پروژه طراحی داخلی اصفهان 2

طراحی تی وی وال پروژه اصفهان

طراحی پروژه 220 متری اصفهان دومین پروژه ای بود که برای کارفرمای محترممون انجام دادیم.سبک طراحی پروژه قبلی کلاسیک بود اما برای این پروژه کارفرما ترجیح دادند که سبک طراحی مدرن باشد در صورتی که با توجه به متراژ همه نوع سبکی را می توانستند انتخاب کنند .انتخاب سبک طراحی کاملا سلیقه ای است اما ما همیشه قبل از شروع طراحی به کارفرما مشاوره می دهیم که با توجه به متراژ فضای موجود کدام سبک بهتر است.قابل ذکر است که سبک مدرن در طولانی مدت هیچ وقت قدیمی نمی شود و شما را خسته نمی کند.

طراحی فضای پذیرایی

سالن پذیرایی این پروژه زیبا شامل دو قسمت می شود که یک قسمت را برای مبل های پذیرایی و قسمت دیگر را برای میز ناهارخوری در نظر گرفتیم.طراحی دیوارها در سبک مدرن کاملا باید ساده باشد اما نه به صورتی که انگار هیچ طراحی انجام نشده است ، در واقع طراحی ، نورپردازی و انتخاب مبلمان و اکسسوری ها کاملا باید مدرن باشد.با توجه به متراژی که فضای ما داشت مشکلی بابت انتخاب و تعداد مبلمان نداشتیم به همین دلیل سعی کردیم تعداد مبلمان را به گونه ای  انتخاب کنیم که برای پذیرایی از مهمان مناسب و راحت باشد.دیوار اصلی فضای پذیرایی را یک طراحی ساده ولی در عین حال جذاب انجام دادیم که با نورپردازی ، زیبایی آن را تکمیل کردیم.

طراحی پذیرایی پروژه اصفهان

برای دیوار کناری هم یک کنسول زیبا و متناسب با میز وسط سالن انتخاب کردیم و چون طول کنسول کمی زیاد بود از این مدل آینه استفاده کردیم تا فضای بیشتری از دیوار را پر کند.اکسسوری هایی که برای روی کنسول انتخاب کردیم متناسب با رنگ پایه های مبل است تا زیبایی کار تکمیل شود.

طراحی نشیمن پروژه اصفهان

طراحی فضای ناهارخوری

دیوار اصلی پشت میز ناهارخوری را به گونه ای طراحی کردیم ه جلوه ی این قسمت بیشتر از قسمت های دیگر شود به همین دلیل از چوب بلوط ، استیل ، آینه و نورپردازی استفاده کردیم.قرارگیری میز ناهارخوری به صورتی است که نزدیک فضای پذیرایی و آشپزخانه است این موضوع باعث می شود که چیدمان میز به آسانی انجام شود.لوستر  انتخابی برای بالای میز ناهار خوری چون نزدیک به لوستر فضای نشیمن است کاملا مشابه به آن ولی با یک رنگ متفاوت است.

طراحی فضای ناهارخوری پروژه اصفهان

طراحی فضای نشیمن خصوصی

نشیمن خصوصی بیشتر برای گذراندن زمان خانوادگی است پس بهتر است مبلمان آن برای تماشای فیلم راحت و استاندارد باشد.رنگ مبلمان و فرش این قسمت را طوسی انتخاب کردیم تا هم متناسب ا رنگ طوسی باشد و هم حس و حال فضا را بهتر کند.

طراحی نشیمن پروژه اصفهان

طراحی تی وی وال پروژه اصفهان

فضای نشیمن خصوصی چون کمی محدود بود ما از رنگ روشن برای دیوار تلویزیون استفاده کردیم تا فضا را دلبازتر و بزرگ تر از آنچه که است نشان دهد و برای گرمای بیشتر محیط در قسمتی از آن چوب ودر کنار آن  شومینه طراحی کردیم تا جذابیت محیط را بیشتر کند.

طراحی تی وی وال پروژه اصفهان

طراحی کمد ورودی

همیشه بهتر است که جلوی درب ورودی واحد یک کمد و جاکفشی داشته باشیم تا مجبور نشویم که مهمان را به فضای خصوصی خود وارد کنیم .ما در این پروژه یک کمد سراسری بزرگ طراحی کردیم  که در واقع با این کار باعث شدیم که بعد از ورود به خانه ، به آشپزخانه دید نداشته باشیم چون دقیقا پشت این کمد آشپزخانه قرار دارد ، حسن دیگری که این طراحی داشت باعث شد که فضای نشیمن خصوصی از پذیرایی جدا باشد.در کنار این کمد از یک المان فوق العاده جذاب استفاده کردیم تا در کنار یک فضای کاربردی ، زیبایی هم داشته باشیم.

