پروژه طراحی داخلی محمدشهر کرج

طراحی پروژه ویلایی کرج نشیمن

سبک طراحی این پروژه ی دوبلکس فوق العاده جذاب 500 متری ، مدرن است که شامل 3 اتاق خواب می باشد وهمه ی اتاق ها دارای کلوزت هستند.به طور کلی کارفرما علاقه ی زیادی به متریال چوب داشتند و ما سعی کردیم تا حد ممکن از این متریال استفاده کنیم . درخواست دیگه کارفرما این بود که از میز ناهارخوری و یکی از ست های مبلمانشون استفاده کنند اما  انتخاب مبلمان قسمت نشیمن را به عهده ی طراحان ما گذاشتند.

طراحی نشیمن پروژه طراحی داخلی محمدشهر کرج

طراحی نشیمن پروژه مدرن محمدشهر کرج

طراحی فوق العاده زیبای نشیمن این پروژه شامل چند قسمت است . قسمت اول یک تی وی وال بسیار بزرگ است ، چون کارفرما درخواست بزرگترین سایز تلویزیون موجود در بازار را داشتند پس ما هم مناسب ترین دیوار برای این کار را با ساده ترین حالت ممکن و متریال مورد علاقه ی کارفرما ینی چوب طراحی کردیم.

طراحی تی وی وال پروژه محمدشهر کرج

در کنار این تی وی وال ساده و شیک یک کافی بار زیبا و کاربردی  طراحی کردیم که متریال استفاده شده همگی هایگلاس مشکی و طرح چوب با نورپردازی های خطی می باشد ، پشت کافی بار هم از سرامیک اسلب طوسی روشن استفاده کردیم. 

از مواردی که در طراحی باید به آن به شدت توجه کرد  انتخاب اکسسوری و گیاهان است. حتما باید گیاهانی که انتخاب می کنیم متناسب  با نور و فضای ما باشد ، به طور مثال این گیاه کاکتوسی که که ما در اینجا  قرار دادیم علاوه بر اینکه متناسب با نور و فضای ماست زیبایی طراحی را دو چندان کرده است.

طراحی کافی بار پروژه محمدشهر کرج

مبلمانی که برای این قسمت ما انتخاب کردیم کاملا راحت هستند و متناسب با فضای نشیمن و تماشای تلویزیون است.

طراحی نشیمن پروژه طراحی داخلی محمدشهر کرج

روبه روی دیوار تلویزیون طراحی یک فضای زیبا برای شومینه ی وکار همراه با یک طراحی خاص را داریم که با هیزم های موجود در طراحی باعث گرمی فضا شده اند.  

قابل ذکر است که تمام تابلوهایی که ما در طراحی قرار می دهیم همه توسط مجموعه ی خودمان طراحی و اجرا می شود و همگی قابل تهیه هستند.

طراحی نشیمن پروژه طراحی داخلی محمدشهر کرج

طراحی سالن پذیرایی پروژه محمدشهر کرج

در سالن پذیرایی کارفرما دوست داشتند که از مبلمان  قبلی خود استفاده کنند و ما هم متناسب با مبلمانی که داشتند یک کنسول با آینه های متفاوت و زیبا طراحی کردیم و از یک المان خاص در کنار سالن استفاده کردیم .

هماهنگی خطوط کرو آینه ها  ، کنسول ، المان ها و مبلمان باعث هماهنگی خاصی در فضا شده است.

طراحی پذیرایی محمدشهر کرج

طراحی آشپزخانه به سبک مدرن

با توجه به نیاز  کارفرما به یک میز صبحانه خوری ، ما یک میز 6 نفره با صفحه ی طرح چوب را با یک جزیره ادغام کردیم که این باعث شد از فضامون بهترین استفاده را کنیم و طبق خواسته ی کارفرمای خوبمون پیش بریم.

طراحی آشپزخانه محمدشهر کرج

متریال هایی که در این آشپزخانه به کار بردیم هایگلاس طوسی روشن ، مشکی و طرح چوب است ، همین طور استفاده از فریم های آلومینیومی و شیشه های دودی به همراه نورپردازی خطی باعث زیباتر شدن فضا شده است .

طراحی آشپزخانه محمدشهر کرج

در نزدیکی آشپزخانه طراحی یک بار زیبا را داریم که دقیقا پشت دیواری که شومینه قرار دارد این طراحی را انجام دادیم و از طرفی دیگر به دلیل اینکه به آشپزخانه نزدیک است دسترسی راحتی دارد.

طراحی بار محمدشهر کرج

طراحی کتابخانه پروژه زیبای محمد شهر کرج

کارفرمای محترممون برای طبقه ی بالا به یک کتابخانه نیاز داشتند که ما هم براشون این فضا را با هایگلاس مشکی  طرح چوب با سرامیک اسلب طراحی کردیم و در نهایت نورپردازی خطی جذابیت کار را دوچندان کرد.

طراحی کتابخانه پروژه محمدشهر کرج

طراحی راه پله خاص و مدرن

به دلیل ارتفاع بلند سقف و دیوار پشت راه پله باید طراحی را انجام می دادیم که هم مدرن و هم ساده باشد و هم متناسب با فضای ما باشد و نتیجه کار شد ین پله های چوبی جذاب با لوورهای چوبی و یک مجسمه ی فوق العاده زیبا که در عین سادگی باعث جلوه ی خاص محیط شده است.

طراحی راه پله پروژه محمدشهر کرج

طراحی اتاق خواب اصلی 

ترکیب رنگی این اتاق طوسی و چوب است که شامل یک تخت خواب لمسه و 2 پاتختی چوبی می باشد ، همچنین دیوار روبه روی تخت را برای تلویزیون در نظر گرفتیم و برای اینکه جلوی نور بیرون را نگیریم و فقط یک دیوار وسط اتاق قرار ندهیم با استفاده از پر و خالی کردن دیوار یک طراحی زیبا انجام دادیم . 

طراحی اتاق خواب پروژه محمدشهرکرج

همه ی اتاق خواب های این پروژه دارای کلوزت روم هستند که با استفاده از پروفیل های آلومینیومی و درب های شیشه ای طراحی شده ، همچنین برای زیباتر شدن فضا داخل کمد ها با طرح پارچه طراحی کردیم و متناسب با نیاز کارفرما داخل کمدها را تقسیم بندی کردیم.

طراحی کلوزت روم پروژه محمدشهر کرج

طراحی اتاق خواب دختر خانواده 

اتاق خواب بعدی اتاق دختر خانواده است که عاشق رنگ های پاستلی و مشکی هستند و ما هم براشون این رنگ سبز  پاستلی با مشکی را در نظر گرفتیم و با توجه به نیاز کارفرما یک میز کار و یک میز آرایش در طراحی در نظر گرفتیم.

طراحی اتاق خواب پروژه محمدشهرکرج

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button