچه فضا بزرگتر باشد بیشتر به چشم می آید در ضمن در این سبک ها قرینه سازی حتما باید رعایت شود که خب معمولا این قرینگی در فضاهای کوچک اصلا قابل اجرا نیست .

انتخاب رنگ و متریال از مهمترین عوامل در طراحی متراژهای کوچک هستند چون ممکن است با یک اشتباه در انتخاب رنگ فضا کوچکتر  و محدودتر  به نظر رسد.رنگ های روشن مثل سفید و کرم روشن بهترین انتخاب برای متراژ های کوچک است همین طور بهتر است از متریال هایی استفاده کنیم که نور را بازتاب میکنند مثلا در طراحی دکوراسیون چوبی می توانیم از هایگلاس استفاده کنیم یا انتخاب مبلمان و طراحی دیوارها می تواند به گونه ای باشد که در آن ها از آینه استفاده شود.

طراحی نشیمن پروژه بلوار کشاورز

طراحی فیلتر ورودی

راهروی ورودی ما شامل فضای محدودی بود که ما نمی توانستیم کمد سراسری را طراحی کنیم به همین دلیل در قسمت پایینی کمد 2 کشو طراحی کردیم که محلی مناسب برای کفش ها باشد و از کمد آن به عنوان  کمد لباس مهمان استفاده شود. از واجبات طراحی ورودی وجود آینه است که خب ما توانستیم در این قسمت هم یک آینه و هم یک کنسول زیبا طراحی کنیم.جنس کمد ورودی هم هایگلاس سفید و طرح چوب انتخاب کردیم تا بازتاب نور را بیشتر کند و فضا را بزرگتر از آنچه که است نشان دهد.

طراحی ورودی پروژه بلوار کشاورز

طراحی نشیمن 

کارفرما علاقه ی زیادی به رنگ صورتی داشتند و ما هم روشن ترین صورتی را انتخاب کردیم تا هم طبق علاقشون پیش رفته باشیم و هم باعث کوچکتر شدن فضا نشده باشیم برای اینکه فضا خیلی محدود به نظر نرسد طراحی تی وی وال را خیلی ساده انجام دادیم و فقط از 2 تا شلف برای قرار دادن اکسسوری ها استفاده کردیم .

برای انتخاب متریال بعضی از مبلمان و اکسسوری ها از آینه و استیل استفاده کردیم تا بازتاب نور را بیشتر کند و باعث دلبازتر و روشن تر شدن فضا شود.

طراحی نشیمن پروژه بلوار کشاورز

طراحی فضای ناهارخوری پروژه بلوار کشاورز

در طراحی قسمت ناهارخوری همان طور که مشاهده می کنید از سرامیک اسلب سفید همراه با استیل استفاده کردیم تا هم طراحی زیباتری داشته باشد و هم متفاوت تر از بقیه قسمت های منزل باشد.متریال سرامیک و استیل باعث بازتاب بیشتر نور می شود و خب هرچه فضای شما روشن تر باشد بزرگتر به نظر می رسد.

طراحی فضای ناهارخوری پروژه بلوار کشاورز

طراحی آشپزخانه مدرن پروژه بلوار کشاورز

متریال انتخابی ما برای آشپزخانه هایگلاس سفید و طرح چوب بود تا رنگسفید فضا را دلبازتر نشان دهد و طرح چوب باعث گرمتر شدن فضا شود.

برای قسمت کانتر هم تعدادی قفسه با نورپردازی در نظر گرفتیم تا هم کاربردی باشد و هم باعث زیبایی بیشتر فضا شود همچنین برای این قسمت 2 عدد صندلی ظریف با پایه های از جنس آینه در نظر گرفتیم تا فضایی خانوادگی برای صرف غذا داشته باشند.

طراحی آشپزخانه پروژه بلوار کشاورز

طراحی اتاق خواب 

در طراحی اتاق خواب هم از رنگ سفید و طوسی استفاده کردیم و برای روح دادن به فضا از رنگ بنفش هم استفاده کردیم تا اتاق گرمتر شود.انتخاب متریال آینه برای پشت تخت ، لوستر کریستالی ، آباژور با پایه های استیل  و کمد با متریال هایگلاس باعث زیباتر شدن و دلبازتر شدن فضا شده است.

طراحی اتاق خواب پروژه بلوار کشاورز

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

برای مشاهده بازسازی این پروژه کلیک کنید

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button