دکوراسیون داخلی منزل با عرشا هوم

طراحی داخلی مدرن جنت آباد بهرامی نژاد میزناهارخوری

طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

نقل مکان به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

یک منزل مسکونی از بخش های مختلفی ساخته شده است ازجمله : حمام و سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی و نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب. باید با یک طرح و نقشه درست بهترین طراحی ممکن را برای چیدمان وسایل در جاهایی مانند اتاق خواب، آشپزخانه و غیره انتخاب کنیم.

اصول دکوراسیون داخلی منزل

اگر ایده خاصی در ذهن خود برای چیدمان دکوراسیون ندارید نیازی به نگرانی نیست زیرا قبل از شما افراد زیادی دست در طراحی داخلی منزل دارند و شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای آنها ایده بگیرید و با ترکیب ایده ها و خلاقیت و دریافت مشاوره از متخصصین مربوطه طراحی‌های جدیدی برای منزل و یا حتی محیط کار خود به ارمغان آورید.

قبل از هر تصمیمی جهت اصول چیدمان منزل حتماً با متخصصین مربوطه در این باره مشورت نمایید تا با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید برای این کار بهترین راهکارهای ممکن به شما ارائه شود.

برای اینکه طراحی دکوراسیون منزل به بهترین نحو انجام بشود باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از این فاکتورها که بسیار حائز اهمیت است نقش مبلمان در چیدمان وسایل است زیرا مبل ها در دکوراسیون و چیدمان وسایل خانه در این روزا نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. پس باید در انتخاب آنها دقت زیادی داشته باشید تا با هماهنگی و همخوانی روکش و طرح مبل با رنگ دیوارها و سایر وسایل، هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد شود. از دیگر موارد در این مورد می توان به انتخاب قاب عکس ها و قابهای هنری متناسب با فضای خانه و رنگ دیوارها صحبت کرد.

دکوراسیون داخلی ناهارخوری

دکوراسیون داخلی منزل با بهترین خدمات و آخرین متد روز دنیادکوراسیون داخلی 

دکوراسیون داخلی هنر تزئین خانه مسکونی یا شغل های تجاری با در نظر گرفتن سلیقه و سبک شخصی مشتری است که شامل انتخاب طرح های رنگی، متریال مبلمان، آثار هنری و غیره می باشد.

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی منزل

تفاوت بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی چیست؟

طراحی داخلی به معنای هنر وعلم افراد در ساخت فضاهای قابل استفاده در یک خانه است. طراح داخلی برنامه‌ریزی فضارا انجام می‌دهد و می تواند در طراحی و بازسازی فضای داخلی از طراحی پلان تا انتخاب تمام اشیا و لوازم به افراد کمک کند. طراح داخلی تنها برای بهبود ظاهر فضا را طراحی نمی کند، بلکه عملکرد فضا نیز برای آنها مهم است.

یک طراح داخلی چه کاری انجام می دهد؟

طراحان داخلی به روش های مختلف روی پروژه های ساخت وساز یا بازسازی کار می کنند. طراح داخلی با معماران و پیمانکاران همکاری دارد تا خواسته‌های کارفرما را برآورده کند، ممکن است که پروژه طراحی مربوط به فضای مختلف اعم از فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستانی، هتل و یا هر فضای داخلی دیگر باشد.

وظایف یا وظایف اصلی طراحان داخلی چیست؟

رنگ اتاق – چیدمان لوازم در فضاهای مختلف – تکمیل دیوار و کف – پنجره – انتخاب کابینت – طراحی حمام – انواع سرویس های بهداشتی و مبلمان – طراحی سبک های مختلف – به کار بردن آثار هنری و اشیاء تزئینی مختلف.

