پروژه طراحی داخلی حکیم

طراحی آشپزخانه پروژه حکیم

طراحی داخلی سالن پذیرایی به سبک نئوکلاسیک

طراحی داخلی پذیرایی پروژه حکیم با استفاده  از مبلمان کارفرما صورت گرفته است و ما سعی کردیم طبق سبک و رنگی که مبلمان پروژه داشت طراحی داخلی را هم پیش ببریم.بیشتر اوقات بهتر است که تمام طراحی از صفر تا صد توسط کارفرما انجام شود تا همه ی فضاها و لوازم باهم هماهنگی داشته باشند ، اما گاهی اوقات کارفرما اصرار به استفاده از مبلمان قدیمی خود دارد و ما طبق مبلمان و وسایل موجود طراحی را باید پیش ببریم که در این حالت دست ما خیلی باز نیست.

طراحی سالن پذیرایی پروژه حکیم

طراحی تی وی وال 

طراحی دیوار تلویزیون این پروژه با استفاده از از سرامیک اسلب و یک گچ بری ظریف و زیبا انجام شد تا در عین ساده بودن جلوه ی خاص خود را داشته باشد .در انتخاب مبلمان قسمت تی وی روم باید خیلی دقت داشته باشیم زیرا راحتی آن بسیار مهم است و تعداد آن به گونه ای نباید باشد که خیلی کم باشد یا انقدر زیاد باشد که تمام فضا را اشغال کند

طراحی تی وی وال پروژه حکیم

طراحی آشپزخانه پروژه ظفر

با توجه به درخواست کارفرما  که می خواستند قسمت سینک مشخص نباشد ما از شیشه های دودی استفاده کردیم تا هم زیبایی آشپزخانه معلوم باشد و هم اینکه سینک خیلی جلوه بدی نداشته باشد.در واقع این شیشه های دودی جلوی نور را نمی گیرند ولی در عین حال تمام قسمت سینک را کاور می کنند.

برای کابینت ها از رنگ  پلی اورتان سبزو بین کابینتی کوارتز استفاده کردیم که فضا را بسیار شیک و خاص کرده است.شما می توانید برای تمام قسمت ها ی منزل خود از یک تم رنگی روشن استفاده کنید ولی در کابینت های خود از یک رنگ متفاوت مثل طراحی این پروژه استفاده کنید که جلوه ی کار شما را بسیار بیشتر  می کند.

طراحی آشپزخانه پروژه حکیم

طراحی اتاق خواب اصلی 

با توجه به متراژی که اتاق خواب اصلی دارد کارفرما از ما یک فضای کار خواستند که ما براشون این طراحی زیبا را انجام دادیم.در واقع ما مجبور شدیم برای رفع نیاز کارفرما اتاق را کمی کوچکتر کنیم تا فضای مورد نیاز کارفرما نیز تعبیه شود.برای قسمت فضای کار چون متراژ  ما کوچک بود فقط از یک رنگ روشن استفاده کردیم تا دلبازتر و بزرگتر از آنچه که است نشان داده شود.

طراحی فضای کار پروژه حکیم

با توجه به این موضوع که کارفرما علاقه داشتند که از سرویس خواب قبلی خود استفاده کنند ما برای دیوار اصلی که در واقع دیوار پشت تخت می شود ترکیب پارچه و استیل طلایی را در نظر گرفتیم تا تم کلاسیک تخت خواب را فضای اتاق هم داشته باشد اما سعی کردیم که طراحی تجملاتی و خیلی شلوغی را هم نداشته باشیم تا متناسب با سایر فضاهای واحد باشد.

طراحی اتاق خواب حکیم

طراحی اتاق خواب پسر

طراحی اتاق خواب ها بهتر است به گونه ای باشد که خیلی جدا از سبک و رنگ سایر فضاها نباشد که هنگامی که از یک فضا وارد فضای دیگری می شویم انگار برای دو پروژه جدا از هم هستند.این اتاق خواب به پسر خوانواده تعلق دارد که از ترکیب رنگ کرم و سبز روشن استفاده کردیم تا فضا را دلبازتر نشان دهد.

طراحی اتاق خواب حکیم

طراحی اتاق خواب دختر

دختر خوانواده علاقه زیادی به رنگ آبی داشتند که ما هم در طراحی از ترکیب رنگ آبی و چوب استفاده کردیم و برای اینکه انرژی فضا بیشتر شود هم در بعضی از قسمت ها از رنگ نارنجی استفاده کردیم ، به طور کلی اگر اصول ترکیب بندی رنگ ها را بدانید به راحتی می توانید فضایی خلق کنید که انرژی خوبی را برای شما ه همراه داشته باشد.

سعی کردیم با ترکیب میز تحریر و کمد تمام نیازهای کارفرما را برطرف کنیم و از تمام فضا بهترین استفاده را کنیم.

طراحی اتاق خواب حکیم

سعی کردیم با ترکیب میز تحریر و کمد تمام نیازهای کارفرما را برطرف کنیم و از تمام فضا بهترین استفاده را کنیم.

طراحی اتاق خواب حکیم

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button