پروژه طراحی تالار پذیرایی نور

طراحی داخلی تالار پذیرایی نور کلاسیک جایگاه ویژه

سبک طراحی: مدرن
متراژ: 500 مترمربع
سال طراحی : 1401

طراحی نما و محوطه تالار به سبک کلاسیک با ورودی جذاب که از همان بدو ورود مهمان ها را جذب خود می کند.دو آبنما و یک حوض کوچک در وسط محوطه در کنار طاقی از گل های سفید و صورتی، زیبایی این فضای رویایی را دوچندان کرده است.

طراحی داخلی تالار به سبک کلاسیک در شهر نور با متراژ این سالن 330 متر مربع می باشد و تعداد 105 نفر ظرفیت دارد که نیاز کارفرما را برای مهمونی های کوچک برآورده می کند.همچنین در طبقه دوم سالن عقد برای تعداد 34 نفر با جایگاه ویژه طراحی شده است.

اینجا در ابتدا یک سوله ساده بود و بدلیل کوچک بودن فضا ما برای طراحی قسمت ورودی و اتاق پرو و سرویس ها به سمت محوطه پیشروی کردیم تا هم نیاز سالن برطرف شود و هم در نمای آن شکست هایی ایجاد کنیم برای جذاب تر شدن نما.

با وجود متراژ کم، این سالن از ورودی زیبا، جایگاه ویژه عروس و داماد،جایگاه رقص با نورپردازی حرفه ای،جایگاه موزیک، اتاق پرو با کنسول و آینه،سرویس بهداشتی لوکس و همچنین آشپزخانه ای در انتهای سالن برخوردار است و همه چی برای شروع جشن رویایی شما فراهم است.

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button