دکوراسیون داخلی چه کار می کند و چه تغییراتی در فضا ایجاد می کند؟

دکوراسیون داخلی به طور کلی بخش کوچکتری از صنعت طراحی داخلی است. دکوراسیون داخلی عبارت است از دکوراسیون یک اتاق برای ایجاد ظاهری مناسب و دلنشین از نظر هنری و عملکردی است. بعد از اتمام طرح ها و بازسازی های لازم، معمولاً یک واحد دکوراسیون ایجاد می شود تا ظاهری یکپارچه به اتاق ایجاد کند. دکوراتورها می توانند به مشتریان در انتخاب طرح های رنگی، در انتخاب لوازم جانبی و انتخاب مبلمان برای مناطق داخلی یا خارجی کمک کنند.

دکوراتورها چه کاری را انجام میدهند؟

دکوراتورها ایده های جدیدی را برای فضاهای داخلی درنظر میگیرند بدون اینکه نیاز باشد چیدمان فضا را به صورت کلی تغییر بدهند. به طور معمول درها، پنجره ها، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه های شما مانند فضاهای کاربردی دست نخورده هستند. مبلمان، نورپردازی، تزئینات نرم مانند فرش و لوازم جانبی، آثار هنری، روکش و پرده باید در آن قرارداده شود. طراحان داخلی بدون بازسازی کامل، می توانند اتاق شما را متحول و ارتقا می دهند.

نتیجه: وضعیت دکوراسیون داخلی، دیدگاه شخصی شما نسبت به آن، سلیقه، زمان بندی و بودجه شما تعیین می کند که آیا به طراح داخلی نیاز دارید یا دکوراسیون داخلی.

طراحی داخلی یک پروژه بسیار طولانی تر است زیرا به بازسازی کامل فضا نیاز دارد. این یک عملیات شخصی است که از هر جنبه، به ویژه خواسته های خاص شما، و یک رویکرد داخلی دقیق تر استفاده می کند.

فضای داخلی یک فرآیند نسبتاً کوتاهتر است .ممکن است دکوراسیون داخلی خود را در نظر بگیرید و پیشنهاد دهید که کف را نوسازی کند یا نورپردازی خود را تغییر دهید یا دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید. بنابراین سریعتر از طراحی داخلی انجام میشود.

نحوه کار یک طراحی داخلی یا دکوراسیون داخلی به چه صورت است؟

در ابتدا، باید اندازه کار را ارزیابی کنید تا در نظر بگیرید که آیا به طراح داخلی نیاز دارید یا خیر. اگر کاری که باید انجام شود پیچیده است و شامل هماهنگی بین بسیاری از بخشها می باشد، می توانید بهترین کار را با یک طراح داخلی انجام دهید. اگر فقط می خواهید فضای فعلی خود راتغییردهید یا فقط بخشی از آن را تغییر دهید، می توانید به راحتی با یک دکوراتور داخلی آن را انجام دهید.

طراحی ها تا قرن 2020 به چه شکلی تعریف برچه اساسی تغییر داده شده اند؟

طراحی داخلی به عنوان هنر و علم ارتقاء داخل ساختمان تعریف شده است. هدف این است که برای افرادی که از این فضا استفاده می کنند، محیطی سالم تر و زیبا تر به نظر برسد. در طول تاریخ به طرز چشمگیری متناسب با سبک آن دوره تغییر کرده است.

اوایل قرن نوزدهم بود که ارزش واقعی برای طراحی داخلی به رسمیت شناخته شد و این حرفه زمانی محبوبیت یافت که جنبش های مدرنیستی و آرت نوو آن زمان را فرا گرفت. زمانی که طراحی داخلی مختص طبقات بالا و کاخ های سلطنتی بود، گذشت. در عوض، امکانات نوآورانه و غنی کننده طراحی داخلی در دسترس عموم قرار گرفت. داشتن خانه های زیبا که دارای زیورآلات، بافت ها و الگوهای اضافی است، برای نشان دادن تجمل وثروت افراد بود.

در اواخر قرن بیستم، زمان اسباب کشی و تزئینات سنگین، بزرگ و بیش از حد به پایان رسیده بود و عملکرد فضا در طراحی داخلی حائز اهمیت بود. با پیشرفت های تکنولوژی درلوازم خانگی، افزودن ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز چالشی جدید را برای طراحان داخلی در سطح جهان به وجود آورد. در حالی که پروژه های گذشته زیبایی ظاهری در طراحی اولویت داشت.

