پروژه طراحی داخلی زعفرانیه 2

طراحی اتاق خواب پروژه زعفرانیه 2

پروژه زعفرانیه تقریبا نزدیک به 3 سال قبل بازسازی شد بود اما به دلیل نامناسب بودن کیفیت متریال ها ، کارفرما با اینکه ایران زندگی نمی کنند مجبور شدند که دوباره بازسازی کنند.در ابتدای کار چون مبلمان کاملا نو بود کارفرما اصرار داشتند که از همین مبلمان استفاده کنند  ما هم به ناچار قبول کردیم ، اما بعد از اتمام طراحی انقدر شوکه شدند  و طراحی را پسندیدند از ما خواستند  که مبلمان را هم طبق سلیقه ی خود تغییر دهیم.

طراحی نشیمن پروژه زعفرانیه

طراحی فیلتر ورودی :

ر طراحی ورودی باید طوری پیش بریم که یک تعریف جداگانه برای قسمت ورودی داشته باشیم که ماسعی کردیم از فلاور باکس شیشه ای برای جداسازی آشپزخانه و راهروی ورودی استفاده کنیم.

طراحی آشپزخانه :

متراژ پروژه زعفرانیه با اینکه نسبتا خوب است ، اما آشپزخانه ی خیلی باریکی دارد که خب برای اینکه فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان دهیم از هایگلاس طوسی روشن و طرح چوب استفاده کردیم ، همچنین برای استفاده بهتر و بیشتر از فضا از لوازم توکار استفاده کردیم.

طراحی آشپزخانه پروژه زعفرانیه 2

جداسازی فضای عمومی و خصوصی

قسمت خصوصی و عمومی این واحد 165 متری کاملا از هم جدا بود اما به یکدیگر کاملا دید داشت که ما با استفاده از یک درب شیشه ای کشویی که خیلی هم فضا را اشغال نکند این مشکل را حل کردیم.به طور کلی طراحی پلان بهتر است به گونه ای باشد که فضای عمومی و خصوصی منزل از هم جدا باشد و به یکدیگر دید نداشته باشد.

طراحی ورودی اتاق خواب های پروژه زعفرانیه

طراحی اتاق خواب اصلی

با توجه به نیاز کارفرما به کمد ، ما با جا به جایی دیوار این اتاق خواب فضای کمد را کمی بزرگ تر کردیم تا مانند یک واکینگ کلوزت  شود .برای طراحی دیوار پشت تخت به دلیل اینکه کارفرما علاقه ی زیادی به چوب داشتند از پارچه و چوب استفاده کردیم و در 2 قسمت از این دیوار آینه نیز به کار بردیم .

طراحی اتاق خواب پروژه زعفرانیه

امروزه بهتر است به جای استفاده از آباژور روی پاتختی از چراغ های آویز در بالای پاتختی استفاده کنیم تا هم از نور آن به عنوان چراغ خواب یا چراغ مطالعه استفاده کنیم وهم زیبایی فضای ما را بیشتر کند. طرح و مدل این چراغ ها بهتر است که متناسب با طرح لوستر اتاق باشد تا در دراز مدت چشم ما را اذیت نکند.

طراحی کمد پروژه زعفرانیه 2

برای دیوار روبه روی تخت م یک تلویزیون همراه با یک میز آرایش همراه با یک آینه قدی  طراحی کردیم تا از فضا بهترین استفاده را کنیم.

طراحی اتاق خواب پروژه زعفرانیه

طراحی اتاق خواب مهمان

در یکی از اتاق خواب ها ما یک فضایی زیر پنجره داشتیم که کاملا غیر قابل استفاده بود و باعث شده بود فضای زشتی را به وجود بیاورد ، ولی ما فقط با انتخاب یک رنگ متفاوت این قسمت را به نقطه ی قوت اتاق تبدیل کردیم و با قرار دادن یک میز آرایشی ظریف و یک نیمکت زیبا از این فضا بهترین استفاده را کردیم.

طراحی اتاق خواب پروژه زعفرانیه 2

تم رنگی که برای این اتاق انتخاب کردیم کاملا متناسب با یکدیگر است و انتخاب اکسسوری ها و آباژور و لوستر حتی با این تم رنگی کاملا همخوانی دارد و زیبایی فضا را دوچندان کرده است.

طراحی اتاق خواب پروژه زعفرانیه

طراحی اتاق خواب مهمان

رنگ انتخابی ما برای این اتاق خواب طوسی و چوب است که هم سادگی فضا را نشان می دهد و هم قسمت های چوبی باعث گرما بخشیدن به فضا می شو د.به دلیل فضای محدودی که داشتیم مجبور بودیم که میز آرایش را در کنار تخت خواب طراحی کنیم تا بهترین استفاده را از فضای موجود کرده باشیم و کاربر اتاق دچار مشکل در آینده نشود.

طراحی اتاق خواب پروژه زعفرانیه

طراحی تراس پروژه زعفرانیه

با توجه به موقعیت پروژه و چشم انداز زیبایی که دارد چیدمان تراس را به گونه ای انجام دادیم تا تبدیل به یک فضای فوق العاده دنج و زیبا شود.با استفاده از سقف اتوماتیک متحرک که در این طراحی قرار دادیم دیگر نگران آفتاب شدید و باران نیستیم.

طراحی بالکن پروژه زعفرانیه

طراحی سرویس

طراحی سرویس های این پروژه بسیار زیبا و منحصر به فرد است.در تمام سرویس ها از آینه های قدی و روشویی های فوق العاده زیبا استفاده کردیم که ترکیب آن ها با شیرآلات توکار و سرامیک ای اسلب جلوه ی خاصی را به فضا داده است.

طراحی سرویس بهداشتی پروژه زعفرانیه 2

طراحی لاندری روم

با در نظر گرفتن یکسری قفسه ی چوبی در لاندری روم از فضامون بهترین و بیشترین استفاده را کردیم.

طراحی لاندری پروژه زعفرانیه

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button