طراحی ویلا نوشهر

طراحی محوطه به سبک مدرن ویلا نوشهر

طراحی داخلی ویلا مدرن نوشهر ویلایی به مساحت 250 متر مربع می باشد.فلسفه ما در طراحی ویلاهای خصوصی بر این واقعیت است که محیط فرد در زندگی وی تاثیر مستقیمم می گذارد بنابراین طراحی ما برای هر ویلا،منحصر فرد مالک آنجا می باشد.تیم ما پروژه هایی را طراحی و اجرا می کند که می تواند زندگی مردم را بهبود بخشد و تاثیر مثبتی بر وضعیت محیطی اطراف خواهد داشت.

طراحی داخلی ویلا مدرن نوشهر

طراحی ویلا یکی از دغدغه های امروز می باشد.اکثر افراد برای فرار از دود و دم و شلوغی شهر های بزرگ ترجیح می دهند آخرهفته و تعطیلات خود را در مکانی آرام و دنج کنار عزیزان خود بگذرانند. هدف از طراحی ویلا،طراحی یک فضای امن و راحت است که دستیابی به این سطح از آرامش در محیط های شلوغ شهری غیرممکن است.بجای خرید یک ویلای آماده،خرید زمین و طراحی و ساخت سفارشی بهترین سرمایه گذاری است که به شما این امکان را می دهد که خانه رویایی با فضاهای مورد نیاز را داشته باشید.اما این را باید بدانید که فقط یک بار ویلای شما طراحی و ساخته می شود و شما می خواهید سالیان سال کنار عزیزانتان در آرامش زندگی کنید.پس در انتخاب شرکت معماری برای طراحی و ساخت ویلای خود بیشترین دقت را داشته باشید.ما به جزئیات توجه ویژه ای داری و این پروژه نیز از این قاعده مستثنی نیست،هماهنگی در همه جزئیات چیزی است که ما همیشه در کار خود برای آن تلاش می کنیم. زندگی در این ویلا به مالکان راحتی بی نظیری نسبت به زندگی شلوغ شهری می دهد.

دکوراسیون داخلی نشیمن و پله به سبک مدرن ویلا نوشهر
طراحی داخلی ویلا نوشهر به سبک مدرن

طراحی ویلای دوبلکس

پروژه ویلایی به مساحت 250 متر مربع می باشد.فلسفه ما در طراحی ویلاهای خصوصی بر این واقعیت است که محیط فرد در زندگی وی تاثیر مستقیم می گذارد بنابراین طراحی ما برای هر ویلا،منحصر فرد مالک آنجا می باشد.تیم ما پروژه هایی را طراحی و اجرا می کند که می تواند زندگی مردم را بهبود بخشد و تاثیر مثبتی بر وضعیت محیطی اطراف خواهد داشت.پلان ویلا دوبلکس مطابق با سلیقه و نیاز شما طراحی می شود تا تمام نیاز های شما را برطرف کند.در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی و زیاد بودن هزینه ها،بهترین گزینه این است که زمین کوچک بخرید و هزینه بیشتری برای ساخت آن در نظر بگیرید تا ویلای رویایتونو داشته باشید.مزیتی که دوبلکس بودن ویلا دارد این است که شما می توانید در یک زیربنای ثابت،مساحت بیشتری برای پلان داخلی ویلا در اختیار داشته باشید.

این پروژه شامل 2طبقه می باشد که طبقه اول شامل یک اتاق نشیمن است که به آشپزخانه و ناهارخوری متصل است.منظره زیبای استخر توسط شیشه های پانورامای بزرگ از فضای ناهار خوری قابل مشاهده است. فضای تی وی روم در این پروژه زیر راه پله طراحی شده و ما برای جذاب شدن این قسمت از پله کمک گرفتیم و میز تلویزیون را با پله یکپارچه کردیم و برای نرده های پله از مفتول های برنزی استفاده کردیم.در طبقه دوم این ویلا، 2اتاق خواب بهمراه اتاق لباس( واک این کلوزت ) و حمام مشترک،1اتاق مستر بهمراه اتاق لباس و سرویس حمام خصوصی،فضای نشیمن که شامل تلویزیون و شومینه است،یک کتابخانه بزرگ و فضای بازی می باشد.

طراحی داخلی ناهارخوری به سبک مدرن ویلا نوشهر
طراحی آشپزخانه و ناهارخوری به سبک مدرن
طراحی داخلی نشیمن و تی وی طبقه پایین به سبک مدرن ویلا نوشهر
طراحی داخلی فضای تی وی روم به سبک مدرن

طراحی ویلا به سبک مدرن

سبک طراحی این ویلا مدرن است که استفاده از خطوط ساده و بی آلایش از ویژگی های مهم این سبک به شمار می رود.این سادگی نه تنها فضا را آرامش بخش می کند بلکه برای خانه های کوچک بسیار مناسب است و فضای شما را بزرگتر نشان می دهد.استفاده از رنگ های روشن و خنثی مثل سفید،کرم و طوسی از بهترین گزینه ها برای سبک مدرن در دکوراسیون داخلی است.

طراحی استخر در محوطه ویلا

هنگام طراحی ویلاهای خصوصی، ما به هر متر مربع از زمین توجه می کنیم و باورنکردنی ترین رویاهای مشتریانمان را به واقعیت تبدیل می کنیم.همانطور که در این ویلا می بینید، به دلیل کمبود متراژ زمین و همچنین برای برطرف کردن تمام خواسته های مالک،ما در طبقه دوم نما بیرون زدگی داریم.از خواسته های مالک داشتن استخر روباز و در عین حال حفظ حریم شخصی و همچنین آبشار در فضای محوطه بود. ایده ما برای برطرف کردن این نیاز،طراحی یک استخر کوچک و زیبا در کنار نشیمنی دنج برای دورهمی ها است و اتاق خواب اصلی را بالای استخر طراحی کردیم بطوری که نیمی از استخر پوشیده می شود و همچنین از اتاق به سمت استخر و نشیمن کنار استخر دید دارد.برای جذاب تر شدن این قسمت بیرون زدگی نما، ما آبشاری در زیر اتاق طراحی کردیم که داخل استخر سرازیر می شود.

طراحی محوطه و استخر به سبک مدرن ویلا نوشهر
طراحی استخر در محوطه ویلا نوشهر به سبک مدرن

طراحی نما ویلا مدرن

نمای معماری این خانه از سنگ و چوب های ترمو ساخته شده است. با اضافه کردن چوب به نمای سنگی،گرمای خاصی به ساختار نما اضافه کردیم.پنجره های بزرگ و پانوراما احساس خاص هماهنگی با طبیعت را ایجاد می کند و محیط داخلی خانه را با چشم اندار اطراف ترکیب می کند.به دلیل رفت و آمد زیاد مالک،جذاب بودن ورودی از اهمیت زیادی برخوردار بود به همین دلیل ما علاوه بر حیاط غربی که برای دورهمی و تفریح می باشد،در قسمت ورودی ویلا هم حیاطی کوچک در نظر گرفتیم که علاوه بر ایجاد نمایی زیبا،ورود و خروج به ویلا از میان آن صورت گیرد.

طراحی محوطه به سبک مدرن ویلا نوشهر
طراحی قسمت ورودی ویلا به سبک مدرن

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button