بیشتر بخوانید : بهترین دکوراسیون داخلی

پیشرفت تکنولوژی در لوازم منزل آزادی جدیدی را برای طراحان داخلی ایجاد کرد. قرن بیستم باعث ایجاد بسیاری از سبک های نوآورانه شد. طراحان داخلی در این دوره احساس کردند تولید انبوه وسایل منزل فضاها را ملایم، خسته کننده و بدون هیچ گونه ویژگی، متمایزکرده است به این ترتیب بیش از هر زمان دیگر مردم به دنبال طراحان داخلی بودند تا با اشیاء خارجی که در سفرهای خود به خارج از کشور یافت می شد، کاشی های آینه دار، اشکال هندسی گوناگون و غیره، زرق و برق را به خانه خود بیاورند.

طراحی داخلی اتاق کار مدرن

استفاده از فضاهای باز و افزایش فضای اطراف خانه تا قرن حاضر

گذراندن وقت در باغها و فضاهای بیرونی ما یکی از معدود لذتهایی بود که می توانستیم در ماههای بهار و تابستان در سال 2020 میلادی به ارمغان بیاوریم. این روند برای افزایش فضای اطراف خانه های ما تا سال 2021 ادامه خواهد یافت با پیش بینی تقاضا برای آشپزخانه های فضای باز، و فضای ناهار خوری و غیره.

سبک های رایج در دکوراسیون داخلی 

با توجه به انواع مختلف سبک‌های دکوراسیون بهتر است منزل خود را به گونه‌ای که با روحیات شما مطابقت دارد، بچینید و سبک طراحی داخلی را طوری انتخاب کنید تا از حضور در منزل لذت بیشتری ببرید.

  1. 1. سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

کلاسیک در لغت به معنای چیزی است که معمول و رایج بوده اما جدید نیست. دکوراسیون کلاسیک هم به همین موضوع اشاره دارد. در واقع دکوراسیون کلاسیک متضاد دکوراسیون مدرن می باشد و به زمان های گذشته اشاره دارد. استفاده از المان های پرزرق و برق و رنگ طلایی ومبلمان سلطنتی شاخص هایی هستند که در سبک کلاسیک مشاهده می شوند.

  1. 2. سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن، خطوط صاف و منظم، پالت رنگی ساده و موادی مانند استیل و شیشه استفاده می شود. در دکوراسیون مدرن حس سادگی را می تواند از تمام فضای خانه خصوصا مبلمان دریافت کرد. هدف از طراحی به سبک مدرن سادگی در عین زیبایی و خاص بودن است که طرفداران زیادی را به همراه دارد.

  1. 3. سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی

گاهی اوقات خیلی از ما نه سبک مدرن را برای دکوراسیونمان دوست داریم و نه سبک کلاسیک. به دنبال سبکی می گردیم که مابین این دو باشد، یعنی هم بتوانیم از عناصر طراحی مدرن بهره ببریم و هم عناصر کلاسیک. سبک نئوکلاسیک دقیقا همان سبکی است که به دنبالش می گردیم و می تواند نیاز ما را برطرف نماید.

  1. 4. سبک روستیک در دکوراسیون داخلی

این سبک یک سبک روستایی است که در آن برای طراحی دکوراسیون داخلی از متریال های طبیعی مانند سنگ و چوب و ترکیب شان با یکدیگر استفاده می شود. به عبارتی دیگر به دکوراسیونی که در آن از فاکتورهای سنتی و متریال های طبیعی استفاده شود، سبک روستیک می گویند.

