پروژه طراحی داخلی الهیه

طراحی داخلی مدرن کتابخانه در نشیمن الهیه

موقعیت : تهران – الهیه
متراژ : 185 متر مربع
سبک طراحی : نئوکلاسیک

کارفرما : خانم ساداتی

طراحی داخلی این پروژه به متراژ 185 متر مربع که در یکی از برج های الهیه واقع شده است به سبک مدرن و منحصر به فرد عرشا هوم می باشد. در وضع موجود در اینن واحد با کاغذ دیواری تمام پوشیده شده بود که کاملا اشتباه است و باعث کوچکتر نشان دادن فضا می شود. از مبلمان کلاسیک و سلطنتی استفاده شده بود که طبق خواسته کارفرما سبک خانه را به طور کامل تغییر و از مبلمان جدید استفاده کردیم. کارفرمای عزیزمون صفر تا صد این بازسازی به عهده تیم عرشاهوم گذاشت و اختیار تام به ما دادند تا هر آنچه شاسیته این خانه است را طراحی کنیم.

طراحی معماری داخلی

تغییراتی که در مورد این واحد داشتیم شامل کم کردن اختلاف سطح پذیرایی و نشیمن بود که بسیار بلند و خطرناک بود. ما این ارتفاع را به یک پله تغییر دادیم. حذف کانتر آشپزخانه و قرار دادن قفسه دکوری بین ستون و دیوار در نشیمن و ایجاد فضایی دنج.

طراحی داخلی مدرن نشیمن الهیه

طراحی آشپزخانه پروژه الهیه

در آشپزخانه فضایی برای پنتری، برای ذخیره سازی خوراکی و قرار دادن یخچال دوم.

 

 

تم رنگ بندی آشپزخانه سفید هایگلاس و صفحه مشکی کوارتز می باشد. ردیف پایین کابینت های هوایی را mdf فرامید و برای بین کابینتی از سرامیک اسلب بوک مچ استفاده کردیم که جذابیت خاصی به فضا بخشیده است.

 

 

ماشین ظرفشویی توکار گزینه مناسبی برای آشپزخانه سفید و خاص است که فضا را یکدست و مدرن کرده است. در این آشپزخانه جابجایی یخچال را داشتیم که به دیوار پشت ناهارخوری منتقل شد و مثلث کار آشپزخانه به خوبی اجرا شد.

طراحی داخلی آشپزخانه الهیه

طراحی راهروی ورودی پروژه الهیه

فضای داخلی راهرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا اولین چیزی است که هنگام ورود به خانه به چشم میخورد. به همین منظور یک جاکفشی با عمق 60 و یک آیینه قدی طراحی کردیم و درب سرویس مهمان هم در این راهرو می باشد و یک ورودی کامل با فیلتر ورودی داریم. همچنین کف سازی قسمت ورودی و آشپزخانه با سایر قسمت ها متفاوت بوده و از سرامیک رگه دار کلکته استفاده کردیم.

طراحی داخلی مدرن جاکفشی الهیه

طراحی فضای ناهارخوری

وقتی صحبت از ناهارخوری می شود، ما همیشه از تکنیک منحصر به فردخود برای ایجاد فضایی مجلل و لوکس استفاده می کنیم. با قراردادنیک لوستر خطی خاص برای بالای ناهارخوری و استفاده از چوب و استیل های طلایی برای دیوار پشت ناهارخوری، فضایی خاص طراحی کردیم. میز ناهارخوریف ترکیب استیل طلایی و سنگ مشکی است.

 

 

این فضا شامل صندلی هایی با پشتی های لوزی شکل به رنگ کرم و دو صندلی کناری مخمی خردلی و میز ناهارخوری که ترکیب استیل طلایی و سنگ مشکی است، می باشد.

طراحی داخلی مدرن میزناهارخوری الهیه

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

 

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button