پروژه طراحی داخلی نیرو هوایی

طراحی داخلی پذیرایی نیروهوایی به سبک نئوکلاسیک

طراحی داخلی مسکونی نیروهوایی

طراحی داخلی پروژه مسکونی واقع در خیابان نیروهوایی و به متراژ 180 متر مربع می باشد که با سبک نئوکلاسیک طراحی شده است. این واحد برای یک خانواده 3 نفره راحی شده است. با وجود اینکه این خانه نوساز بود اما بنا به نیازهای کارفرما نیازمند تغییراتی بود و میخواستند فضای لوکس داشته باشند که با توجه به متراژ واحد، سبک نئوکلاسیک را انتخاب کردیم.

طراحی پلان معماری

آشپزخانه واحد با توجه به متراژ، ابعاد مناسبی نداشت که با تغییرات جزئی آن را به یک آشپزخانه کاربردی و لوکس تبدیل کردیم. فرم اصلی خانه از الگویL شکل تبعیت می کند که در آن به خوبی تفکیک فضا انجام شده است. یکی از مشکلات اساسی این واحد، ورودی خیلی باریک آن بود که به جاکفشی و سرویس مهمان هم دسترسی داشت.

ورودی از اهمیت بالایی برخوردار است چون مکانی است که قبل از قسمت های دیگر منزل به چشم می آید. مهمانان به محض ورود به خانه، اولین فضایی که وارد آن می شوند، ورودی است پس باید این قسمت در عین زیبایی، کاربردی هم باشد. ما با جابجایی دیوار جاکفشی به سمت سالن پذیرایی علاوه بر این که یک جاکفشی با عمق استاندارد 60 سانتی متر طراحی کردیم، راهروی ورودی را هم بزرگ تر کردیم.

سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی

سبک نئوکلاسیک هم مدرن است و هم کلاسیک. مناسب افرادی است که طرفدار لوکس بودن کلاسیک و راحتی و سادگی مدرن هستند. در این سبک دیوارها به سبک مدرن ولی لوکس تر طراحی می شود. البته در این پروژه برای قسمت پذیرایی، به خواست کارفرما از مبلمان موجود استفاده کردیم ولی برای این سبک مبلمان ساده تر انتخاب شد.

طراحی داخلی کنسول نشیمن نیروهوایی به سبک نئوکلاسیک

طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک

طراحی آشپزخانه این واحد به گونه ای انجام شد که آشپزخانه را به سمت نشیمن ادامه دادیم و چون آشپزخانه دید مستقیم به پذیرایی داشت، هدف ما این بود که تا جایی که می شود دید به قسمت های گاز، یخچال و … را محدود کنیم. به همین منظور دیوار پشت ناهارخوری را بزرگ تر کردیم و یخچال، فر و ماکروفر را در این قسمت جانمایی کردیم تا از قسمت پذیرایی دید نداشته باشد. همچنین یک جزیره برای جداسازی فضا و همچنین به عنوان میز صبحانه خوری افراد خانواده طراحی کردیم.

کابینت ها از جنس mdf با رنگ پلی اورتان سفید هستند و صفحه کوارتز رگه دار انتخاب شد. چون از قسمت ورودی به آشپزخانه دید داشت، قسمتی از آشپزخانه که در طراحی به آن اضافه شد را به صورت ویترین طراحی کردیم.

طراحی داخلی آشپزخانه نیروهوایی به سبک نئوکلاسیک

طراحی سالن پذیرایی به سبک نئوکلاسیک

در طراحی سالن پذیرایی از فضاهای بلااستفاده برای ایجاد قفسه های دکوری از جنس کناف استفاده کردیم. در دیوار ها از ابزارهای گچی، آیینه و داخل قاب ها رنگ آبی – طوسی استفاده کردیم تا با مبلمان هماهنگی بیشتری داشته باشند و یک فضای لوکس و آرامش بخش ایجاد کنیم. برای دیوار پشت میز ناهارخوری از یک ایینه بزرگ با قاب طلاکوب شده و مجدد در دو طرف قاب های گچی قرار دارند.

طراحی داخلی نشیمن نیروهوایی به سبک نئوکلاسیک


طراحی اتاق خواب دختر به سبک نئوکلاسیک

برای طراحی این اتاق، ما فضای بزرگ مستطیل شکل در اختیار داشتیم. برای این که طول اتاق کمتر به نظر برسد، علاوه بر کمدهای موجود در قسمت ورودی، انتهای اتاق را به اتاق لباس تبدیل کردیم و فضای خوبی برای ذخیره سازی لباس طراحی کردیم. خواسته های کارفرما برای این اتاق، داشتن تخت یک نفره بزرگ، پیانو، میز آرایش، میز تحریر و میز تلویزیون بود که تمام این خواسته ها را در طراحی بر طرف کردیم.

دیوار پشت تخت را این بار متفاوت و تماما از ابزارهای گچی طوسی و طلاکوب استفاده کردیم به طوری که یک قاب بزرگ برای پشت پیانو و سه قاب باریک برای پشت تخت قرار دادیم. قسمت روبروی تخت، میز تلویزیون، میز آرای و میز تحریر را در زیر پنجره به صورت یکپارچه طراحی کردیم. آیینه میز آرایش از وسط ابزارهای گچی عبور کرده و همین باعث متفاوت تر شدن فضا شده است.

طراحی داخلی اتاق خواب دخترانه نیروهوایی به سبک نئوکلاسیک

طراحی داخلی اتاق خواب دخترانه نیروهوایی به سبک نئوکلاسیک


شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

 

 

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button