دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل

دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل شهرک غرب

در فرآیند دکوراسیون داخلی پذیرایی اطمینان حاصل کنید که سالن پذیرایی را اندازه می گیرید و اندازه مناسب را سفارش می دهید . برای اکثر مردم، اتاق پذیرایی آنها یک منطقه پر رفت و آمد است که کودکان، حیوانات خانگی و مهمانان را در خود جای می دهد. به همین دلیل جنس مناسب گزینه ای بادوام خواهد بود و وقتی زمان در نظر گرفتن رنگ فرا رسید، به انتخاب مبل خود فکر کنید اگر مبل روشنی انتخاب کردید، شاید یک فرش خنثی با الگوی خاصی را می‌خواهید. اگر یک پارچه کتان خاکستری انتخاب کرده‌اید، فرشی را انتخاب کنید که به فضای شما رنگ آمیزی می‌بخشد. بیشترین اشتباهی که اکثر مردم در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی مرتکب می شوند این است که چیزهایی با اندازه نامناسب می خرند. مبل هایی که در پذیرایی جا نمی شوند، مبل هایی که از درها رد نمی شوند، میزهایی که خیلی کوچک هستند و میزهایی که خیلی بزرگ هستند.

نقل مکان به یک خانه جدید می تواند یکی از لذت های بزرگ زندگی باشد، اما همچنین می تواند زمان عدم اطمینان از دکوراسیون داخلی پذیرایی آن نیز باشد زیرا باید بدانید که چگونه فضای خود را به بهترین شکل در می آورید در حالی که منعکس کننده حس شخصی شما از سبک است. این کار را دکوراسیون داخلی پذیرایی به خوبی انجام دهید و در نهایت خانه ای راحت و شاد خواهید داشت. چنانچه این کار را ضعیف انجام دهید، در نهایت در دکوراسیون داخلی پذیرایی با انبوهی از مبلمان، پارچه ها و رنگ های رنگی مواجه خواهید شد که هرگز به یک کل دلپذیر تبدیل نمی شوند. با کمی برنامه ریزی و با پیروی از همان مراحلی که طراحان داخلی حرفه ای استفاده می کنند، شانس موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت.

نکته مهم این است که شما نمی توانید دیدگاه طراحی اتاق نشیمن خود را بدون تعیین بودجه خود اجرا کنید و لازم است مشخص کنید کجا می‌خواهید هزینه کنید و کجا می‌خواهید از هزینه پرهیز کنید. این در روند تغییر دکوراسیون داخلی پذیرایی شامل بیرون رفتن از اتاق نشیمن و رد کردن خانه است. خانه خود را برای اقلامی که ممکن است در اتاق خواب مهمان فراموش شده یا کم رنگ به نظر برسند که می توانند در داخل این فضا تغییر کاربری دهند، خارج کنید.

دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه

دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه یکی از مهمترین عوامل برای خلق فضای زیبا و راحت در خانه است. با استفاده از طرح‌ها و المان‌های مناسب، می‌توان به آسایش و شگفتی در داخل خانه دست یافت. هنگام تزئین دکوراسیون داخلی منزل، باید به جزئیات نظیر رنگ‌ها، الگوها و مصالح توجه کرد.

برای دکوراسیون داخلی منزل، می‌توان از سبک‌های مختلفی استفاده کرد. سبک معاصر با تمرکز بر خطوط ساده و رنگ‌های نیمه صاف و درخشان، فضایی مینیمال و شیک ایجاد می‌کند. سبک روستایی با استفاده از چوب و المان‌های خشن، حس گرما و صمیمیت را در خانه به ارمغان می‌آورد. سبک کلاسیک با جزئیات پرداخته شده و الگوهای ظریف، فضایی با اصالت و تاریخی را به وجود می‌آورد.

