طراحی ویلا فشم

طراحی به سبک مدرن ویلا فشم

نما و محوطه ویلا به سبک مدرن به مساحت 650 متر مربع در فشم واقع شده است.نمای این ویلا ترکیب سنگ و چوب و فلز می باشد که با اضافه شدن چوب به نمای سنگی گرمای خاصی به فضا بخشیده است. شیشه های پانوراما،محیط داخلی ویلا را با چشم انداز بی نظیر اطراف ترکیب می کند.

ویلایی به سبک مدرن در فشم

پروژه ویلایی به مساحت 650 مترمربع در فشم واقع شده است.در طبقه همکف محوطه راهرو ورودی شامل کمد لباس،آینه و کنسول،سرویس بهداشتی و راه پله است.اطراف راه پله از پنجره های پانوراما استفاده شده که به محوطه دید دارد و هنگام بالا رفتن از پله، فرد تجربه دلپذیرتری خواهد داشت.از قسمت های جذاب دیگر این ویلا، می توان به فضای نشمین گرد داخل محوطه اشاره کرد که در مرکز آن یک شومینه گرد قرار دارد و فضای فوق العاده ای برای دورهمی می باشد.عصرها وقتی گرما کاهش می یابد،خواندن کتاب یا صرف شام خانوادگی با عزیزان دلپذیرتر خواهد بود.همچنین در قسمت شرقی محوطه ویلا استخر کوچک با یک فضای معلق روی آب و صندلی آفتاب طراحی شده که یک فضای دنج و آرام را ایجاد کرده است که این چشم انداز زیبا توسط پنجره های بزرگ با بازشو،با نشمین در ارتباط است.

طراحی داخلی مدرن پله ویلا فشم
طراحی راه پله مدرن در ویلا فشم

نما ویلا مدرن ترکیب سنگ و چوب

نمای این ویلا از الوارهای چوب،سنگ و فلز ساخته شده است.با اضافه کردن چوب به نمای سنگی گرمای خاصی به ساختار اضافه کردیم.شیشه های بزرگ و پانوراما احساس خاص ارتباط با طبیعت را ایجاد می کند و محیط داخلی ویلا را با چشم انداز اطراف ترکیب می کند.در طبقه دوم برای راحتی افراد خانه یک تراس بزرگ که به 2 اتاق اصلی و بار دسترسی دارد طراحی کردیم که شامل یک نشیمن بزرگ و باربیکیو می باشد که برای صرف شام با عزیزان هم مناسب می باشد.2 تا از اتاق خواب های این ویلا تمام امکانات لازم را دارند و 2 اتاق دیگر حمام مشترک دارند.اتاق اصلی یک فضای شخصی راحت با تمام امکانات دارد:یک اتاق خواب با پنجره های بزرگ،یک شومینه و تلویزیون،اتاق لباس و یک حمام خصوصی. ویژگی این پروژه منطقه نشیمن گردی است که در سمت غربی ویلا واقع شده است.این مکان،عالی برای معاشرت با دوستان است.مبل های نرم و شومینه دنج تنها چیزی است که برای اقامتی راحت به آن نیاز دارید.

طراحی داخلی مدرن اتاق خواب ویلا فشم
طراحی داخلی اتاق خواب به سبک مدرن
طراحی مدرن تی وی برای اتاق خواب ویلا فشم
طراحی تی وی و شومینه برای اتاق خواب

