پروژه طراحی داخلی چیتگر

دکوراسیون داخلی نشیمن و فضای پیانو چیتگر به سبک مدرن

موقعیت : تهران – چیتگر
متراژ : 110 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای اقبالی

فضاهای طراحی شده : نشیمن و پذیرایی

طبقه اول این واحد دوبلکس که عرصه عمومی(شامل آشپزخانه، نشیمن و پذیرایی) می باشد طراحی شده است.

در ابتدا وقتی ما وارد این پروژه شدیم همه چیز تقریبا مناسب بود اما مشکلی که وجود داشت این بود که هیچ جا طراحی خاصی نداشت و این باعث شده بود که مبلمان و وسایل کارفرما هیچ جای خاصی نداشته باشند و نامنظم به نظر برسند.

سبک مدرن به این معنی نیست که هیچ طرح خاصی نداشته باشیم و فقط از یک رنگ و یک متریال استفاده کنیم بلکه باید خیلی دقیق از رنگ ها و متریال ها در طراحی بهترین استفاده را کنیم.

دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن چیتگر دوبلکس به سبک مدرن

طراحی تی وی وال

به طور مثال دیوار تلویزیونی که مشاهده می کنید کاملا ساده بود و فقط یک میز تلویزیون در آن جا قرار داشت اما ما با طراحی که انجام دادیم حس و حال فضا را به طور کلی تغییر دادیم و این دیوار ساده را به یک دیوار کاربردی تبدیل کردیم که چیدمان وسایل در آن جایگاه مشخصی دارد.استفاده از قفسه چوبی و نورپردازی پایین تلویزیون باعث شد که جلوه ی فضا ی ما بیشتر شود و محیط گرم تر شود.

دکوراسیون داخلی دیوار تی وی چیتگر

با توجه به فضای مناسبی که داشتیم از لحاظ انتخاب تعداد و مدل مبلمان مشکلی نداشتیم پس مدل آن را طوری انتخاب کردیم که کاملا برای تماشای تلویزیون راحت باشد.رنگ مبلمان فضای نشیمن خصوصی را به گونه ای انتخا کردیم که متناسب با رنگ چوب باشد که خب این موضوع باعث گرم شدن بیشتر محیط می شود.

طراحی داخلی پذیرایی چیتگر

از آنجایی که آشپزخانه نزدیک به فضای نشیمن خصوصی بود و یک جزیره مناسب داشت ، تصمیم گرفتیم که میز  ناهارخوری را جلوی آن قرار دهیم تا هم برای پذیرایی راحت باشند و هم از جزیره برای زمانی که تعداد مهمانان زیاد است بتوانند استفاده کنند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه و جزیره چیتگر مدرن

کنار درب ورودی ما یک دیواری داشتیم که کمی فررفته بود و کارفرما لواز شخصی خود را اینجا قرار داده بود ما تنها کاری که انجام دادیم این بود که یک کنسول و آینه متناسب با سایر مبلمان آنجا قرار دادیم که از آن برای وسایل شخصی خود هم می توانند استفاده کنند.

دکوراسیون داخلی نشیمن و کنسول چیتگر به سبک مدرن

طراحی فضای پذیرایی

فضای پذیرایی ما از متراژ خوبی برخوردار بود به همین دلیل آن را به 2 قسمت تقسیم کردیم. در یک قسمت مبلمان پذیرایی را قرار دادیم و در سمت دیگر یک فضای دنج خصوصی ایجاد کردیم. در واقع برای فضای پیانو یک هویت تعریف کردیم و جایگاه آن را کاملا مشخص کردیم. در این فضا سعی کردیم تا حد امکان از اکسسوری های مناسب و زیبا استفاده کنیم تا حس و حال بهتری را ایجاد کنیم.قابل ذکر است که تمام اکسسوری هایی که در طراحی ما استفاده می کنیم موجود در بازار هستند و به راحتی می توانید تهیه کنید

دکوراسیون داخلی نشیمن و فضای پیانو چیتگر به سبک مدرن

سمت دیگر سالن مبلمان پذیرایی را قرار دادیم که سبک و رنگ آن متناسب با سایر مبلمان موجود است تا هم خوانی در فضا ایجاد شود.

دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن چیتگر به سبک مدرن

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button