دکوراسیون داخلی کلاسیک

دکوراسیون داخلی پذیرایی کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک ترکیبی از طراحی داخلی یونانی و رومی است. این طراحی اساسا با هماهنگی، تعادل و نظم کامل سروکار دارد. دادن ظاهری کلاسیک به فضای داخلی به معنای نزدیک‌تر کردن آن‌ها به دوره قبلی است که در آن طراحی‌های داخلی مانند روکوکو، ویکتوریا و بسیاری از موارد دیگر مد بودند. طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک هاله خاص خود را دارد و هرگز از مد نمی افتد. بنابراین اگر می‌خواهید فضای خود را به شیوه‌ای دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی کنید، در اینجا چند ایده کلاسیک طراحی داخلی وجود دارد که مطمئناً به شما در دکوراسیون داخلی شما کمک خواهد کرد.

تقارن نظم و تعادل از ویژگی های کلیدی طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک است. اگر حداقل یک آینه در اتاق دارید، مطمئن شوید که آن را با دیگری متعادل کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از ویژگی های یک اتاق را به اتاق دیگر ادامه دهید. همه اتاق ها را با سبک متفاوت تزئین نکنید، این مطمئناً منجر به عدم تقارن می شود. همچنین یک آینه بزرگ، هر مجسمه چوبی، یک قطعه هنری چوبی زیبا یا یک میز چوبی زیبا می تواند مانند یکی از نقاط کانونی عمل کند. به خاطر داشته باشید که وقتی در حال ایجاد یک نقطه کانونی هستید، سایر لوازم جانبی موجود در آن منطقه باید مطابق با آن باشند. به عنوان مثال، یک شومینه برجسته که در دو طرف آن با صندلی های راحتی با یک آینه پرآذین در بالا احاطه شده است، می تواند به شما کمک کند ظاهری کلاسیک به دکوراسیون داخلی خود بدهید.

رنگ ها و مواد طبیعی در دکوراسیون داخلی کلاسیک رایج است و در سبک طراحی داخلی کلاسیک اساساً از طبیعت الهام گرفته شده است. سایه‌های زرد، آبی، سبز و قهوه‌ای، حتی برخی از رنگ‌های کم‌رنگ‌تر مانند خاکستری، خاکستری و صورتی بسیار مورد توجه هستند. وقتی به سراغ رنگ‌های سفید می‌روید، اگر می‌خواهید ظاهر اصیل‌تری در دکوراسیون داخلی کلاسیک داشته باشید، سعی کنید رنگ سفید مات را انتخاب کنید.

دکوراسیون کلاسیک

نقش الیاف پارچه ای در دکوراسیون داخلی کلاسیک

الیاف پارچه ای زیبا در دکوراسیون داخلی کلاسیک خود نشان دهنده ظرافت است. هنگام انتخاب الیاف در دکوراسیون داخلی کلاسیک، به خاطر داشته باشید که آنها بیش از حد تزیین شده یا جلب توجه نمی کنند. مخمل، بوم و پنبه پارچه هایی هستند که اساساً در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شوند و می توانید آن را با کفپوش های چوبی، سنگی یا مرمری تکمیل کنید که به خوبی با محیط کلاسیک هماهنگی دارند.

انتخاب دکوراسیون داخلی کلاسیک

فرقی نمی‌کند که حرکات طراحی مانند ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک را با دکوراسیون انتقالی متفاوت می‌کند یا نمی‌دانید، ما خودمان را موظف کرده‌ایم که در نهایت سبک‌های طراحی داخلی را طوری طراحی کنیم که طراحان داخلی دکور کمک و اعضای تیم ما اغلب این کار را انجام می‌دهند. خواسته شد تا تفاوت ها را برای مشتریان خود تعریف کنند. اگرچه مردم اغلب تمایل دارند سبک های طراحی داخلی مدرن را با طراحی داخلی معاصر اشتباه بگیرند، اما تفاوتی بین این دو وجود دارد که آنها را به خودی خود منحصر به فرد می کند.

سبک معاصر کاملاً از آن زمان است، در حالی که سبک های مدرن طراحی داخلی تقریباً می تواند به معنای آینده نگری از دهه 50 تا اوایل باشد. گرایش‌های سبک‌های طراحی داخلی معاصر نیز آزادی بیشتری دارند، زیرا طراحی مدرن معمولاً حول خطوط مربعی، گرافیکی و برداشت خاصی از مدرنیته تثبیت می شود. وقتی صحبت از سبک های طراحی داخلی به میان می آید، تقریباً همه چیز ریشه در ایده های دکوراسیون داخلی کلاسیک دارد و دلیل خوبی هم دارد. همانطور که گفته شد، شما می توانید با استفاده از قطعاتی که با شخصیت و سبک زندگی شما صحبت می کنند، طراحی داخلی به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به خود اختصاص دهید.

