پروژه طراحی داخلی بلوار فردوس شرق

طراحی داخلی مدرن دسترسی آشپزخانه به نشیمن بلوار فردوس شرق

موقعیت : تهران – بلوار فردوس شرق
متراژ : 75 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای کمالیان

در این پروژه ما کل دیوارهای داخلی را تخریب و بر اساس معماری اصولی و استاندارد طراحی کردیم.در وضع موجود اتاق خواب ها به قدری کوچک بود که تخت خواب کل فضا را گرفته و مسیری برای رفت و آمد و استفاده راحت از کمدها فراهم نبود.مکان اولیه آشپزخانه را تغییر دادیم و دو اتاق خواب با ابعاد استاندارد طراحی کردیم ، همچنین برای اینکه اتاق خواب کودک بزرگ تر شود تراس واحد را به اتاق خواب اضافه کردیم طوری که نمای ساختمان تغییری نکند.

طراحی ورودی

دیوار ورودی خانه  را ما چوب در نظر گرفتیم تا حس و حال داخل محیط را گرم کند که هنگام ورود به خانه احساس خوب و آرامش داشته باشیم.به دلیل کوچک بودن متراژ و کمبود فضا برای لباس و کفش ، ما فضای پرت آشپزخانه را به کمد  و جاکفشی بزرگ و کاربردی تبدیل کردیم تا از آن هم برای لباس و کفش مهمان بتوانند استفاده کنند و هم به عنوان کمد شخصی خود نیز بتوانند استفاده کنند.روی دیوار کناری، آینه قدی قرار دادیم تا فرد قبل از بیرون رفتن از درب منزل بتواند ظاهر خود را ببیند.

طراحی داخلی مدرن جاکفشی بلوار فردوس شرق

طراحی فضای نشیمن

به دلیل اینکه فضای نشیمن ما محدود بود مجبور بودیم که از یک دست مبلمان استفاده کنیم پس در نتیجه از یک مبلمان ال راحتی استفاده کردیم تا هنگام تماشای تلویزیون راحت باشند.انتخاب مبلمان ، اکسسوری و لوستر در متراژهای کوچک باید به گونه ای باشد که خیلی فضای ما را اشغال نکند و ظریف و ساده باشد ، همچنین بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنیم تا فضا بزرگ تر و دلبازتر به نظر رسد.

طراحی داخلی مدرن نشیمن بلوار فردوس شرق

برای قسمتی از فضای نشیمن یک کتابخانه در نظر گرفتیم که از آن هم به عنوان کتابخانه و هم برای چیدمان اکسسوری می توان استفاده کرد.رنگ کتابخانه را هم رنگ میز مبلمان نشیمن و دیوار ورودی انتخاب کردیم تا فضا خیلی شلوغ به نظر نرسد و در دراز مدت چشم را اذیت نکند.

طراحی داخلی مدرن دسترسی آشپزخانه به نشیمن بلوار فردوس شرق

طراحی آشپزخانه

متریال کابینت های آشپزخانه را هایگلاس سفید در نظر گرفتیم تا فضا بزرگ تر از آنچه که است به نظر رسد همچنین حالت شیشه ای که این متریال دارد باعث روشنایی بیشتر فضا میشود.به طور کلی برای فضاهای کوچک بهتر است از متریال هایی مثل شیشه ، آینه ، استیل و موارد دیگری که باعث انعکاس نور می شوند استفاده کنیم همچنین باید نورپردازی اصولی و مناسبی داشته باشیم تا محیط خیلی تیره و تاریک به نظر نرسد ، به طور مثال نورپردازی زیر کابینت های هوایی باعث می شود که هنگام کار کردن راحت تر باشیم.

طراحی داخلی مدرن آشپزخانه سفید بلوار فردوس شرق

با توجه به متراژ کوچک واحد امکان استفاده از میز ناهارخوری را نداشتیم به همین خاطر از یک میز چهار نفره در آشپزخانه استفاده کردیم تا یک فضای گرم خانوادگی برای صرف غذا داشته باشند.

طراحی داخلی مدرن میزناهارخوری آشپزخانه بلوار فردوس شرق

طراحی اتاق خواب اصلی

رنگ هایی که در این اتاق خواب استفاده کردیم همگی رنگ های بسیار روشن هستند تا اتاق دلبازتر به نظر رسد ، همچنین متریال پشت تخت را به گونه ای انتخاب کردیم که هم زیبا و شیک باشد و هم باعث بزرگ تر دیده شدن فضا شود.

طراحی داخلی مدرن اتاق خواب والدین بلوار فردوس شرق

به دلیل کمبود جا یک فضایی را در اتاق خواب برای کلوزت روم با درب کشویی در نظر گرفتیم که خیلی فضا را اشغال نکند.

طراحی داخلی مدرن کمد اتاق خواب والدین بلوار فردوس شرق

طراحی اتاق کودک

در طراحی اتاق کودک بهتر است که از رنگ های شاد و یا روشن استفاده کنیم که ما اینجا از رنگ های کاملا روشن استفاده کردیم و این اتاق را مطابق با نیاز کارفرما طراحی کردیم.

طراحی داخلی مدرن اتاق کودک بلوار فردوس شرق

طراحی تراس پروژه بلوار فردوس شرق

برای اینکه فضای بازی برای کودک در اتاق خواب کم بود ما تراس را هم به گونه ای طراحی کردیم که فضای بازی به اندازه کافی داشته باشد علاوه بر آن بقیه اعضای خانواده هم بتوانند از آن استفاده کنند.

طراحی داخلی مدرن پاسیو بلوار فردوس شرق

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button