پروژه طراحی داخلی بسیج

طراحی اتاق خواب

موقعیت : تهران – بسیج
متراژ : 125 متر مربع
سبک طراحی : کلاسیک 

کارفرما : آقای سلمانی

طراحی این پروژه 125 متری تمام کلاسیک فقط شامل پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب اصلی ، اتاق خواب نوجوان و اتاق خواب کودک است.با توجه به متراژ واحد ما به کارفرما سبک مدرن را برای طراحی پیشنهاد دادیم اما به دلیل علاقه ی زیادی که به سبک کلاسیک داشتند این سبک راحی را برای منزلشون انتخاب کردند.

معمولا سبک کلاسیک چون یک سبک تجملاتی به حساب می آید برای متراژهای بزرگتر مناسب است تا قاب بندی ها و گچبری ها  به صورت قرینه انجام شوند و طرح آن ها کاملا مشخص شود.

طراحی پذیرایی پروژه بسیج

طراحی داخلی پذیرایی پروژه بسیج

با وجود علاقه شدید کارفرما به سبک کلاسیک ما سعی کردیم که طراحی سقف را سبک انجام دهیم تا شلوغی فضا چشم را اذیت نکند.

مبلمان  این پروژه را کارفرما از قبل تهیه کرده بودند بهتر  است انتخاب مدل و تعداد مبلمان را هم طبق طراحی و نظر متخصص طراحی پیش ببرید چون  در هنگام خرید مبلمان به باید به سبک طراحی ، رنگی که متناسب با فضای شما باشد و متراژ فضاتون خیلی دقت کنید به صورتی که تعداد مبلمان برای متراژ شما زیاد نباشد و فضای شما را بیش از حد اشغال نکرده باشد . همین طور برای انتخاب لوستر باید به طراحی سقف و میزان نور طبیعی فضا هم توجه کنید ، که البته اینجا نور طبیعی پروژه بسیار مناسب است .

طراحی پذیرایی پروژه بسیج

طراحی تی وی وال 

برای تی وی وال از قاب بندی ها با گل های ظریف استفاده کردیم که هم متناسب با خواسته و علاقه ی کارفرما باشد و هم خیلی محیط را شلوغ نکند.

طراحی تی وی وال پروژه بسیج

طراحی آشپزخانه پروژه کلاسیک بسیج

در طراحی آشپزخانه از رنگ روشن استفاده کردیم  تا فضا را بزرگتر  و  دلبازتر نشان دهیم. راحی لوازم توکار باعث می شود که خیلی همه ی وسایل جلوی چشم نباشد و فضا شلوغ به نظر  نرسد.

طراحی آشپزخانه پروژه بسیج

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button