پروژه طراحی داخلی جنت آباد جنوبی

طراحی داخلی مدرن جنت آباد بهرامی نژاد پاسیو

موقعیت : تهران – جنت آباد جنوبی
متراژ : 99 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

 

این واحد 99 متری جذاب به سبک مدرن طراحی شده است که در آن سعی کردیم از وسایل غیر ضروری استفاده نکنیم تا فضا شلوغ به نظر نرسد و به دلیل محدودیتی که در متراژ داشتیم فقط از یک دست مبلمان ال راحت به همراه 2 عدد صندلی تکی  استفاده کردیم و برای دیوارها از یکسری تابلوهای مدرن و مینیمال استفاده کردیم که نه خیلی دیوارها را شلوغ کند و نه خیلی طرح ساده ای داشته باشد.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد بهرامی نژاد تی وی روم

طراحی ورودی

برای جلوی درب ورودی از کمد های قدی همراه با یک کنسول کوتاه که آینه قدی پشت آن مشخص باشد استفاده کردیم که از این کمدها برای لباس های مهمان می توان استفاده کرد که کارفرما مجبور نباشد مهمانان را وارد فضای خصوصی خود کند

طراحی داخلی مدرن جنت آباد بهرامی نژاد جاکفشی

طراحی فضای ناهار خوری

قسمت جلوی آشپزخانه را برای فضای ناهارخوری در نظر گرفتیم تا نزدیک به آشپزخانه باشد تا هنگام پذیرایی کارفرما راحت باشد و دسترسی آسانی به آشپزخانه داشته باشد.

رنگ صندلی های میز ناهارخوری را هم رنگ مبلمان نشیمن انتخاب کردیم تا فضای منزل شلوغ به نظر نرسد و چشم را در دراز مدت اذیت نکند.به طور کلی برای فضاهای کوچک بهتر است که از چند متریال و رنگ محدود استفاده کنیم بدین ترتیب یک طراحی ساده داریم که سالیان سال می توانیم از آن به راحتی استفاده کنیم.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد بهرامی نژاد میزناهارخوری

طراحی فضای آشپزخانه

در آشپزخانه از متریال هایگلاس سفید استفاده کردیم تا روشنایی فضا را بیشتر کند و محیط را دلبازتر کند ، همچنین برای اینکه با سایر قسمت ها هم خوانی داشته باشد در قسمتی از کابینت ها از چوب استفاده کردیم.در طراحی آشپزخانه هایی که نشیمن به آن ها دید دارد بهتر است که از لوازم توکار استفاده کنید تا همیشه آشپزخانه مرتب به نظر رسد.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد بهرامی نژاد آشپزخانه

طراحی اتاق خواب

کارفرما به دلیل علاقه ای که به رنگ بنفش داشتند ما اتاق خواب را متناسب با علاقه ایشون طراحی کردیم و متناسب با نیاز کارفرما یک میز آرایش و یک میز کار طراحی کردیم و در سمت دیگر اتاق خواب کمد دیواری ا درب های کشویی آینه ای طراحی کردیم تا از فضای موجود بهترین استفاده را کرده باشیم. متریال آینه باعث بزرگ نشان دادن فضا می شود به همین دلیل ما در این اتاق از آینه استفاده کردیم.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد بهرامی نژاد اتاق خواب دختر به رنگ یاسی

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button