پروژه طراحی داخلی سوهانک

طراحی داخلی مدرن کنسول در نشیمن طبقه تک واحدی سوهانک

موقعیت : تهران – سوهانک
متراژ: 120مترمربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای یزداندوست

سبک طراحی این واحد 120 متری جذاب مدرن است که چون محدودیت در چیدمان فضا داشتیم  فقط از یک دست مبلمان استفاده کردیم که طراحی آن هم عی کردیم به گونه ای باشد که هم مناسب مهمان باشد و هم مناسب تماشای تماشای تلویزیون برای خانواده باشد.با توجه به این موضوع که فقط از یک دست مبلمان استفاده کردیم سعی کردیم تعداد را جوری در نظر بگیریم که خیلی فضا را اشغال نکند ولی در عین حال متناسب برای پذیرایی از مهمان باشد.

با در نظر گرفتن متراژ واحد بیشتر از رنگ های روشن استفاده کردیم تا فضا را دلبازتر از آنچه که بود نشان دهد ، اما برای از بین بردن یکنواختی محیط از یک مبلمان سورمه ای و اکسسوری های رنگی استفاده کردیم.

در طراحی تی وی وال از سرامیک اسلب سفید و قاب بندی استفاده کردیم همین طور برای جلوه ی بیشتر از استیل در 2 طرف اسلب استفاده کردیم و با دیوار کوب هایی که وسط قاب بندی قرار دادیم زیبایی تی ویوال را تکمیل کردیم.

تابلو و اکسسوری هایی که برای این قسمت در نظر گرفتیم را سعی کردیم ه گونه ای انتخاب کنیم که متناسب با فضا و سبک طراحی ما باشد ودر عین حال زیبا باشد.

انتخاب لوستر را هم به گونه ای انجام دادیم که متناسب با سایر اکسسوری ها باشد. تمام مبلمان و اکسسوری هایی که ما در طراحی هامون قرار می دهیم همه در بازار موجود هستند و به راحتی می توانید تهیه کنید.

دیواری که در این قسمت مشاهده می کنید اندازه به نسبت خوبی داشت پس ما این طرح شیک و ساده را در نظر گرفتیم.با توجه به اینکه متراژ واحد خیلی زیاد نبود و سبک طراحی مدرن بود ما طراحی این دیوار را به ساده ترین حالت ممکن انجام دادیم تا حتی در دراز مدت هم چشم را اذیت نکند و با قرار دادن یک آینه و کنسول ، هم رنگ میز تلویزیون زیبایی این فضا را بیشتر کردیم.

طراحی داخلی مدرن کنسول در نشیمن طبقه تک واحدی سوهانک

همان طور که همیشه گفته ایم فضای میز ناهار خوری برای راحتی میزبان به دلیل چیدمان میز باید جدا از سایر فضاها و نزدیک به آشپزخانه باشد که در این پروژه هم ما این کار را به راحتی انجام دادیم و توانستیم یک میز ناهارخوری 10 نفره که متناسب با سایر مبلمان است در این فضا قرار دهیم برای نورپردازی این قسمت هم در بالای میز ناهار خوری یک لوستر شبیه به لوستر قسمت پذیرایی ولی با فرم کشیده که تمام میز را روشن کند و جلوه ی قشنگ تری داشته باشد انتخاب کردیم ، همچنین با طراحی سقف این قسمت فضای ناهار خوری را کاملا تفکیک کردیم.

در دیوار فضای ناهارخوری یک فرورفتگی وجود داشت که ما برای این قسمت یک مبل تک نفره در نظر گرفتیم که فضای مناسبی برای مطالعه باشد در فرورفتگی دیوار هم یک المان زیبا قرار دادیم و دورتادور آن را برای جلوه و زیبایی بیشتر نورپردازی کردیم.

همان طور که ملاحظه می کنید فضای نشیمن به آشپزخانه کاملا دید دارد پس ما رنگ و متریال آشپزخانه را به گونه ای انتخاب کردیم که متناسب با سالن باشد و از آنجایی که فضای ما برای آشپزخانه کوچک بود از همه ی قسمت ها برای کابینت سعی کردیم استفاده کنیم تا کارفرما بهترین استفاده را از فضا داشته باشد.

با در نظر گرفتن یک جزیره ، فضای مناسبی را برای صرف غذای خانوادگی ایجاد کردیم.

طراحی داخلی مدرن جزیره آشپزخانه طبقه تک واحدی سوهانک

کارفرما در خواستی که برای این اتاق خواب داشتند طراحی کلوزت بود که ما سعی کردیم در بهترین قسمت که خیلی فضا را هم اشغال نکند کلوزت را طراحی کنیم.

طراحی داخلی مدرن کلوزت اتاق خواب مستر طبقه تک واحدی سوهانک

برای دیوار پشت تخت خواب لمسه به همراه آینه در نظر گرفتیم  که هم فضا را زیبا وشیک کند و هم به خاطر وجود آینه فضا را دلبازتر  بزرگتر کند.برای نورپردازی اتاق هم از هالوژن همراه با لوستر استفاده کردیم ، همچنین برای روشنایی بیشتر فضا ز چراغ های آویز بالا ی پاتختی استفاده کردیم تا هم اتاق را جذاب تر کند و هم روشن تر ودلبازتر کند.

طراحی داخلی مدرن اتاق خواب مستر طبقه تک واحدی سوهانک

برای دیوار روبه روی تخت یک  میز آرایش همراه با تلویزیون در نظر گرفتیم که برای هارمونی رنگ ها با هم رنگ دیوار پشت آینه را مثل رنگ لمسه پشت تخت انتخاب کردیم تا آرامش بیشتری را در کاربر فضا ایجاد کند. برای جذابیت و زیبایی بیشتر رنگ فریم آینه ، لوستر  و استیل های پشت آینه را هم رنگ انتخاب کردیم.

با توجه به خواسته و نیاز کارفرما رنگ طراحی این اتاق خواب طوسی و آبی است. رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن فضا را شیک و زیبا نشان می دهد اما در عین حال ترکیب آن با رنگ آبی باعث می شود یکنواختی اتاق خواب از بین برود.

همیشه نورپردازی باعث می شود زیبایی فضای شما بیشتر به چشم آید البته باید توجه داشته باشید که در جای مناسب و به اندازه کافی نورپردازی داشته باشید.

طراحی داخلی مدرن اتاق خواب پسر طبقه تک واحدی سوهانک

برای دیوار روبه روی تخت این اتاق خواب هم یک آینه قدی ه همراه تلویزیون در نظر گرفتیم که تمام نیازهایی که کارفرما داشتند را برطرف کرده باشیم.

طراحی داخلی مدرن کلوزت اتاق خواب پسر طبقه تک واحدی سوهانک

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button