طراحی داخلی مدرن

تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی

معمولا دو عبارت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی، برای بازسازی کردن یک محیط به جای یک دیگر به اشتباه استفاده می شوند. اگر چه هردو این عبارت ها با یک دیگر وجه های اشتراکی دارند و هدف آن نیاز تغییر یک مکان به یک مکان جدید زیبا و بهبود کیفیت زندگی می باشد. اما این دو عبارت یعنی دکوراسیون داخلی و طراحی به هیچ وجه به طور کامل با یک دیگر مترادف و هم معنی نیستند. ما در این مقاله قصد داریم تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

همان طور که گفته شد اکثر مردم طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را با یک دیگر اشتباه گرفته و یا آن ها را هم معنی می دانند. اما در واقع نمی توان این دو کلمه را به یک معنا دانست. در بین این دو شغل و یا کار شباهت ها و وجه اشتراک بسیار وجود دارد. حتی هردو آن ها یک هدف مشترک را به دنبال دارند. شباهت ها آن قدر میان این دو واژه زیاد است که با سختی می توان تفاوت هایی میان آن ها پیدا کرد. اما تفاوت هایی در بین کسی که به طراحی داخلی می پردازد با کسی که در زمینه دکوراسیون داخلی کار می کند وجود دارد که در ادامه تمامی آن ها مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اما بهتر است پیش از بیان هرچیز به طور جدا با مفهموم دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی آشنا شوید. سپس می توان تفاوت های این‌ دو را برای شما بیان کرد تا پس از مطالعه این مقاله تفاوت هایی میان این دو تخصص جداگانه قائل شوید. و به این فکر کنید که دقیقا به کدام یک از این دو نیاز خواهید داشت.

دکوراسیون داخلی

برای این که بتوانیم تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی را بهتر درک‌ کرده و بشناسیم بهتر است بفهمیم‌ که دکوراسیون داخلی چیست؟ تزیینات داخلی یا همان دکوراسیون داخلی، به دانش و هنر ساخت فضای داخلی کاربردی تر، زیبا تر و دل پذیر تر برای ساکنین منزل یا یک محیط کاری است. هرکسی که تا به الان محل کار و یا منزل خود را تزیین نموده است، به شکلی در طراحی داخلی شرکت نموده است.

حتی این هنر یک موضوع بسیار پرطرفدار و محبوب برنامه های تلویزیونی نیز است. علاوه بر این ها اگر‌ شما چنین مطالبی را در گوگل سرچ کرده باشید می دانید که این کار یک سرگرمی با محبوبیت بالا برای شما خواهد بود. زیرا برای آن به هیچ گونه مدارک خاصی نیاز نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید : بهترین طراحی داخل منزل

با این حال همگی افراد زمانی که درمورد چیدمان خانه خود فکر می کنند و یا آن را تزیین می کنند، به عنوان یک دکوراتور داخلی محسوب می شوند. اما با وجود این موارد، تزئینات داخلی نیز هم چون دیگر هنرها، ریزه کاری و سبک های مختلفی را دارا می باشد. که این موارد طبق نیاز دوران ها و سلایق افراد، مدام در حال تغییر است.

همان طور که اطلاع دارید، بخش بسیار زیادی از زمان و وقت یک فرد در محیط های بسته می گذرد. حال ممکن است این فضای داخلی محل کار باشد و یا منزل برای استراحت. البته که همه ما چند ساعتی را نیز در فضای باز و بیرون از محیط های بسته می گذارنیم، اما بخش عمده وقت ما در محیط های بسته سپری می گردد. بنابراین می توان گفت دکوراسیون داخلی و وسایل تزیینی می تواند تاثیرات مثبتی روی ما داشته باشد.

در واقع دکوراسیون داخلی حلقه ای است میان دو علم طراحی داخلی و معماری. این رشته از طرفی در علوم معماری با ساختمان و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط داشته و از طرفی دیگر نیز هم چون طراحی داخلی بر فضاهای داخلی نیز فوکوس دارد. در قسمت بعدی مقاله به طور کامل طراحی داخلی را توضیح خواهیم داد.

