پروژه طراحی داخلی ولنجک

طراحی داخلی جزیره آشپزخانه به سبک مدرن ولنجک

موقعیت : تهران – ولنجک
متراژ : 135 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : خانم حسین زاده

طراحی ورودی

در راهروی ورودی یک کمد لباس و جاکفشی برای مهمانان در نظر گرفتیم و در کنار آن یک آینه قدی طراحی کردیم تا فرد هنگام خروج از خانه بتواند ظاهر خود را چک کند.

طراحی داخلی ناهارخوری به سبک مدرن ولنجک

طراحی فضای نشیمن

برای فضای نشیمن از یک دست مبلمان راحت و تعداد مناسب استفاده کردیم تا هم هنگام تماشای تلویزیون راحت باشند و هم هنگام پذیرایی از مهمانان دچار کمبود جا نشوند.در این پروژه بیشتر سعی کردیم که از لوازم ضروری استفاده کنیم تا از تمام قسمت ها بهترین استفاده را کرده باشیم و یک فضای کاربردی داشته باشیم.

طراحی داخلی نشیمن به سبک مدرن ولنجک

طراحی تی وی وال

برای تی وی وال یک طرح ساده ولی زیبا را در نظر گرفتیم که هم رنگ مناسبی داشته باشد و هم طرح زیبایی داشته باشد که در دراز مدت چشم را اذیت نکند و متناسب با فضا باشد.

طراحی داخلی تلویزیون نشیمن به سبک مدرن ولنجک

طراحی فضای ناهار خوری

میز ناهارخوری را نزدیک به آشپزخانه در نظر گرفتیم تا دسترسی آن به آشپزخانه راحت باشد و هنگام چیدمان میز وپذیرایی از مهمان به مشل نخورند.برای پشت میز ناهارخوری هم یک کنسول کوتاه همراه با آینه طراحی کردیم تا ظروف پذیرایی را داخل آن قرار دهند که دسترسی راحتی داشته باشد.

طراحی داخلی ناهارخوری به سبک مدرن ولنجک

طراحی آشپزخانه

متریالی که برای این آشپزخانه در نظر گرفتیم هایگلاس سفید است که به دلیل حالت شیشه ای که دارد باعث روشنایی بیشتر فضا می شود و محیط را دلبازتر می کند.به دلیل اینکه از نشیمن کاملا به آشپزخانه دید داریم تمامی وسایل را توکار طراحی کردیم تا فضای موجود مرتب به نظر رسد.

طراحی داخلی آشپزخانه به سبک مدرن ولنجک

با در نظر گرفتن یک جزیره با ابعاد استاندارد زیبایی آشپزخانه را تکمیل کردیم.

طراحی داخلی جزیره آشپزخانه به سبک مدرن ولنجک

طراحی اتاق خواب اصلی

طراحی اتاق خواب والدین کاملا مدرن و مینیمال است و از آنجایی که کارفرما علاقه ی بسیاری به رنگ های روشن دارند ما این اتاق خواب را مطابق با سلیقه و نیاز کارفرما طراحی کردیم تا بتوانند در پایان یک روز کاری و شلوغ آرامش مورد نیاز خود را اینجا به دست آورند.

طراحی داخلی اتاق خواب مستر به سبک مدرن ولنجک

طراحی اتاق خواب پسر

طراحی این اتاق خواب را با توجه به نیاز  کارفرما و فضای موجود آن طراحی کردیم.در یک قسمت از اتاق میز مطالعه و یک کتابخوانه طراحی کردیم و برای زیبایی محیط متریال حاشیه پنجره را هم مانند کتابخانه انتخاب کردیم.

طراحی داخلی اتاق خواب پسر به سبک مدرن ولنجک

طراحی اتاق خواب پسر

برای این اتاق هم متناسب با نیاز پسر خانواده تخت ، میز مطالعه و کمد طراحی کردیم.

طراحی داخلی اتاق پسر به سبک مدرن ولنجک

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button