پروژه طراحی ویلا دماوند

طراحی ویلا دماوند به سبک مدرن

موقعیت : استان تهران- دماوند
متراژ :640 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

دکوراسیون داخلی ویلا و طراحی داخلی آن یکی از موضوعات مهمی است که بایددر مورد آن قبل از شروع طراحی اطلاعات لازم کسب شود.

دکوراسیون داخلی ویلا مطابق با معماری آن صورت می گیرد و اصول طراحی پلان ساختمان یکی از موارد مهمی است که موجب می شود دکوراسیون داخلی قابل تغییر باشد. بهتر است طراحی و دکوراسیون داخلی با سبکی مطابق سلیقه شما اجرا شود و از فضا به شکلی کاربردی استفاده شود. در طراحی ویلا استفاده از امکانات و تجهیزات به شکل صحیح اهمیت دارد و آنچه  که باعث متمایز شدن ویلاها از یکدیگر می شود اصول طراحی آنهاست که باید به آن ها توجه ویژه ای شود .

طراحی داخلی ویلا دماوند

طراحی ویلا برای داشتن یک محیط زیبا و آرامش بخش بسیار مهم است.اگر ویلاها مطابق با اصول طراحی ساختمان ویلا ساخته شوند ، می توانند رفاه و آسایش بیشتری را برای زندگی تامین کنند . طراحی ویلا احتیاج به افراد متخصص دارد پس باید این فرآیند توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

افرادی که به عنوان طراحان ساختمان و طراحان ویلا از نظر نمای داخلی و معماری بیرونی فعالیت می کنند ، باید واقعا به این کار مشتاق باشند و با علاقه زیاد به جزئیات بپردازند و اصول طراحی ویلا و ساخت و ساز را به خوبی مطالعه کرده باشند.

طراحی داخلی پروژه دماوند

طراحی فضای نشیمن

در قسمتی که ووید داریم فضای تی وی روم قرار دارد که ارتفاع سقف در اینجا توسط یک لوستر بزرگ و برجسته تاکید شده است.

در کنار تی وی روم و فضای نشیمن مهمان ، بار طراحی شده تا در کنار تماشای فیلم مورد علاقه و مهمانی ها بتوانند از تنقلات و نوشیدنی های مورد علاقه بهره ببرند و نیازی نباشد تا آشپزخانه بروند.

طراحی فضای داخلی پروژه دماوند

جدا از قسمت فضای نشیمن و ناهارخوری جلوی آشپزخانه که فضایی دلنشین برای گذراندن وقت در کنار عزیزان در کنار شومینه است ، سه قسمت دیگر در جاهای مختلف ویلا جهت دورهمی طراحی شده است.

یک قسمت که از اتاق خواب مهمان و فضای ناهارخوری دسترسی دارد و شامل دیوار سبز ، مبلمان و باربیکیو است که فضایی دنج و آرام برای مطالعه و خوردن قهوه است.

دو فضای دیگر که سقف ندارند شامل مبلمان راحتی و مبلمان ال توکار و میز غذاخوری است.

در کنار مبلمان راحتی تاب بزرگی قرار دادیم برای بازی کودکان و همچنین فضای سبز بزرگ برای بازی کودکان طراحی کردیم تا بچه ها هم از گذراندن وقت در اینجا لذت ببرند و همچنین خیال خانواده از بابت بچه ها راحت باشد.

 

طراحی داخلی پروژه دماوند

هر پروژه عرشا هوم رویای دیگری است که برای داشتن خانه شخصی با سطح راحتی و زیبایی شناسی به حقیقت می پیوندد. ما با تمام خواسته های مشتریان خود با احترام رفتار می کنیم تا انتظارات آن ها تا حد امکان با واقعیت مطابقت داشته باشد.


شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button