طراحی داخلی جنت آباد 2

طراحی داخلی مدرن جنت آباد قادرمزی میز تلویزیون نشیمن

طراحی داخلی پروژه مسکونی جنت آباد

طراحی داخلی پروژه مسکونی جنت آباد با متراژ 70 متر مربع، یکی از پروژه های جذاب و پرچالش بود. چون اتاق خواب های کوچک داشت. کارفرما اتاق مستر و اتاق کار می خواستند. ما فیلتر ورودی نداشتیم، آشپزخانه خیلی کوچک بود و چیدمان خوبی نداشت و ….

کار اصلی ما در این پروژه ، سازماندهی اتاق خواب ها و ایجاد فیلتر ورودی و استفاده از حداکثر فضا بود.اتاق خواب های وضع موجود به قدری کوچک بود که قرار دادن تخت دو نفره در آن غیر ممکن بود.

کارفرما تمایل به استفاده حداکثر از فضا و داشتن کمدهای بسیار برای جبران کمبود فضا داشتند.

طراحی ورودی پروژه جنت آباد

طراحی قسمت ورودی به گونه ای بود که وقتی وارد میشدیم سمت چپ جاکفشی و روبرو پارتیشن، ترکیب استیل و آینه جهت جداسازی قسمت ناهار خوری و ورودی می باشد. به این ترتیب ما با طراحی جاکفشی و پارتیشن در جای مناسب، یک فیلتر ورودی استاندارد در این واحد کوچک طراحی کردیم.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد قادرمزی جاکفشی

طراحی آشپزخانه مینیمال پروژه جنت آباد

به دلیل محدودیت فضا و داشتن کابینت های کم در آشپزخانه، ما تصمیم گرفتیم فضای ناهارخوری را با آشپزخانه ترکیب کنیم و از این قسمت هم برای وسایل آشپزخانه استفاده کنیم. به این ترتیب یک کافی بار و میز کار برای آشپزخانه طراحی کردیم که بسیار جذاب شد.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد قادرمزی پارتیشن

طراحی اتاق کار در خانه 70 متری

ما همیشه یک فضای داخلی منحصر به فرد ایجاد می کنیم که دقیقا مناسب صاحب آن است. بنابراین اتاق کار کاملا متناسب با نیاز کارفرما و هویت ایشان طراحی شده است. در اتاق کار، یک گوشه دنج برای مطالعه و استراحت کردن در نظر گرفتیم و یک آینه خاص کنارش قرار دادیم. آینه کاملا روبروی پنجره قرار دارد و باعث پرنورترشدن فضا نیز می شود.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد قادرمزی میز اتاق کار

طراحی اتاق خواب مستر در خانه 70 متری

از ویژگی اتاق خواب اصلی در این پروژه، میتوان به تخت خواب سفارشی با روکش پارچه ای کمدها و پاتختی کنار تخت که کاملا با طراحی بالای تخت عجین شده اشاره کرد. همچنین ما برای بیشتر شدن نور اتاق از یک آینه قدی که با میز آرایش ترکیب شده، دقیقا روبرو پنجره قرار دادیم.

در اتاق ، پالت سفید و چوب و تاج های زرشکی و جزئیات طلایی برجسته شده است. پشت تخت از ام دی اف طرح چوب ا نورپردازی خاص استفاده شده و این چوب تا روی پاتختی چرخیده و حس یکپارچگی به فضا می دهد.

همانطور که گفتیم دیوار اتاق خواب ها کامل تخریب و پلان مجدد طراحی شد.ا این هدف که یک اتاقخواب کاربردب مستر و یک اتاق خواب کوچک داشته باشیم.در قسمت ورودی اتاق خواب ، جداره سمت راست ، کامل کمد طراحی شد و سمت چپ حمام مستر قرار گرفت.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد قادرمزی تخت چوبی اتاق خواب

طراحی فضای نشیمن

هدف ما در این پروژه، استفاده حداکثر از فضا ولی به سبک مینیمال و مدرن است. به همین دلیل قسمت کنار میز تلیویزیون را کمدهای کاربردی طراحی کردیم.

در قسمت دیوار تلویزیون ، یک ستون مزاحم داشتیم که وسط تلویزیون قرار داشت و مثل همیشه این ضعف را در طراحی برطرف کردیم و باز هم با توجه به خواسته کارفرما که کمد لازم داشتند ، از این فضا حداکثر استفاده را کردیم و به ورت دکوراتیو کمد طراحی کردیم.

طراحی داخلی پروژه 70 متری جنت آباد

 

 

نکات مهم در طراحی خانه های کوچک

در خانه های کوچک نباید تمام فضاها از وسایل پر شوند چون فضا بی نهایت شلوغ به نظر می رسد. پس از هر چیزی سر جای خودش استفاده بشه تا هم زیبا و هم کاربردی باشد. فضاهای خالی در طراحی یک فضای هدر رفته نیست، بلکه ما از این فضاهای خالی برای برجسته کردن مهم ترین بخش های خانه شما استفاده می کنیم. پس نگران در درفتن فضای خانه خود نباشید.

در خانه های کوچک هم تمام خواسته های شما را برطرف می کنیم و بهترین و اصولی ترین طرح وچیدمان را به شما ارائه می دهیم.

در خانه های کوچک انتخاب سبک مناسب از مهم ترین عوامل می باشد. چون ما با انتخاب سبک اشتباه کلاسیک و نئوکلاسیک فضاهای خانه خود را نابود می کنید. پس سبک مدرن و مینیمال برای این متراژ مناسب است. استفاده از مبلمان مناسب با فضا و سبک، یکی دیگر از عوامل کاربردی می باشد.

 

طراحی داخلی مدرن جنت آباد قادرمزی میز کنسول نشیمن

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

 

 

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button