برای تصمیم درباره عملی کردن دکوراسیون داخلی کلاسیک مطمئن شوید که دارای عمق و لایه بندی، یک مبل سنتی بژ، یک فرش ایرانی، و صندلی مورد نیاز لویی ششم است، با این حال، چیزی که آن را از هر دکوراسیون داخلی کلاسیک دیگر متمایز می‌کند، چراغ‌های به روز شده برای شروع گفتگو است. چیزی که باعث می‌شود ایده‌های طراحی داخلی انتقالی به خودی خود باقی بمانند، ترکیبی از سبک دکوراسیون امتحان شده و واقعی با استفاده از مبلمان دکوراسیون داخلی کلاسیک ترکیب شده با عناصر مدرن است که باعث می‌شود اتاق بیش از حد شبیه یک سبک خاص نباشد. این امر به ویژه در صورتی مفید است که می خواهید سبک های طراحی داخلی را پس از ازدواج ترکیب کنید، یا اگر به خانه بزرگتری نقل مکان می کنید. بهترین طراحی داخلی سبک انتقالی دارای تعادل در ترکیب غیرمنتظره است و در عین حال گرمای خانه و احساس آرامش را به شما می آورد.

ریشه های دکوراسیون داخلی کلاسیک

طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک از فرهنگ اروپایی نشات گرفته است. مانند ویکتوریا و آرت دکو، یونانی و رومی نیز الهام‌بخش اصلی این سبک هستند و با ترکیب طراحی کلاسیک و طراحی مدرن، نتیجه طراحی داخلی کلاسیک مدرن اروپایی حاصل می شود. مبلمان سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک مدرن طراحی خاصی دارد تا تمام جوهره این سبک را منتقل کند. از آنجایی که انتخاب متریال به رنگ ها در دکوراسیون داخلی کلاسیک، هر جزییات برای ترکیب و ایجاد فضای عالی ارزشمندتر است و امروزه بیشتر از یک سبک مد روز و برای محیطی راحت برای زندگی است.

متخصصان دکوراسیون داخلی کلاسیک و پیشنهادهایی برای شما

طراحی انتقالی، کفپوش خنثی است. معمولاً از فرش های ملایم رنگ یا کف چوبی با رنگ های گرم استفاده می شود. از آنجایی که کفپوش خنثی است، بافت فرش یا موکت مهم است. اگر به دنبال این هستید که با دکوراسیون داخلی کلاسیک محل زندگی خود را تزئین کنید یا اگر به سادگی به دنبال تغییر دکوراسیون اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود هستید، متخصصان طراحی داخلی همه راه حل ها را در اختیار دارند. ایده ها و پیشنهادات آنها برای دکوراسیون داخلی کلاسیک حتی سخت پسند ترین مشتری را نیز راضی خواهد کرد.

متخصصان این نوع سبک را برای خانه ای توصیه می کنند که فضای وسیعی برای ارائه در محیط اتاق دارد. سبک دکوراسیون کلاسیک جدید به معنای فضایی بسیار درخشان با قطعات ظریف و در عین حال ابتدایی است. به عنوان مثال، برای فضای اتاق نشیمن در دکوراسیون داخلی کلاسیک ، باید مبلمان کلاسیک را با سایه روشن انتخاب کنید. در یک عمارت یا خانه ای که به سبک کلاسیک جدید تزئین شده است، قطعات یا مبلمان چوبی پر زرق و برق قطعاً عناصر کلیدی خواهند بود.

همچنین قطعات دکوراسیون نباید زیاد باشد، با این حال همه اینها به انتخاب شخصی مالک و همچنین دیدگاهی که مالک نسبت به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جدید دارد بستگی دارد. برای فضای اتاق نشیمن، طراح ممکن است پیشنهاد کند میز جلوی پنجره قرار گیرد. یادآوری این نکته مهم است که نور نقش بسیار مهمی در این نوع دکوراسیون کلاسیک جدید دارد، بنابراین چیدمان میز استراتژیک است و در مورد کفپوش های چوبی، می توانید به جای آن از چوب محکم یا کفپوش چند لایه استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی به سبک کلاسیک

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button