پروژه طراحی داخلی هروی

موقعیت : تهران – هروی
متراژ : 130 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای پارسانژاد

قسمت هایی که در این پروژه توسط گروه عرشا هوم انجام شده ، شامل آشپزخانه ، پذیرایی ، نشیمن و فیلتر ورودی است .قابل ذکر است که کارفرمای محترم از قبل مبلمان قسمت پذیرایی را تهیه کرده بودند.

طراحی داخلی مدرن هروی ناهارخوری

طراحی فیلتر ورودی 

در وضع موجود این پروژه قسمت ورودی اصلا کاربردی نبود و هیچ استفاده خاصی از آن نمیشد اما ما با طراحی که انجام دادیم هم توانستیم جنبه ی کاربردی و هم زیبایی محیط را در نظر بگیریم.بهر است همیشه برای قسمت ورودی یک کمد و جاکفشی در نظر بگیرید چون دیگر در این صورت مجبور نیستید مهمان را برای تعویض لباس به قسمت خصوصی منزل خود وارد کنید.

طراحی پروژه هروی

طراحی آشپزخانه پروژه مدرن هروی 

کارفرما درخواست تعداد کابینت زیاد داشتند و با توجه به اینکه یک سمت آشپزخانه کاملا پنجره بود ما براشون کابینت 2 پله طراحی و اجرا کردیم تا این نیازشون برآورده شود ،  همچنین نیاز به یک فضای صبحانه خوری هم داشتند که ما با طراحی یک جزیره  زیبا  هم یک فضای خانوادگی برای صرف غذا و هم یک فضای کار مناسب ایجاد کردیم .

طراحی داخلی مدرن هروی آشپزخانه جزیره

طراحی نشیمن پروژه هروی

با توجه به فضای موجود برای نشیمن این پروژه یک مبلمان ال و 2 عدد مبلمان تک در نظر گرفتیم که هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ راحتی مناسب باشد.به طور کلی برای انتخاب مبلمان به اولین نکته ای که باید توجه کنید متراژ است گاهی اوقات مبلمانی که شما انتخاب می کنید ممکن است برای فضای شما هم از لحاظ طراحی و هم از نظر تعداد ، مناسب فضای شما نباشد.

طراحی داخلی مدرن هروی نشیمن

طراحی فضای ناهارخوری پروژه هروی

طراحی فضای ناهار خوری بهتر است همیشه به گونه ای باشد که از سایر فضاها جدا باشد تا هنگام سرو غذا هم چیدمان میز راحت تر باشد وهم دید به سایر فضاها نداشته باشد همچنین  برای چیدمان راحت ،  فضای ناهارخوری باید به اشپزخانه هم نزدیک باشد.

طراحی داخلی مدرن هروی ناهارخوری

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button