پروژه طراحی داخلی اراک

طراحی داخلی آشپزخانه سفید مدرن اراک تک واحدی نیکفرد

موقعیت : تهران – اراک
متراژ :150متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای نیکفر

طراحی داخلی این واحد 150 متر مربعی در شهر اراک واقع شده و با سبک مدرن برای یک خانواده 2 نفره طراحی شده است.

 

اولین قدمی که برای داشتن خانه رویاییتان باید بردارید این است که کار خود را به طراح حرفه ای بسپارید و بهش اعتماد کنید. پیشنهادی که همیشه ما به تمام مشتریانمان می دهیم طراحی سه بعدی است. با استفاده از نرم افزارهای طراحی، طراحان داخلی می توانند تصاویر سه بعدی از ایده های خود را ایجاد کرده و آنها را به مشتریان پیشنهاد دهند. همچنین بعد از طراحی تمام هزینه ها مشخص می شود. اگر می خواهید پروژه بدون نیاز به صرف هزینه، زمان و تلاش اضافی موفقیت آمیز باشد، طراحی داخلی این مشکل را رفع می کند.

طراحی داخلی بار مدرن اراک تک واحدی نیکفرد

طراحی پلان پروژه اراک

طراحی پلان معماری اولین کاری است که انجام می دهیم. برای چیدمان بهتر و استفاده حداکثر از فضا، پلان را مجدد با سبک عرشا هوم طراحی می کنیم. تغییراتی که برای این واحد داشتیم شامل ایجاد فیلتر ورودی، لاندری، اتاق لباس و مستر کردن اتاق خواب، جابجایی شومینه و در نظر گرفتن فضایی برای بار می باشد. در وضع موجود، فضای زیادی برای جا کفشی داشتیم. ما از این فضای پرت و اضافه استفاده کرده و به لاندری تبدیل کردیم و از قسمت آشپزخانه به آن دسترسی دادیم.

طراحی آشپزخانه مدرن پروژه اراک

تصور یک فضای داخلی مدرن بدون آشپزخانه مرتب و کاربردی با لوازم جدید که به شما این امکان را بدهد که زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید، غیر ممکن است. جزییات مهمی مثل جزیره برای نشستن راحت، فضای ذخیره سازی خوراکی ها، داشتن لاندری و چیدمان اصولی و کاربردی تجهیزات آشپزخانه، ارزش زیادی به فضای داخلی می بخشد و آن را در راحت و زیبا می کند.

آشپزخانه قلب خانه است.جایی که صبح را در آن جا با نوشیدن چای و قهوه شروع می کنیم و شب را در آن جا در کنار خانواده با یک شام لذت بخش به پایان می رشانیم. به همین دلیل ما تاکید زیادی روی چیدمان لوازم آشپزخانه داریم و به بهترین شکل از فضاها استفاده می کنیم. در این واحد با جابجایی یخچال و ایجاد پنتری و لاندری مخفی در کنارش، فضای بسیار کاربردی ای برای کارفرما ایجاد کردیم تا زندگی راحت تری را تجربه کند.

طراحی داخلی لاندری در آشپزخانه اراک تک واحدی نیکفرد

طراحی تی وی وال پروژه اراک

دیوار تلویزیون از متریال سرامیک است است که درپایین شومینه بزرگ و زیبا و در سمت چپ که ستون داشتیم، فضای دکوری طراحی کرده و پشت آن را از شیارهای الواری استفاده کردیم تا با کل فضا هماهنگ باشد.این شیارها در کل فضا چرخیده است. هماهنگی در همه جزییات چیزی است ما همیشه در کار خود برای آن تلاش می کنیم. اینجا جایی است بعد از گذراندن یک روز کاری شلوغ می توانید کنار شومینه به استراحت بپردازید.

طراحی داخلی شومینه اراک تک واحدی نیکفرد

طراحی فضای غذا خوری

فضای غذاخوری شامل میز غذاخوری، بار و کنسول می باشد. دیوار پشت کنسول از شیارهایی از جنس کناف و آیینه های دودی استفاده است و با کنسول هماهنگی خاصی پبدا کرد. قسمت بار سمت دیگر میز غذاخوری قرار دارد و به گونه ای طراحی شده که حالت دکوراتیو هم داشته باشد. دو طرف ویترین ها، شیشه ای بلند برای قرارگیری بطری، در کنار آن دو کمد سوپری در قسمت وسط دکوراتیو طراحی شد. در این قسمت از متریال های چوب و شیشه استفاده شد.

طراحی داخلی بار مدرن اراک تک واحدی نیکفرد

طراحی اتاق خواب مستر

اتاق خواب این واحد را مستر طراحی کرده و برای دیوار پشت تخت از متریال میکروسمنت و آیینه دودی استفاده کردیم و باز هم شیارها اینجا تکرار شدند تا با فضای سالن، هماهنگی داشته باشند. طراحی این اتاق خیلی مدرن و خاص شد و حس آرامش به افراد انتقال می دهد.

طراحی داخلی اتاق خواب مستر اراک تک واحدی نیکفرد

طراحی کلوزت روم

اتاق دیگر این واحد را به اتاق لباس تبدیل کردیم به طوری که وسایل بسیاری را ر خود جای می دهد. یک سمت را کمد هایی با درب چرمی برای ذخیره سازی رختخواب، جاروبرقی، میز اتو و سایر موارد طراحی کرده است. سمت دیگر را از درب های شیشه ای با فریم مشکی و میز آرایش با آیینه بزرگ قرار دادیم. داخل کمد های شیشه ای، نورپردازی شده که جلوه خاصی به آن بخشیده است. سمت دیگر اتاق را یک مبل تختخواب شو قرار دادیم تا به عنوان اتاق مهمان هم استفاده شود.

طراحی کمد دیواری پروژه اراک

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

 

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button