پروژه طراحی داخلی شهرک غرب

طراحی داخلی آشپزخانه سفید شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

موقعیت : تهران – شهرک غرب
متراژ :135متر مربع
سبک طراحی : نئوکلاسیک

کارفرما : آقای سعادتی

فضاهای طراحی شده : نشیمن ،پذیرایی ،ناهارخوری و اشپزخانه

طراحی فضای ورودی

همیشه در کنار درب ورودی باید جایی را برای کمد و جاکفشی مهمان و یک آینه قدی در نظر بگیریم بدین ترتیب دیگر مجبور نیستیم که مهمان را وارد فضای خصوصی خود کنیم.در اینجا هم با طراحی کمدهای سراسری این نیاز کارفرما را برطرف کردیم.

طراحی داخلی جاکفشی شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

طراحی فضای پذیرایی

این واحد 135 متری به سبک نئوکلاسیک طراحی شد است و از آنجایی که متراژ خیلی بالایی ندارد ما سعی کردیم از یک طراحی ساده و ظریف در این واحد استفاده کنیم.به همین خاطر تمام قاب هایی که در دیوارها طراحی کردیم گچ بری ساده و ظریفی دارند.

طراحی داخلی پذیرایی شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

به دلیل اینکه متراژ ما محدود بود و سبک انتخابی کارفرما نئوکلاسیک بود ، مبلمانی که انتخاب کردیم رنگ کاملا روشنی دارد تا در دراز مدت چشم کارفرما را اذیت نکند و خسته کننده نشود و همچنین طراحی سقف را تا حد امکان ساده انجام دادیم تا فضا خیلی شلوغ به نظر نرسد.

طراحی داخلی پذیرایی مبل چستر شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

طراحی فضای ناهار خوری

طراحی دیوارهای پذیرایی را متفاوت تر از سایر قسمت ها انجام دادیم تا این قسمت هویت خود را به صورت جداگانه داشته باشد. برای جلوی دیوار فضای ناهار خوری یک کنسول کوتاه در نظر گرفتیم تا هم طرح روی دیوار مشخص باشد و هم فضای مناسبی برای چیدمان ظرف های مهمان باشد.

طراحی داخلی ناهارخوری شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

طراحی فضای نشیمن

دیوارهای قسمت نشیمن را طوسی در نظر گرفتیم تا متفاوت تر از قسمت های دیگر باشد و علاوه بر آن متناسب با سایر قسمت ها باشد.مبلمانی که برای این قسمت طراحی کردیم یک مبل ال فوق العاده راحت به همراه دو عدد مبل تکی است تا هم راحت باشد و هم تعداد مناسبی برای اعضای خانواده داشته باشد.

طراحی داخلی نشیمن شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

طراحی تی وی وال

در فضاهای کوچکی که کارفرما علاقه به سبک نئوکلاسیک دارد بهتر است طراحی ها ساده تر و گچ بری ها ظریف تر باشد به همین خاطر برای دیوار تلویزیون از یکسری قاب های ساده که جای تلویزیون و میز آن را مشخص می کند استفاده کردیم تا هم جای لوازم مشخص باشد و هم فضا خیلی شلوغ نباشد و در کنار آن از یکسری قفسه برای چیدمان اکسسوری استفاده کردیم تا هم فضای کاربردی داشته باشیم و هم زیبایی آن بیشتر باشد.

طراحی داخلی شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

طراحی فضای آشپزخانه

رنگ کابینت های آشپزخانه را سفید در نظر گرفتیم تا فضا روشن تر و دلبازتر به نظر رسد.طراحی آشپزخانه را به صورتی انجام دادیم که تمام لوازم توکار باشد تا از پذیرایی و نشیمن دید بدی نسبت به آشپزخانه نداشته باشیم.

طراحی داخلی جزیره آشپزخانه شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

با در نظر گرفتن یک جزیره ی زیبا با ابعاد استاندارد یک فضای گرم و صمیمی خانوادگی را برای صرف غذا به وجود آوردیم.

طراحی داخلی آشپزخانه سفید شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

استفاده از اکسسوری ها همیشه در آشپزخانه باید هوشمندانه و بسته به نیاز کارفرما باشد تا از تمام قسمت ها بتوانند بهترین استفاده را کنند.استفاده از کابینت های سوپری همیشه نظم کابینت را بیشتر می کند و باعث می شود که دسترسی راحت تر و بیشتری نسبت به وسایل داشته باشیم.

طراحی داخلی آشپزخانه شهرک غرب به سبک نئوکلاسیک

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button