پروژه طراحی داخلی دوبلکس اراک

طراحی پذیرایی نیکفرد طبقه پایین به سبک مدرن

طراحی داخلی پروژه مسکونی دوبلکس در شهر اراک

طراحی داخلی پروژه دوبلکس در شهر اراک، به متراژ 300 متر مربع و با سبک مدرن انجام شده است. این واحد با اینکه خیلی قدیمی نیست ولی نوع اجرا و متریال های استفاده شده در آن به قدری نامرغوب است که نیاز به بازسازی اساسی دارد. این واحد برای یک خانواده 3 نفره طراحی شده و ما تعداد اتاق خواب ها را بر اساس نیاز کارفرما در نظر گرفتیم.

طراحی پله نیکفرد به سبک مدرن

طراحی پلان داخلی پروژه اراک

طراحی پلان معماری این واحد دوبلکس انجام شده و تغییراتی درجداره ها داشتیم. این واحد 3 خواب داشت که ما براساس نیاز کارفرما یک خواب را به کلوزت اختصاص دادیم و با اتاق کناری تبدیل به یک اتاق خواب مستر کامل و کاربردی کردیم. اتاق خواب نزدیک درب ورودی را به اتاق خواب دختر خانواده اختصاص دادیم که یک تراس کوچک هم دارد.

از تغییرات چشمگیر این واحد، جابجایی پله بود. برای چیدمان بهتر و داشتن پله ای جذاب، پله را جابجا کردیم و دیوار پشت پله را تا بالا امتداد دادیم و از متریال میکروسمنت برای طراحی استفاده کردیم.

طبقه اول، مکانی است خصوصی برای افراد خانواده شامل 2 اتاق خواب، سرویس، غذاخوری، تی وی روم و آشپزخانه و پنتری می باشد.

طبقه دوم، برای مهمانی ها طراحی شده که شامل غذاخوری، فضای نشیمن، یک بار بزرگ و یک آشپزخانه کوچک، سرویس و جا کفشی بزرگ برای قراردادن وسایل مهمان ها می باشد.

 

طراحی پذیرایی مدرن نیکفرد طبقه بالا

طراحی اتاق خواب مستر

اتاق خواب خصوصی ترین فضا در هر خانه محسوب می شود. فضای آن باید راحتی را به افراد القا کند و به آرامش فرد کمک کند. بعد از وارد شدن به اتاق، سرویس، روبروی درب سمت چپ، اتاق بزرگ سمت راست اتاق خواب قرار دارد. دیوارپشت تخت، از چرم استفاده شده تا حس راحتی بیشتری داشته باشد.

دو طرف تخت از آینه های قدی دودی و استیل های طلایی استفاده شده است. همچنین 2 چراغ آویز زیبا تا روی پاتختی ها آمده است. دیوار روبروی تخت میز تلویزیون طراحی شده که پشت تلویزیون از آینه های های شیار دودی استفاده شه تا با کل فضا هماهنگ باشد.

طراحی اتاق خواب نیکفرد به سبک مدرن

طراحی اتاق لباس

برای طراحی اتاق لباس از متریال های شیشه، چوب و چرم استفاده شده است. درب های شیشه ای با فریم مشکی در کنار درب های چرمی و نورپردازی داخل کمد ها جذابیت خاصی بر فضا بخشیده است. در یک سمت اتاق میز آرایش، جای کفش و کیف طراحی شده است.

طراحی داخلی اتاق لباس مدرن اراک نیکفرد

طراحی آشپزخانه مدرن به رنگ طوسی

رنگ بندی آشپزخانه طوسی و مشکی است. به دلیل اینکه این واحد پنتری دارد. گاز و سینک اصلی و ماشین لباسشویی و ظرفشویی را به داخل پنتری منتقل کردیم تا فضای آشپزخانه یکدست و مدرن باشد. داخل آشپزخانه اصل، یک سینک کوچک و یک گاز رومیزی 2 شعله روی جزیره قراردادیم. همچنین یک میز صبحانه خوری در جزیره طراحی کردیم تا برای مصرف روزانه تا برای مصرف روزانه افراد خانواده مناسب باشد.

طراحی داخلی آشپزخانه تیره مدرن نیکفرد

طراحی شومینه به عنوان نقطه کانونی

عرشاهوم، گوشه ای از آرامش، زیبایی بی عیب و نقص را در دنیایی پر هرج و مرج ارائه می دهد. شومینه ای زیبا، روی دیوار تلویزیون به عنوان نقطه کانونی طراحی کردیم این مکانی است که می توانید آخر هفته با دوستان خود جمع شوید. دیوار تلویزیون با سرامیک اسلب تزیین شده و پایین تلویزیون یک ش.مینه جذاب طاحی کردیم تا این فضا را گرم تر و صمیمی تر نشان دهد.

طراحی دیوار تی وی مدرن نیکفرد طبقه بالا

طراحی بار

طراحی بار در طبقه دوم، به گونه ای انجام شده که برای مهمانی ها و سرو نوشیدنی و قهوه کاربرد دارند. و پذیرایی از مهمانان راحت تر می کند. در دیوار بار از کاشی کوچک مشکی استفاده شده که جلوی آن طبقات معلق برای قراردادن لیوان و ماگ و سایر وسایل قرار داده شده است. همچنین در این قسمت کانتر و صندلی طراحی شده تا یک فضای دورهمی نیز ایجاد کنیم.

طراحی بار به سبک مدرن نیکفرد طبقه بالا

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

 

 

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button