بازسازی پروژه مسکونی بیهقی

بازسازی مسکونی بیهقی آشپزخانه

موقعیت: تهران – بیهقی

سبک طراحی: مینیمال

متراژ: 150 مترمربع

زمان اجرا: 1397

سال ساخت ساختمان: 1375

هزینه بازسازی:470 میلیون تومان

بازسازی پروژه مسکونی بیهقی این آپارتمان یک واحد قدیمی می باشد که در تغییرات بسیاری ایجاد کردیم. ورودی جذاب این واحد، هر بیننده ای را کنجکاو میکنه سایر قسمت های این خونه را ببیند. سبک طراحی این ویلا مدرن است که استفاده از خطوط ساده و بی آلایش از ویژگی های مهم این سبک به شمار می رود. این سادگی نه تنها فضا را آرامش بخش می کند بلکه برای خانه های کوچک بسیار مناسب است و فضای شما را بزرگتر نشان می دهد. استفاده از رنگ های روشن و خنثی مثل سفید،کرم و طوسی از بهترین گزینه ها برای سبک مدرن در دکوراسیون داخلی است.

بازسازی پروژه مسکونی بیهقی

این آپارتمان یک واحد قدیمی می باشد که تغییرات بسیاری ایجاد کردیم. ورودی جذاب این واحد هر بیننده ای را کنجکاو میکنه سایر قسمت های این خونه را ببیند. سبک طراحی این ویلا مدرن است که استفاده از خطوط ساده و بی آلایش از ویژگی های مهم این سبک به شمار می رود. این سادگی نه تنها فضا را آرامش بخش می کند بلکه برای خانه های کوچک بسیار مناسب است و فضای شما را بزرگتر نشان می دهد. استفاده از رنگ های روشن و خنثی مثل سفید،کرم و طوسی از بهترین گزینه ها برای سبک مدرن در دکوراسیون داخلی است.

در این پروژه لوله کشی مجدد انجام شد. جابجایی سینک و گاز را داشتیم تا مثلث طلایی رعایت بشه. تمام سرویس ها طراحی و مجدد لوله کشی شدند و یکی از جذاب ترین قسمت های این واحد جاکفشی بود که روبروی درب سرویس طراحی کردیم تا دید به سرویس را محدود کنیم.

اقداماتی که تو این پروژه انجام گردید به شرح زیر می باشد:

 تعویض لوله آب و برق  کل واحد، قیرگونی برای دو سرویس و آشپزخانه، اجرای سقف جدید با متریال کناف، اجرای سرامیک اسلب برای سرویس سرویس،اجرای شیر آلات توکار  سرویس، اجرای روشوی ای پلی اورتان برای سرویس ها،  اجرای کابینت و کمد دیواری هایگلاس، اجرای صفحه کابینت با متریال کوارترز،کف سازی کل واحد با سرامیک سایز 120، تعویض پنجره های آهنی به یو پی وی سی دوجداره، تعویض درب های داخلی و خارجی با متریال پلی اورتان، تعویض کلید پریزها، نقاشی مجدد کل واحد.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button