طراحی جاکفشی پروژه اصفهان

طراحی اتاق خواب مستر

برای دیوار پشت تخت خواب این طراحی فوق العاده زیبا را در نظر گرفتیم که ترکیب پارچه مخمل طوسی روشن ، آینه ، نوار استیل و رنگ است که در عین سادگی ترکیب فوق العاده زیبایی را به وجود آورده است.برای بالای پاتختی از چراغ های آویز که متناسب با سبک وستر است استفاده کردیم تا جلوه و نور فضا را بیشتر کند.

طراحی اتاق خواب اصلی پروژه اصفهان

کارفرما درخواست درب شیشه ای برای سرویس این اتاق خواب داشتند که خب درب شیشه ای به طور کلی فضا را زیباتر می کند و باعث می شود که نور سرویس از بیرون هم تامین شود.

طراحی اتاق خواب اصلی پروژه اصفهان

برای دیوار روبه روی تخت هم کمد و میز آرایشی در نظر گرفتیم که با طراحی که روی آینه انجام دادیم باعث شد که شبیه طرح دیوار پشت تخت شود که این باعث جذابیت و هم خوانی بیشتر طراحی فضا می شود.

طراحی اتاق خواب اصلی پروژه اصفهان

طراحی سرویس اتاق خواب مستر

سرویس این اتاق خواب چون از بیرون قابل دیدن است باید تم رنگی ، طرح و سبک آن متناسب با اتاق خواب باشد.رنگی که برای شیر آلات ، اکسسوری ها و حتی چراغ های آویز بالای روشویی انتخاب کردیم طلای است تا تم رنگی آن با اتاق خواب رعایت شود ، همچنین همان طور که مشاهده می کنید برای روشویی هم این مدل جذاب را طراحی کردیم تا رنگ و طرح آن باعث زیبایی بیشتر محیط شود.

امروزه بهتر است که به جای استفاده از قفسه های آماده در بازار  از یک طراحی متناسب با فضا استفاده کنیم  مثلا در این قسمت ما با پر و خالی کردن دیوار  یک جای مناسب برای شامپو و سایر وسایل در نظر گرفتیم .

طراحی سرویس مستر پروژه اصفهان

با توجه به متراژی که این سرویس داشت ما هم یک وان و هم دوش برای این فضا ر نظر گرفتیم تا تمامی نیازهای کارفرما برطرف شود.

استفاده از وال هنگ بهترین انتخاب برای یک سرویس می تواند باشد زیرا هم زیبایی بیشتری دارد و هم نظافت آن آسان تر است.

طراحی سرویس مستر پروژه اصفهان

طراحی اتاق خواب دوم

اتاق خواب یک فضایی است که شما معمولا در انتهای یک روز کاری و شلوغ برای استراحت وارد آن می شوید پس بهتر است طراحی آن ساده باشد تا چشم را در دراز مدت اذیت نکند و آرامش بیشتری برای شما داشته باشد.از  دیگر انتخاب های خوب برای اتاق خواب رنگ های روشن است که به شدت فضا را دلباز می کند.

طراحی اتاق پروژه اصفهان

برای دیوار کنار تخت یک کمد دیوار همراه با قفسه در نظر گرفتیم که برای چیدمان اکسسوری مناسب باشد علاوه بر آن تضاد رنگی که  با سایر قسمت ها داشت زیبایی اتاق را دو چندان کرد.

طراحی کمد اتاق پروژه اصفهان

در این قسمت از اتاق چون دیوار آن صاف نبود میز آرایش را به این صورت طراحی کردیم تا از فضای موجود بهترین استفاده را کرده باشیم.

طراحی میز آرایش پروژه اصفهان

طراحی اتاق خواب سوم

به طور کلی همه ی اتاق خواب ها فضای خوبی برای کمد داشتند و کارفرما تقاضای کمد زیادی از ما داشتند که ما سعی کردیم در همه ی قسمت ها تا حد امکان کمد را در نظر بگیریم به همین دلیل دیوار کنار تخت خواب و روبه روی تخت را کمد طراحی کردیم.

دیوار پشت تخت که دیوار اصلی اتاق محسوب می شود را با پارچه مخمل و آینه طراحی کردیم و در کنار آن یک میز آرایش کوچک همراه با یک اینه قدی در نظر گرفتیم.

طراحی اتاق پروژه اصفهان

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button