پروژه طراحی داخلی آیت الله کاشانی

طراحی داخلی میز تلویزیون معلق نشیمن کاشانی مدرن

موقعیت : تهران – ایت الله کاشانی
متراژ :75 متر مربع
سبک طراحی : مدرن – مینیمال

کارفرما : آقای روزگاری 

طراحی داخلی پروژه مسکونی آیت الله کاشانی

طراحی داخلی این واحد 75 متری به سبک مینیمال و مدرن است که در بلوار آیت الله کاشانی واقع شده است. کارفرمای عزیزمون به رنگ سفید علاقه زیادی داشتند و بر اساس علایق و خواسته های ایشان از سبک مینیمال استفاده کردیم و طراحیش به قدری زیبا و جذاب شد که ما اسم این واحد را خانه سفید کاشانی گذاشتیم.

طراحی داخلی نشیمن کاشانی مدرن

طراحی پلان معماری

طراحی پلان این واحد به گونه ای بود تمام دیوارها را تخریب و مجدد طراحی کردیم. اتاق خواب ها به قدری کوچک بود که پاسخگوی نیاز کارفرما نبود. در این بازسازی، جابجایی آشپزخانه و نشیمن را داشتیم. از آنجایی که بهتر است ماشین لباسشویی در آشپزخانه نباشد. ما لاندری (رخشورخانه) مخفی طراحی کردیم که علاوه بر ماشین لباسشویی، سایر لوازم نظافت، شوینده ها هم در خود جای می دهد.

طراحی اتاق خواب مستر

طراحی اتاق خواب مستر، بسیار شخصی است و باید شیوه زندگی مالک را نشان دهد. باید به گونه ای باشد که آرامش افراد را تامین کند زیرا اتاق خواب محل امن و پناهگاه افراد است پس اکثرا خواهان داشتن اتاق خواب کاملی هستند. در اینجا به دلیل کوچک بودن اتاق ، تراس را به اتاق اضافه کردیم و سوالی که برای شما به وجود می آید این است که آیا در نما به مشکل نمیخورید؟

خیر ، ما قسمتی از تراس را که باز ست به همان اندازه ، پنجره قرار می دهیم و از بیرون نما را حفظ می کنیم.

رنگ اتاق خواب را خنثی و روشن انتخاب کردیم تا حس آرامش را به افراد منتقل کند. رنگ و تم اتاق می تواند احساس کلی فضا را تغییر دهد. برخی رنگ ها ذاتا آرامش بخش و برخی فضا را پرتنش می کنند. رنگ بندی و چیدمان اتاق، کاملا در طراحی سه بعدی مشخص می شود و از دوباره رنگ آمیزی اتاق جلوگیری می کند. پیشنهاد همیشگی ما به شما این است که طراحی سه بعدی منزلتان را به گروه متخصص بسپارید تا در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

طراحی داخلی اتاق خواب مستر کاشانی مدرن

طراحی اتاق خواب کودک

برای طراحی اتاق خواب کودک، طرحی که کارفرما در ابتدا مدنظرشان بود استفاده از تخت در ارتفاع و قرارگرفتن میز تحریر در پایین آن بود. ما برای این اتاق دو طرح پیشنهاد دادیم که طرح اول تخت در بالا و دومی تخت روی زمین ولی به صورت باکس بود. استفاده حداکثر از فضا از مواردی بود که برای کارفرما خیلی مهم بود و به همین دلیل تخت را به صورت باکس جکدار طراحی کردیم تا زیر تخت کامل قابل استفاده باشد و در کنار آن میز تحریر که امتدادش به کمد دیواری می رسد.

زیر پنجره هم یک نیمکت که دارای 2 کشو است قرار دادیم که هم فضایی برای ذخیره سازی اسباب بازی ها باشد و هم یک گوشه دنج داخل اتاق داشته باشیم. ویو این اتاق به حیاط است و چون طبقه اول است درختان خرمالو داخل حیاط، این گوشه دنج را جذاب تر کرده اند.

طراحی داخلی اتاق خواب دختر طرح دوم کاشانی مدرن
طراحی داخلی اتاق خواب دختر کاشانی مدرن

طراحی داخلی اتاق خواب دختر طرح اول کاشانی مدرن

طراحی داخلی اتاق خواب دختر طرح دوم کاشانی مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون نشیمن و غذاخوری این پروژه کاملا مدرن است و از رنگ های روشن در فضا استفاده شده است. ما به جزییات توجه ویژه ای داریم و این پروژه نیز از این قائده مستثنی نیست. زندگی در این خانه به صاحبان آن، آرامش بی نظیری می بخشد. دیوارها با رنگ سفید و الوارهای چوبی برای پشت میز ناهارخوری تزئین شده است.

طراحی تی وی وال

طراحی میز تلویزیون با توجه به فضای این واحد طراحی شده است. روی دیوار یک باکس مستطیل شکل به همراه نورپردازی طراحی کردیم و یک میز معلق چوبی به آن اضافه کردیم. با آوردن چوب به این خانه سفید، گرما و صمیمیت را به فضا اضافه کردیم.

طراحی داخلی میز تلویزیون معلق نشیمن کاشانی مدرن

طراحی میز تلویزیون معلق پروژه مدرن کاشانی

طراحی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و طبق خواسته مالک عزیز فقط از رنگ سفید استفاده شد. جنس کابینت ها mdf هایگلاس سفید و صفحه کوارتز انتخاب شد. در میان این رنگ سفید از دستگیره های شاخه ای مشکی استفاده کردیم تا چشم از دیدن این حجم از رنگ سفیدی خسته نشود و همچنان جذابیت کابینت ها حفظ شود. یک جزیره بزرگ و کاربردی به همراه میز صبحانه خوری در مرکز آشپزخانه قرار دادیم که لوستر خطی بالای جزیره، جذابیت آن را چندین برابر کرد.

طراحی داخلی آشپزخانه کاشانی مدرن

نورپردازی مدرن

 

نورپردازی این پروژه، مدرن و مینیمال است که فقط از هالوژن و نورهای خطی استفاده شده و خبری از نورهای مخفی در سقف نیست. در قسمت ناهارخوری که از شیارهای الواری استفاده کردیم، دو طرف آن ها نورهای خطی را تا روی سقف امتداد دادیم که این کار سبب گسترده شدن فضا می شود. این واحد با وجود اینکه طبقه اول است نور خیلی خوبی دارد و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 

طراحی داخلی نشیمن کاشانی مدرن

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button