طراحی داخلی پاسداران 2

طراحی فضای پذیرایی پروژه پاسداران 2

این پروژه 225 متری دارای 3 اتاق خواب مستر می باشد که واقع در پاسداران است و طراحی تمام قسمت های آن توسط تیم ما انجام شده است.

کارفرمای این پروژه 2 واحد 225 متری داشتند که یک واحد را کلاسیک و واحد دیگر را به سبک مدرن  طراحی کردیم.به دلیل اینکه متراژ واحد بزرگ بود همه نوع سبکی را برای این 2 واحد می توانستیم طراحی کنیم و مشکلی از این موضوع نداشتیم اما کارفرما علاقه ی زیادی به سبک کلاسیک داشتند پس ما این واحد را براشون انتخاب کردیم و طراحی مدرن را برای واحد دیگر که همه پسندتر است انتخاب کردیم.

طراحی فضای پذیرایی پروژه پاسداران 2

طراحی فضای پذیرایی پروژه پاسداران

در طراحی کلاسیک مهمترین نکته قرینه بودن قاب بندی هاست و از آن جایی که گچبری اهمیت زیادی ر سبک کلاسیک دارد رعایت این نکته بسیار مهم است.همان طور که ملاحظه می کنید دقیقا در وسط دیوار یک قاب ظریف و زیبا طراحی کردیم و در وسط آن از اسلب سنگ همراه با نورپردازی استفاده کردیم تا فضا را مجلل تر و زیباتر کند .در کنار این قاب زیبا برای سرستون ها گچبری های زیبا و در عین حال ظریف را انتخاب کردیم تا در دراز مدت چشم را اذیت نکند.دقیقا در وسط این قاب مبل را قرار دادیم و در راستای آن محل لوستر را طراحی کردیم. برای دیوارکوب ها و پشت میزهای عسلی هم 2 قاب گچبری در نظر گرفتیم  که نورهای دیوارکوب باعث زیباتر شدن و بیشتر نمایان شدن گچبری ها شده است به دلیل گچبری دیوارها و سقف مبلمان پروژه را کمی ساده تر انتخاب کردیم تا فضا خیلی خسته کننده نشود هرچند کسانی که عاشق سبک کلاسیک هستند تجملات زیاد را هم دوست دارند اما ما همیشه به چند سال آینده هم فکر می کنیم تا کارفرما از محیط زندگیشون خسته نشوند.

طراحی فضای پذیرایی پروژه پاسداران 2

طراحی فضای ناهارخوری پروژه لوکس پاسداران

همان طور که گفتیم فضای ناهار خوری برای راحت سرو کردن غذا و پذیرایی باید از سایر فضاها جدا باشد.برای این واحد 225 متری ما یک یز ناهارخوری گرد در نظر گرفتیم اگر شما هم فضای بزرگی دارید می توانید از میز گرد استفاده کنید.طراحی یکی از دیوارهای فضای میز ناهارخوری کاملا جدا از سایر طراحی هاست ولی تم رنگی کاملا رعایت شده است.

طراحی فضای ناهارخوری پروژه پاسداران 2

طراحی فضای نشیمن خصوصی پروژه لوکس پاسداران

در طراحی نشیمن خصوصی هم از قاب بندی گچبری استفاده کردیم اما سعی کردیم گچبری ها ساده تر از فضای پذیرایی باشد به هرحال خانواده زمان بیشتری را در این محیط سپری می کند پس بهتر است به گونه ای باشد که آزار دهنده و خسته کننده نباشد.

طراحی نشیمن پروژه پاسداران 2

طراحی تی وی وال پروژه پاسداران

در دیوار پشت تلویزیون از پارچه و استیل استفاده کردیم تا شلوغی گچبری را نداشته باشد تا هنگام تماشای تلویزیون حواس مخاطب پرت نشود ، همچنین گچبری سقف را خیلی ساده تر از پذیرایی طراحی کردیم تا حس خوب آرامش را به افراد منتقل کند.

برای انتخاب مبلمان این قسمت ما به کارفرما مبل راحت تری را پیشنهاد دادیم اما اصرار به انتخاب مبل کلاسیک داشتند و ما هم مجبور شدیم که این مبلمان را انتخاب کنیم.

طراحی تی وی وال پروژه پاسداران 2

طراحی آشپزخانه کلاسیک پروژه پاسداران 

درب کابینت های این پروژه پلی اورتان هستش که برای لوکس تر شدن بیشتر ، از پتینه روی درب ها استفاده کردیم.برای فضای آشپزخانه به طور کلی بهتر است از شید به جای پرده استفاده کنید ، تم رنگی شید انتخابی ما به گونه ای است که هم متناسب با فضای آشپزخانه و هم فضای نشیمن است.

طراحی آشپزخانه پروژه پاسداران 2

دقیقا در وسط آشپزخانه یک جزیره بزرگ و کاربردی برای کارفرما در نظر گرفتیم تا یک فضای خصوصی برای صرف ذا داشته باشند. بالای جزیره روی سقف یک گچبری مثل طرح پذیرایی براشون در نظر گرفتیم به این ترتیب تناسب جزیره و سقف با هم ، هم خوانی دارند.

طراحی آشپزخانه پروژه پاسداران 2

طراحی اتاق خواب اصلی 

این اتاق خواب برای پدر و مادر خانواده است که ما سعی کردیم به زیبایی هرچه تمام حس لوکس بودن را در اتاق خوابشان ایجاد کنیم. دیوار اصلی اتاق خواب که پشت تختشان قرار دارد ترکیبی از گچبری و پتینه است که وسط این قاب تخت خواب را قرار دادیم و جلوی  قاب باریک تر میز عسلی همراه با 2 المان کلاسیک در نظر گرفتیم.

طراحی اتاق خواب اصلی پروژه پاسداران 2

طراحی سرویس اتاق مستر 

تم رنگی سرویس را سعی کردیم متناسب با تم رنگی اتاق خواب انتخاب کنیم تا وقتی از اتاق وارد فضای سرویس می شوند خیلی تم رنگی متفاوتی را احساس نکنند ، همچنین برای اینکه فضای خشک و تر را از هم جدا کنیم از شیشه استفاده کردیم تا قسمت روشویی خشک بماند.

طراحی اتاق خواب مهمان 

طراحی اتاق خواب مهمان را ساده تر از  سایر اتاق ها انجام دادیم لازم به ذکر است که این اتاق هم مستر است . برای دیوار پشت از لمسه در کنار 2 قاب ظریف استفاده کردیم که درون این قاب ها  آینه آبشاری طراحی کردیم.انتخاب پاتختی ها را سعی کردیم به گونه ای انجام دهیم تا متناسب با طراحی دیوار پشت آن ها باشد.برای دیوار جلوی تخت علاوه بر یک کمد دیواری بزرگ و جادار یک میز آرایشی ست با پاتختی ها در نظر گرفتیم.

طراحی اتاق مهمان پروژه پاسداران

طراحی اتاق خواب دختر

دختر خانواده خیلی به سبک کلاسیک علاقه نداشتند اما خب به سبک مدرن هم خیلی تمایل نداشتند به همین خاطر ما سبک نئوکلاسیک را بهشون پیشنهاد دادیم و سعی کردیم یک اتاق خواب دخترانه شیک طراحی کنیم . دیوار پشت تخت را با قاب های خیلی ظریف و کاغذ دیواری با طرح ساده و روشن طراحی کردیم و برای دیوار کنار پنجره یک دراور ساده در نظر گرفتیم.

طراحی اتاق خواب دختر پروژه پاسداران 2

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button