پروژه طراحی داخلی دربند

طراحی داخلی اتاق خواب به سبک مدرن دربند

موقعیت : تهران – دربند
متراژ : 100 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای صداقت بین 


سبک طراحی این واحد 100 متری کاملا مدرن است.برای متراژهای تا 150 متر بهتر است که از سبک طراحی مدرن استفاده کنید البته از سبک های دیگر هم می شود استفاده کرد اما ممکن است بعد از چند وقت چشم را خسته کند ، فضا را کوچکتر از حد ممکن نشان دهد ، طراحی و وسایل هم جلوه ی خود را از دست می دهند.

طراحی فضای ورودی

رنگ قسمت ورودی را متفاوت از رنگ سایر دیوارها انتخاب کردیم تا کاملا جدا از فضاهای دیگر باشد. برای این قسمت یک جاکفشی چوبی انتخاب کردیم که رنگ آن کاملا متناسب با رنگ دیوارهاست که حس و حال این قسمت را بهتر کرده است.

طراحی کمد جاکفشی به سبک مدرن دربند

در این قسمت که روبه روی درب ورودی است یک ستون داشتیم و با توجه به نیاز کارفرما به جاکفشی ، این قسمت را به گونه ای طراحی کردیم که ستون کاملا پوشیده شودو نیاز کارفرما هم برطرف شود.در کنار این جاکفشی برای اینکه فضا یکنواخت نباشد یک آینه قدی و شلف های چوبی همراه با نورپردازی برای قرار دادن اکسسوری ها در نظر گرفتیم.

طراحی کمد و آینه ورودی به سبک مدرن دربند

طراحی فضای نشیمن

در یک واحد با متراژ 100 متر بهتر است که فقط از یک دست مبلمان استفاده کنیم تا لوازم به صورت فشرده کنار هم چیده نشوند. در این پروژه کارفرما تمایل داشتند که از مبلمان خود استفاده کنند و ما طراحی و چیدمان را بر اساس همین موضوع پیش بردیم.

طراحی پذیرایی به سبک مدرن دربند

طراحی تی وی وال

فضای ما چون کاملا محدود بود باید یک طراحی کاربردی انجام می دادیم و از موارد غیر ضروری استفاده نمی کردیم به همین دلیل یک تی وی وال ساده و جذاب طراحی کردیم که از شلف های آن برای قرار دادن اکسسوری یا حتی کتاب هم می توانند استفاده کنند.

طراحی دیوار تی وی و کتابخانه مدرن دربند

طراحی فضای ناهارخوری

یکی از دیوارهای فضای ناهارخوری را سبز در نظر گرفتیم چون نزدیک به ورودی است و دیوار ورودی هم سبز است ، همین نکات مشترک باعث جلوه ی بیشتر در طراحی می شود.در این قسمت یک کنسول همراه با اکسسوری های زیبا قرار دادیم ، چون در قسمت ورودی یک آینه بزرگ و قدی طراحی کرده بودیم دیگر برای این کنسول آینه در نظر نگرفتیم و فقط یک تابلو که توسط مجموعه عرشا هوم طراحی و اجرا شده است را قرار دادیم.برای دیوار دیگر این فضا هم یکسری اکسسوری های ظریف که به دیوار نصب می شود طراحی کردیم تا فضا را بیش از حد شلوغ نکنیم.

طراحی داخلی ناهارخوری به سبک مدرن دربند

طراحی فضای آشپزخانه

به دلیل اینکه از فضای نشیمن کاملا به آشپزخانه دید داشتیم تمام لوازم را توکار استفاده کردیم تا فضا شلوغ نشود و مرتب دیده شود.متریالی که برای کابینت ها استفاده کردیم هایگلاس سفید است که رنگ روشن و براق آن باعث روشنایی بیشتر و بزرگتر دیده شدن محیط شده است.

طراحی مدرن آشپزخانه با کابینت سفید دربند

طراحی اتاق خواب

برای دیوار اصلی اتاق خواب که دقیقا پشت تخت قرار دارد این طرح ذاب با این رنگ روشن را در نظر گرفتیم تا اتاق را شیک و دلباز کند.به دلیل کمبود جا مجبوریم که میز آرایش را در کنار تخت طراحی کنیم تا از تمام فضای موجود بهترین استفاده را کرده باشیم.پشت آینه قدی میز آرایش را نورپردازی کردیم تا جلوه ی این قسمت بیشتر شود.

طراحی داخلی اتاق خواب به سبک مدرن دربند

طراحی اتاق کودک

اتاق دوم که اتاق کودک است را هم طراحی و اجرا کردیم که یک سمت اتاق ا کمد و قفسه برای اسباب بازیدر نظر گرفتیم.داخل کمدها را بسته به نیاز کارفرما تقسیم بندی کردیم و برای پشت پنجره هم یک نیمکت در نظر گرفتیم.

فضای وسط اتاق را کاملا باز گذاشتیم تا محل بازی کودک باشد و در این فضا راحت باشد.

طراحی داخلی اتاق کودک دربند

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button