پروژه طراحی داخلی لویزان

طراحی داخلی مدرن آشپزخانه سفید و طوسی لویزان

 

  • ویرایش ویرایشگر متن

 

موقعیت : تهران – لویزان
متراژ :85 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : خانم اسدی

وضع موجود این واحد به گونه ای بود که ما باید پلان داخلی آن را به طور کلی تغییر می دادیم بهترین اری که می توانستیم انجام دهیم جا به جایی آشپزخانه و نشیمن بود.

این واحد دو درب ورودی داشت که یکی از درب ها به حیاط دسترسی داشت پس ما درب اصلی واحد را در حیاط تعبیه کردیم و پلان داخل را به کل تغییر دادیم و سرویس مهمان را جای درب ورودی قبلی قرار دادیم بدین ترتیب چیدمان درست را طراحی کردیم.در این واحد 85 متری ما چالش های زیادی از جمله پنهان کردن فوندانسیون های ساختمان که به صورت پله در واحد مشخص بود داشتیم.

برای این واحد 85 متریه یک خوابه ما یک نشیمن ، فضای ناهار خوری ، آشپزخانه با یک جزیره استاندارد که با میز صبحانه خوری تلفیق شده است ، یک کافی بار،لاندری و کلوزت طراحی کردیم.

طراحی فضای میز ناهارخوری

فضای ناهار خوری که ما در اینجا طراحی کردیم کاملا نزدیک به آشپزخانه است تا کارفرما به راحتی چیدمان میز و پذیرایی را انجام دهد.در این واحد چون ما تقریبا فضای محدودی داشتیم برای یک سمت میز ناهارخوری یک نیمکت در نظر گرفتیم که فقط مختص تعداد خاصی نباشد و تعداد بیشتری از آن بتوانند استفاده کنند.

طراحی داخلی مدرن میزناهارخوری لویزان

طراحی فضای آشپزخانه

ر طراحی این آشپزخانه از متریال هایگلاس سفید و طوسی روشن استفاده کردیم تا فضا را بزرگ تر و دلبازتر از آنچه که است نشان دهد و سعی کردیم از تمام قسمت ها بهترین استفاده را کنیم و بهترین کابینت را طراحی کنیم تا کارفرما بهترین و بیشترین استفاده را از فضای خود داشته باشند حتی برای بعضی از قسمت ها سوپری در نظر گرفتیم تا دچار مشکل کمبود جا نشوند.

طراحی داخلی مدرن آشپزخانه سفید و طوسی لویزان

با توجه به اینکه در قسمت ناهارخوری 2 عدد پنجره داشتیم و فضای ناهار خوری را هم پشت آشپزخانه طراحی کرده بودیم ، این قسمت از دیوار را نصفه کشیدیم تا نور مناسب وارد آشپزخانه شود.

طراحی داخلی مدرن آشپزخانه اپن لویزان

برای اینکه آشپزخانه نزدیک به نشیمن است و کاملا در معرض دید است ما تمام وسایل را توکار در نظر گرفتیم تا مرتب و منظم دیده شود.

طراحی داخلی مدرن فرنیش آشپزخانه لویزان

برای فضای آشپزخانه یک جزیره با ابعاد استاندارد در نظر گرفتیم که با میز صبحانه خوری تلفیق شده است به این ترتیب ، هم یک فضای کار برای آشپزی راحت تر و هم یک فضای گرم و صمیمانه برای خانواده فراهم کردیم.

طراحی داخلی مدرن آشپزخانه وجزیره لویزان

طراحی فضای نشیمن

فضای نشیمن ما بسیار محدود بود پس اصلا از لوازم غیر ضروری یا لوازم با طرح های شلوغ استفاده نکردیم و فقط از یک مبل ال راحت برای تماشای فیلم و یک میز کوچک استفاده کردیم که با توجه به نزدیکی فضای نشیمن به آشپزخانه از رنگ طوسی برای مبلمان استفاده کردیم تا خیلی متفاوت از آشپزخانه نباشد.

توجه داشته باشید که برای فضاهای کوچک ماکسیمم از 2 رنگ استفاده کنید تا فضا خیلی شلو به نظر نرسد و بعد از گذر زمان چشم شما را اذیت نکند و فقط برای اینکه جلوی سرد بودن فضا گرفته شود از یک مبل تکی سبز استفاده کردیم.

طراحی داخلی مدرن نشمین لویزان

طراحی تی وی وال

برای طراحی دیوار تلویزیون هم یک طراحی ساده با نورپردازی مناسب انجام دادیم تا خیلی شلوغ نشود و محیط را روشن تر از قبل کند.

طراحی داخلی دیوار تی وی به سبک مدرن لویزان

طراحی کافی بار

دیوار کناری دیوار تلویزیون که روبه روی آشپزخانه است را برای کافی بار در نظر گرفتیم که یک طبقه را به دستگاه وطبقات دیگر را به فنجون ها و جای قهوه اختصاص دادیم.داخل این کمد را با رنگ مشکی طراحی کردیمتا هر وقت که درب آن باز است جلوه ی محیط را بیشتر کند.

طراحی داخلی مدرن تی وی و کافی بار لویزان

طراحی لاندری پروژه لویزان

در راهروی ورود به اتاق خواب یک کمد سراسری در نظر گرفتیم که داخل آن را طبقه بندی منظم کردیم تا فضا برای ماشین لباس شویی ، حوله ، مواد شوینده ، جاروبرقی و میز اتو باشد.

طراحی داخلی لاندری روم لویزان

طراحی اتاق خواب مستر

قبل از طراحی این واحد دو خواب خیلی کوچک و بدون نور داشت که بر اساس نیازکارفرما ما آن را به یک اتاق خواب مستر به همراه اتاق لباس تبدیل کردیم.چون نور طبیعی وارد این اتاق نمیشد بهتر بود که فضای اتاق را بزرگ و با یک نورپردازی اصولی و دقیق طراحی می کردیم.

ما فضای این اتاق را به دو قسمت تقسیم کردیم در یکی از این قسمت ها دو کمد سراسری بزرگ به همراه یک میز آرایش و یک آینه قدی طراحی کردیم و در قسمت دیگر یک تخت خواب زیبا به همراه دو پاتختی قرار دادیم.برای بالای این پاتختی ها چراغ های آویز سقفی در نظر گرفتیم تا هم نور ما را تعبیه کند و هم محیط را زیباتر و دلنشین تر کند.

طراحی کمد دیواری ومیز آرایش لویزان

متریال دیوار پشت تخت خواب از پارچه مخمل کرم روشن است و 2 طرف آن آینه قدی است که این موضوع باعث می شود که اتاق بزرگ تر از آنچه که است هم دیده شود.استیل دور آینه و پارچه مخمل پشت تخت فضای اتاق ما را بسیار شیک و زیبا کرده است که در کنار  رنگ گرم  و زیبای سبز محیط آرامش بخشی را برای بعد از یک روز کاری و شلوغ ایجاد کرده است.

طراحی داخلی مدرن اتاق خواب لویزان

طراحی سرویس اتاق خواب مستر

طراحی سرویس اتاق مستر به گونه ای است که فضای روشویی و سرویس از دوش جدا  باشد که این مورد باعث می شود که تمام فضای ما خیس نشود.

طراحی داخلی مدرن حمام لویزان

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button