طراحی داخلی

در این جا برای درک بهتر تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی باید مفهوم طراحی داخلی را به صورت کامل متوجه شویم. نقشه کشی، طراحی داخلی و ساخت و ساز فضا به وسیله انسان، قسمتی از طراحی های محیطی است و با معماری نیز ارتباط بسیار‌ نزدیکی دارد. درست است که طراحی جهت ایجاد یک فضای خوشایند به دوران های تمدن اولیه انسان بازمی گردد، اما می توان گفت که رشته طراحی داخلی نسبتاً جدی می باشد. در اواسط قرن بیستم به گونه ای از کلمه دکوراتیو داخلی استفاده گردید که به طور کامل معنای واقعی خود را از دست داد. به همین خاطر واژه های بیش تری جهت توصیف این کلمات مورد استفاده قرار گرفت.

اصطلاح طراحی داخلی علاوه بر این که محدوده گسترده تری را شامل می شود، به عنوان یک حرفه جدید و تازه نیز شناخته شده است. در بعضی از کشورهای قاره اروپا، جایی که این کار از آن نشات گرفته تحت عنوان معمار داخلی از این رشته یاد خواهد شد.

در حقیقت طراحی داخلی حرفه ای است که به فعالیت و دانش های علمی نیازمند است. در حال حاضر دانشگاه ها و مراکز علمی بسیار زیادی وجود دارد که به برگزاری دوره های طراحی داخلی، می پردازند. معمولا کسانی که طراح داخلی هستند، در خصوص پارچه ها و رنگ ها، طراحی با کامپیوتر، برنامه ریزی فضا، نقاشی، طراحی مبلمان، معماری و… درس هایی را اخذ کرده و پاس می کنند. اکثر کسانی که در رشته طراحی داخلی فارغ التحصیل می شوند، پیش از این که برای تاسیس شرکت خود اقدام کنند باید حتما چند سال در دوره های کارآموزی شرکت کرده و آن هارا نیز بگذرانند.

آن چه که طراحان داخلی به انجام آن می پردازند، بیش تر به فضاهای داخل ارتباط دارد، فعالیت و کارهای آن ها نیز به نوسازی و طراحی داخلی کمک خواهد کرد. آن علاوه بر این که ظاهر اتاق را به صورت تغییر می دهند، تغییراتی نیز در کارایی ها ایجاد می نمایند. از جمله فعالیت های طراحان داخلی نقاشی کف ساختمان و چیدمان لوازم تزیینی در اتاق ها است.

آن ها برای این که بتوانند به درستی وظایف خود را انجام بدهند، باید به صورت کاملا حرفه ای با دکوراسیون داخلی و سبک های طراحی آشنا بوده و روی آن ها تسلط داشته باشند.

تا این قسمت متن به طور کامل و دقیق مفهموم طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را برای شما شرح دادیم. حال می خواهیم بدانیم که تفاوت طراحی و دکوارسیون داخلی دقیقا در چه مواری وجود دارد.

بیشتر بخوانید : رنگ در دکوراسیون مدرن

تزیینات داخلی شغلی است که به فعالیت و علم بسیار زیادی نیاز ندارد و در وهله اول باید به زیبا شناسی توجه ویژه ای داشت. معمولا افراد دکوراتو به هیچ وجه درگیر برنامه ریزی و بازسازی یک ساختمان نمی شوند. هنگامی که فعالیت های مربوط به ساختمان کاملا به اتمام برسد، کار آن ها تازه آغاز خواهد شد، آن ها بیش تر تمرکز خود را در سطوحی که بیشتر در معرض دید قرار دارند می گذارند.

اما با وجود همه این ها، دوره های جهت تزیینات داخلی برگزار می شود که بیشتر آن ها به سبک مبلمان، سبک ساختمان ها، طرح اتاق، پرده ها و…. مربوط می شود. هم چنین افراد دکوراتو در تغییر اشکال تخصص دارند. آن ها به مشتریان کمک خواهند کرد تا تم و سبک مورد نظر خود را بتوانند به راحتی انتخاب نمایند. هم چنین آن ها در تزئینات جزئی و مبلمان نیز به مشتریان مشاوره هایی ارائه می کنند. کار دکوراتور ها تازه کردن و بروزرسانی کردن اتاق های مختلف یک محیط است.