آشپزخانه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می‌کند. هنگام طراحی آشپزخانه، عواملی مانند فضای کافی برای ذخیره سازی، صفحات کار کاملاً کاربردی و جزئیات زیبایی مانند کابینت‌های چوبی یا سنگ‌های طبیعی را در نظر بگیرید. استفاده از رنگ‌های تازه و زنده در آشپزخانه می‌تواند حس شادابی و انرژی را به فضا اضافه کند.

به طور خلاصه، دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه با توجه به سلیقه شما می‌تواند به ترکیبی از زیبایی، کاربردی بودن و راحتی منجر شود. هرچند که سبک‌ها و روش‌های طراحی متعددی وجود دارند، اما بدانید که اصلی‌ترین چیز در دکوراسیون داخلی خانه، ایجاد حس خوشایند و آرامش است.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی پذیرایی

برای تغییر دکوراسیون داخلی پذیرایی اندازه ها را بدانید

هر زیبایی شناسی شما و هر طور که در نهایت تصمیم به طراحی و چیدمان اتاق نشیمن خود داشته باشید، یک مرحله وجود دارد که هرگز نباید از آن چشم پوشی کنید، قبل از خرید وسایل بزرگ، مانند مبل یا فرش، حتما فضای خود را اندازه بگیرید . زیرا برای تغییر دکوراسیون داخلی پذیرایی کالاها گران هستند که اگر اشتباه سفارش داده شوند، بازگرداندن آنها به خانه دشوار است.

تطبیق مقیاس مبلمان با مقیاس یک اتاق بسیار مهم است. یک مبل راحتی عمیق می تواند به راحتی یک اتاق کوچک را اشغال کند و صندلی های شیک می توانند در یک اتاق زیر شیروانی کاملاً بی ارزش شوند. قبل از شروع طراحی، طول و عرض هر اتاقی را که می‌خواهید تزئین کنید، به همراه ارتفاع سقف و عناصری که می‌توانند مانع ایجاد شوند مانند پله‌ها، ستون‌ها، رادیاتورها و سایر موانع اندازه‌گیری کنید. همچنین در روند تغییر دکوراسیون داخلی پذیرایی برای آماده شدن برای پوشش پنجره ها، ایده خوبی است که دهانه های پنجره را به همراه فضای دیوار زیر، بالا و کناره های هر یک اندازه گیری کنید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

در فرآیند دکوراسیون داخلی پذیرایی اطمینان حاصل کنید که سالن پذیرایی را اندازه می گیرید و اندازه مناسب را سفارش می دهید . برای اکثر مردم، اتاق پذیرایی آنها یک منطقه پر رفت و آمد است که کودکان، حیوانات خانگی و مهمانان را در خود جای می دهد. به همین دلیل جنس مناسب گزینه ای بادوام خواهد بود و وقتی زمان در نظر گرفتن رنگ فرا رسید، به انتخاب مبل خود فکر کنید اگر مبل روشنی انتخاب کردید، شاید یک فرش خنثی با الگوی خاصی را می‌خواهید. اگر یک پارچه کتان خاکستری انتخاب کرده‌اید، فرشی را انتخاب کنید که به فضای شما رنگ آمیزی می‌بخشد. بیشترین اشتباهی که اکثر مردم در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی مرتکب می شوند این است که چیزهایی با اندازه نامناسب می خرند. مبل هایی که در پذیرایی جا نمی شوند، مبل هایی که از درها رد نمی شوند، میزهایی که خیلی کوچک هستند و میزهایی که خیلی بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون پذیرایی

تعداد مبلمان را کم کنید. مبلمان اتاق پذیرایی نباید همیشه شامل مبل، صندلی راحتی و یک میز باشد. برای اتاق‌های پذیرایی کوچک، ابتدا به موارد مفید فکر کنید. مبلمان در مقیاس کوچک مانند صندلی، چهارپایه، پاف، میزهای کوچک و صندلی عشق را انتخاب کنید. هنگام انتخاب صندلی در دکوراسیون داخلی پذیرایی، صندلی های بدون بازو را در نظر بگیرید، زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند. اتاق پذیرایی خود را با قطعات بیش از حد شلوغ نکنید و شما همچنین می توانید صندلی های کوچک را در نظر بگیرید.

