طراحی داخلی پیروزی 2

طراحی داخلی مسکونی پیروزی نشیمن

طراحی داخلی پروژه مسکونی پیروزی به سبک مدرن

طراحی داخلی، یکی از مهمترین کارهایی است که برای انجام یک بازسازی به آن نیاز داریم. چون به شما کمک می کند تا تصور کنید پروژه خود قبل از اجرا چگونه خواهد شد و به طور شگفت انگیز در وقت و هزینه صرفه جویی می شود که برای تصمیم گیری در مورد خرید مبلمان، رنگ بندی، چیدمان و … بسیار راحت تر خواهید بود .

 

طراحی داخلی پروژه مسکونی پیروزی با متراژ 95 مترمربع و با سبک مدرن انجام شده است. این واحد نوساز بود اما به دلیل چیدمان اشتباه آشپزخانه و استفاده از رنگ تیره کابینت ها و استفاده ازمتریال های نامرغوب، کارفرما تمایل به نوسازی فضا داشتند.

طراحی داخلی مسکونی پیروزی به سبک مدرن

طراحی پلان معماری پروژه مسکونی پیروزی

طراحی پلان معماری این واحد به گونه ای بود که شخص بعد از ورود به واحد، دید کامل به فضای نشیمن داشت. کاری که ما انجام دادیم این بود که یک دیوار کاذب کنار درب ورودی کشیدیم و پشت جاکفشی طراحی کردیم. چیزی که جزء ملزومات هر خانه ای است. به این صورت یک فیلتر ورودی برای واحد تعریف شد و یکدفعه وارد فضای خانه نمی شوید.

طراحی آشپزخانه مدرن پروژه پیروزی

طراحی آشپزخانه به سبک مدرن است و از جنس هایگلاس سفید و ام دی اف با روکش چوب می باشد. در آشپزخانه، سینک را جابجا کردیم و زیر پنجره قرار دادیم تا فضای اطرافش بازتر باشد. در کنار یخچال، فر و ماکروفر را قرار دادیم همچنین جزیره کاملا کاربردی به همراه میز غذاخوری چسبیده به آن طراحی کردیم.

طراحی داخلی مسکونی پیروزی آشپزخانه به سبک مدرن

طراحی تی وی روم پروژه پیروزی

طراحی تی وی روم، به عنوان نقطه کانونی واحد در نظر گرفته شد. متریال دیوار پشت تلیویزیون ترکیب سرامیک اسلب و چوب طبیعی می باشد. روی این دیوار یک ستون مزاحم و شوفاز داشتیم. شوفاژ را به سمت راست ستون منتقل کردیم و با طراحی کاور شوفاژ از بالای آن به عنوان کتابخانه استفاده کردیم و 2 عد پاف هم برای استفاده قرار دادیم. این پاف ها در صورت تعداد زیاد نفرات می تواند به قسمت مبلمان نشیمن اضافه شود.

طراحی پروژه پیروزی

طراحی فضای غذا خوری

طراحی فضای غذاخوری، ترکیب آینه و کناف می باشد. این قسمت واحد به علت نور کمی که داشت ما از آینه بزرگ برای منعکس کردن نور و همچنین بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده کردیم.

طراحی داخلی مسکونی پیروزی ناهارخوری

رنگ بندی خانه مدرن

رنگ بندی این واحد، ترکیب کرم و سبز می باشد. به دلیل کوچک بودن واحد، رنگ کلی مبلمان را کرم روشن و رنگ سبز را به عنوان رنگ دوم انتخاب کردیم تا فضا را شاداب کند.

طراحی ورودی پروژه پیروزی

برای ایجاد فیلتر ورودی، جاکفشی را طوری طراحی کردیم که دید به فضای خصوصی خانه را محدود کند. متریال جاکفشی را از ترکیب هایگلاس، چوب و استیل استفاده کردیم. با اینکه فضا کوچک است اما جاکفشی کاملا کاربردی شامل جای کفش، آویز لباس، پاف، آینه وو کنسول می باشد. همچنین با طراحی الوار های چوبی فضای آشپزخانه را از ورودی تفکیک کردیم.

طراحی داخلی مسکونی پیروزی

طراحی اتاق خواب کودک

طراحی اتاق دوقلوها یکی از چالش های این پروژه بود. با اینکه فضای اتاق کوچک بود اما کارفرما 2 تخت مجزا، 2 میز تحریر و میز آرایش، 2 کمد مجزا و فضایی برای اسباب بازی بچه ها در نظر داشتند. با جابجایی کمد نه تنها ابعاد کمد بزرگتر شد بلکه از فضایی برای اسباب بازی های بچه ها در نظر داشتند. برای میز تحریر دوقلوها از دو صندلی استفاده کردیم و با قرار دادن آینه بزرگ دایره شکل توانستیم هر دو خواسته را که میز تحریر و میز آرایش بود در یک فضا مهیا کنیم.

 

برای طراحی تخت ها، ما یک هدبورد یکپارچه و 2 باکس جک دار جهت قرار گرفتن تشک روی آن طراحی کردیم. همچنین قسمت پایین هر دو تخت 2 اتومان برای ذخیره سازی اسباب بازی ها قرار دادیم. با قراردادن شلف های دکوری در وسط، کمد دیواری به دو قسمت کاملا مجزا تقسیم شد. حالا دو قلوها هر کدام فضاهای مخصوص به خود را دارند.

طراحی داخلی مسکونی پیروزی اتاق خواب دخترانه به سبک مدرن

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button