پروژه طراحی داخلی قیطریه

طراحی داخلی قیطریه نشیمن و تلویزیون به سبک نئوکلاسیک

طراحی داخلی پروژه مسکونی قیطریه به سبک نئوکلاسیک

طراحی داخلی پروژه قیطریه، در یکی از برج های شهرک سبحان با متراژ 180 متر مربع و به سبک نئوکلاسیک انجام شده است. با توجه به متراژ، سبک کاملا درست انتخاب شد. توصیه ما این است که سبک خانه خود را با توجه به متراژ انتخاب کنید. متراژهای زیر 130 مترمربع، مناسب سبک مدرن و مینیمال هستند نه کلاسیک و نه نئوکلاسیک.

 

 

طبق قوانین شهرک، ما برای طراحی این پروزه محدودیت های متفاوتی داشتیم. یکی از این محدودیت ها این بود که پنجره هایی که به تراس بازشو داشتند را به هیچ عنوان نمیتوانستیم جابجا کنیم یا ابعادشونو تغییر بدیم یا حتی متریال دیوار تراس را تغییر دهیم. بنابراین ما پلان هایی با توجه به شرایط طراحی کردیم و کارفرما بهترین چیدمان را انتخاب کرد.

طراحی داخلی قیطریه به سبک نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک سبکی مدرن ولی لوکس

با توجه به علاقه کارفرما به این سبک و مشورت با تیم عرشا هوم برای انتخاب مناسب، سبک نئوکلاسیک انتخاب و طراحی شد.

سبک نئوکلاسیک برای متراژ های بالای 130 متر مربع پیشنهاد میشود. از جمله خصوصیات این سبک این است که در عین سادگی و مدرن بودن اکسسوری ها و مبلمان، در جداره ها از ابزار گچی بسیار ساده استفاده میشود.

طراحی داخلی قیطریه نشیمن به سبک نئوکلاسیک

آشپزخانه نئوکلاسیک پروژه قیطریه

در این پروژه، ما آشپزخانه را جابجا و به سمت نشیمن منتقل کردیم. جنس کابینت ها ازپلی اورتان و صفحه کابینت کوارتز می باشد. جزیره را به صورت کرو در مرکز آشپزخانه در نظر گرفتیم و در قسمت های کرو جزیره، کابینت به صورت شیاردار طراحی شد. همچنین جزیره طوری طراحی شد که برای افراد خانواده به عنوان میز غذاخوری استفاده شود.

 

 

قسمتی از آشپزخانه که فر، ماکروفر و قهوه ساز قرار دارد را به گونه ای طراحی کردیم که دکوراتیو باشد تا شخصی که از آنجا عبور می کند احساس نکند از وسط آشپزخانه عبور می کند در حالی که یخچال و فریزر توکار و همچنین لاندری کمدی در آن قرار دارد.

طراحی داخلی قیطریه آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک

طراحی پارتیشن برای جداسازی فضاها

طراحی پارتیشن برای جداسازی فضای آشپزخانه و غذاخوری به گونه ای انجام شد که با وجود اینکه دید را محدود می کند ولی فضاها باهم در ارتباط هستند که یکی از خواسته های مهم کارفرما، محدود کردن دید به آشپزخانه بود. پارتیش از کناف ساخته شده و ابزار های ساده گچی روی آن طراحی کردیم تا با کل فضا هماهنگ باشد همچنین با چراغ آویز در میان آن ها به جذابیت آن اضافه کنیم.

طراحی داخلی قیطریه ناهارخوری و پارتیشن به سبک نئوکلاسیک

طراحی فضای نشیمن پروژه قیطریه

طراحی فضای نشیمن، شامل فضای تی وی روم، نشیمن، پیانو و یک بار کوچک دکوراتیو می باشد. از خواسته های کارفرما، داشن شلف های دکوراتیو برای قراردادن ظروف دکوری خاص، داشتن 2 دست مبل و داشتن فضایی برای بار بود. از فرورفتگی دیوار که فضایی پرت محسوب می شد برای طراحی باراستفاده کردیم. بهترین جا برای قراردادن دکوری ها در سالن نشیمن و در دو طرف تلویزیون بود که داخل دیوار فرورفتگی ایجاد کردیم و نورپردازی انجام شد.

طراحی داخلی قیطریه نشیمن و تلویزیون به سبک نئوکلاسیک

طراحی دیوار پشت پیانو

طراحی دیوار پشت پیانو، کانسپتش کیبورد پیانو است و هماهنگی جذابی با پیانو دارد. متریال آن، ترکیب آینه و کناف می باشد. رنگ های کلید فضاها خنثی است به همین دلیل برای این که کنتراست در فضا ایجاد کنیم از آینه های دودی استفاده کردیم.

طراحی داخلی قیطریه پذیرایی به سبک نئوکلاسیک

رنگ بندی فضاهای نئوکلاسیک

رنگ بندی فضاها، همگی روشن و خنثی انتخاب شد. در وضعیت قبلی واحد تمام فضاها تیره و قهوه ای بود به همین دلیل ما فضایی کاملا متفاوت برای کارفرما طراحی کردیم که کاملا رضایت بخش بود. تم رنگی فضای نشیمن، کرم رنگ، طوسی، مشکی و تاچ هایی از رنگ آجری در کوسن و فرش می باشد. همچنین برای جذاب تر شدن دیوار پشت تلویزیون، پیانو و بار از آیینه های دودی استفاده کردیم.

طراحی سرویس مهمان

روند طراحی حمام مهمان را می توان یک چالش واقعی برای تیم طراحی در نظر گرفت.حتی اگر مساحت کوچکی برای سرویس ختصاص داده شده باشد ، طرح باید جذاب باشد.مهمانان حتما این سرویس را خواهند دید بنابراین طراحی آن باید تاثیر مثبت بر مخاطب بگذارد.با توجه به اینکه مهمانان زیادی به این خانه رفت و آمد دارند ، تصمیم گرفتیم سرویس مهمان را خاص طراحی کنیم.روشویی ساخته شده از سرامیک صفحه ، تماما کار دست بوده و مختص این فضا طراحی شده است.همچنین آینه ای بزرگ با نورپردازی در بالای این روشویی نصب شده است.پالت رنگی این فضا مشکی و سفید است که با استفاده از شیرآلات طلایی ، فضا لوکس و منحصر به فرد شده است.

طراحی داخلی قیطریه سرویس مهمان

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

 

 

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button