نکته مهم در دکوراسیون داخلی پذیرایی این است که ممکن است کمی غیر منطقی به نظر برسد، اما اگر فضای اتاق پذیرایی گوشه‌ای کوچک دارید، گاهی اوقات یک تکه مبلمان بزرگ مانند کاناپه، می‌تواند گوشه‌ای را بزرگ‌تر کند. دلیل آن این است که این آیتم بزرگ همه توجه را از نسبت های اطراف خود به خود جلب می کند. بنابراین، یک مبل گوشه ای با اندازه سخاوتمندانه می تواند افراد زیادی را در خود جای دهد، و از آنجایی که شما فقط از آن یک تکه استفاده زیادی می کنید، نیاز به داشتن هر گونه مبلمان اضافی دیگر را کاهش می دهد و در نتیجه اتاق را از شلوغی حفظ می کند.

دکور شیشه ای

دکور های شیشه ای برای بزرگتر شدن در چیدمان اتاق پذیرایی شما هستند. ماهیت شفاف مواد به ناپدید شدن مبلمان کمک می کند و باعث می شود اتاق از نظر بصری سبک به نظر برسد و سعی کنید قطعاتی را انتخاب کنید که حجیم نباشند. اگر یک صندلی بزرگ می‌خواهید، یک صندلی با پشت باز را در نظر بگیرید که فضای کافی برای نشستن بیش از دو نفر را فراهم می‌کند و بدون پشتی برای مسدود کردن خطوط دید، حس باز بودن را در اتاق ایجاد می‌کند. همچنین، قطعات مبلمان توکار فضای کف را آزاد می کند.

برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی پذیرایی از به کار بردن میزهای قهوه خلاقیت به خرج دهید. دو میز کناری کوچک یا یک صندلی عثمانی یا یک چهارپایه همگی می توانند به عنوان میز قهوه خوری عمل کنند. در اینجا، عثمانی به عنوان یک میز برای کاربرد سینی ها عمل می کند.

بیشتر بخوانید : اصول دکوراسیون پذیرایی

ترفندهای دکوراسیون داخلی پذیرایی

برای طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی فضای داخلی را سبک کنید، مواد و عناصر مختلفی وجود دارد که در کنار هم می توانند طراحی داخلی اتاق پذیرایی را سبک جلوه دهند. برای مثال این اتاق پذیرایی را در نظر بگیرید که دیوار آن خاکستری ، سقف سفید با آویز سفید، درهای شیشه‌ای، میز قهوه‌خوری رویه شیشه‌ای با پایه‌های باریک و قفسه‌های کم عمق، همگی جلوه‌ای بی نظیر ایجاد می‌کنند و در نتیجه اتاق را، تمیز و بزرگ نشان می دهد.

همچنین در دکوراسیون داخلی پذیرایی تلویزیون دیواری و واحد رسانه را در نظر بگیرید. به جای یک واحد رسانه ای چوبی حجیم، دستگاه های داخلی را انتخاب کنید که می توانند همه چیز را در خود جای دهند. اگر قصد دارید فناوری کمتر جذابی را ذخیره کنید، درها را در برخی از بخش‌ها قرار دهید و واحد را با همان رنگ دیوارهای خود رنگ یا روکش کنید تا تأثیر بصری آن کاهش یابد. استفاده از آینه ها یا سطوح بازتابنده بسیار موثر است. وقتی فضای داخلی اتاق پذیرایی جمع و جور می تواند تنگ و بسته به نظر برسد، آینه ها یا مبلمان با سطوح بازتابنده را امتحان کنید زیرا اینها می توانند توهم فضای گسترده ای را ایجاد کنند و در عین حال به عنوان عناصر اصلی دکور زیبا نیز عمل کنند.

ترفندهای دکوراسیون داخلی پذیرایی

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button