هدف از ساخت ویلا

هدف از طراحی ویلا،طراحی یک فضای امن و راحت است که دستیابی به این آرامش تقریبا در محیط های شهری غیرممکن است و این ویلا باموقعیتی نزدیک به شهر تهران از شرایط ایده آل برخوردار است.بجای خرید یک ویلای آماده،طراحی سفارشی بهترین سرمایه گذاریی است که به شما این امکان را می دهد خانه رویایی با فضاهای مورد نیاز خود را داشته باشید.فلسفه ما در طراحی ویلاهای خصوصی بر این واقعیت است که محیط فرد تاثیر بسزایی در زندگی وی دارد بنابراین کانسپت ما برای طراحی هر پروژه با توجه نیازهای افرادی است که در آن ویلا وقت میگذرانند.با وجود این که امروزه ویلاها و خانه‌های ویلایی بسیار کمیاب تر از دهه‌های گذشته هستند، اما هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که زندگی در خانه‌های ویلایی را نسبت به زندگی در خانه‌های آپارتمانی ترجیح داده و علاقه مند به داشتن آن‌ها هستند. شرکت معماری عرشا هوم با دانش معماری خود در طراحی ویلاهای خاص مفتخر است تا هر آنچه که ایده آل شماست را متناسب با نیازها و توان مالی شما برایتان به واقعیت تبدیل کند.

طراحی و اجرای ویلای مدرن دوبلکس

این ویلا با مساحت 650متر مربع با استخر،فضای تی وی روم، ناهارخوری، آشپزخانه و تراس در طبقه همکف و 4 اتاق خواب به همراه واک این کلوزت و سرویس حمام،بار و فضای بازی و تی وی روم در طبقه اول در منطقه فشم واقع شده است. یک استخر داخل ساختمان طراحی شده تا در تمامی فصول قابل استفاده باشد که توسط دیوار شیشه ای از فضای تی وی روم جدا شده است. همچنین در محوطه یک استخر کوچک با یک فضای معلق روی آب طراحی شده و یک فضای دنج و آرام را ایجاد شده است که این چشم انداز زیبا توسط پنجره های بزرگ با بازشو،با نشمین در ارتباط است. از قسمت های جذاب دیگر این ویلا، میتوان به نشمین گرد داخل محوطه اشاره کرد که با یک شومیه گرد در مرکز آن فضایی دورهمی بوجود آورده است. همچنین این ویلا دارای 2 تراس بهمراه باربیکیو و مبلمان می باشد که تراس طبقه همکف با آشپزخانه و ناهارخوری، و تراس طبقه اول به 2اتاق خواب و فضای بار در ارتباط است.

طراحی داخلی مدرن استخر سرپوشیده ویلا فشم
طراحی داخلی استخر سرپوشیده ویلا فشم به سبک مدرن

در واقع شما هنگامی‌ که تصمیم به ساخت ویلا می‌گیرید باید تمام جوانب را بسنجید، انتظاراتی که از یک خانه ویلایی دارید از جمله زمان‌هایی که می‌خواهید در آنجا بگذرانید، افرادی که ممکن است همراه شما باشند، ایده آل‌هایی که از یک خانه لوکس و راحت دارید. اینکه ویلای شما چه سبکی داشته باشد، برای مثال مدرن یا کلاسیک و دوبلکس یا فلت بودن آن با توجه به نیاز‌های شما و شرایط مالی و بودجه تخصیص یافته شما در این امر تعیین می‌شود و گروه معماری عرشا هوم با در نظرگرفتن تمام خواسته های شما بصورت اصولی فضای ویلای شمارو طراحی خواهد کرد.

ویلا محلی است برای آرامش و گذراندن اوقات فراغت شما. پس اگر آن را طراحی می‌کنید و یا بصورت آماده خریداری می‌کنید، سبک و سلیقه شخصی خود را فراموش نکنید.فلسفه ما در طراحی ویلاهای خصوصی بر این واقعیت است که محیط فرد تاثیر بسزایی در زنگی وی دارد بنابراین کانسپت ما برای طراحی هر پروژه با توجه نیازهای افرادی است که در آن ویلا وقت میگذرانند.با وجود این که امروزه ویلاها و خانه‌های ویلایی بسیار کمیاب تر از دهه‌های گذشته هستند، اما هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که زندگی در خانه‌های ویلایی را نسبت به زندگی در خانه‌های آپارتمانی ترجیح داده و علاقه مند به داشتن آن‌ها هستند. شرکت معماری عرشا هوم با دانش معماری خود در طراحی ویلاهای خاص مفتخر است تا هر آنچه که ایده آل شماست را متناسب با نیازها و توان مالی شما برایتان به واقعیت تبدیل کند.

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button