معمولا دکوراتورها بیشتر به صورت تنهایی به کار می پردازند و با پیمانکاران و معماران روابط خیلی نزدیکی ندارند. چون که کار آن ها در زمانی آغاز خواهد شد که کار معماران و و پیمانکاران به آخر رسیده است. به همین خاطر تعاملی میان آن ها شکل نمی گیرد.

اما کسانی که به طراحی داخلی می پردازند بیشتر با پیمانکاران و معماران ساختمانی در ارتباط می باشند. و تلاش آن ها این است که بتوانند به بهترین شکل رضایت مشتری را به دست آورند. اما کسانی که به دکوراسیون داخلی یک فضا می پردازند بیشتر با مجسمه سازان، خیاطان، مبلمان ها و…. ارتباط برقرار می کنند. این مورد یکی از تفاوت‌ دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی است.

بزرگ ترین تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی

بزرگ ترین تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی این می باشد که طراحان داخلی معمولا موردهای بیش تری را در ذهن خود مورد بررسی قرار می دهند. به طور مثال در زمان صحبت در مورد پوشش کف، به احتمال زیاد یک دکوراتور داخلی انتخاب رنگ، نوع و الگو را بر عهده خواهد داشت. اما یک طراح داخلی علاوه بر تمامی این موارد، انتخاب خود را بر اساس مناسب بودن نوع، انتقال صدا، اشتعال پذیری، خواص صوتی، خواص گازی، الزامات الکتریسیته انجام خواهد داد.

تفاوت و تشخیص عملکرد طراح با دکوراتورتا این قسمت از مطلب به طور کامل متوجه شدیم که تفاوت دکوراسیون داخلی با طراح داخلی در چه مواری است. اما می توان به بیان ساده تر گفت، هنگامی که به تغییرات ساختاری در محل کار خود و یا منزل احتیاج دارید، همانند نصب کابینت، جا به جایی دیوار و اضافه کردن پنجره و درب! بهتر است جهت این کار ها به سراغ یک طراح داخلی بروید.

بیشتر بخوانید : سبک مدرن و تفاوت آن با سبک معاصر

اما در صورتی که به تغییرات ساختاری و کلی نیاز ندارید و فقط می خواهید سبک چیدمان خانه و یا محل کار خود را تغییر دهید و یا این که کاغذ دیواری و یا رنگ اتاق ها را عوض کنید، بهتر است جهت این کار از یک دکوراتور کمک بگیرید. دکوراتورها می توانند در انتخاب نمودن لوازم و سازگاری آن ها با محیط به شما کمک کرده و هم چنین فضای اتاق را به صورت مطلوبی بدون ایجاد هیچ گونه آسیب در ظاهر، در بیاورند.

در این مطلب با مفهوم طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی و تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی آشنا شدید. ما در این مقاله متوجه شدیم که کسانی که به انجام دکوراسیون داخلی می پردازند حتما به علم و مدارک خاصی نیاز ندارند حتی در برخی مواقع ممکن است خود شما به عنوان یک دکوراتور فضای منزل و یا محل کار خود را بچینید.

اما طراح داخلی یک رشته و یک حرفه است که باید پس از فارغ التحصیل شدن در آن مدتی را نیز در دوره های کارآموزی سپری کرد. یک طراح داخلی می تواند یک دکوراتور باشد اما یک دکوراتور نمی تواند طراح داخلی باشد.

طراحان داخلی با پیمانکاران و معماران تعامل داشته و در ارتباط هستند، و همه سعی آن ها این است که نتیجه مطلوبی را به دست آورده و بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند. این در حالیست که کسانی که در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت دارند با معماران و پیمانکاران ساختمانی هیچ گونه ارتباطی ندارد، زیرا کار آن ها زمانی آغاز خواهد شد که کار آن ها به اتمام رسیده است.

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button