پروژه طراحی داخلی جنت آباد 1

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد نشیمن

موقعیت : تهران – جنت آباد
متراژ : 100 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای هورشاد

 

فضاهای طراحی شده : کل واحد

پلان داخلی واحد را کامل تغییر دادیم و با اصول و استانداردهای معماری طراحی کردیم.

پس از وارد شدن به واحد مورد نظر در سمت چپ یک فضای را ایجاد کردیم که کمد و جاکفشی برای مهمان داخل آن باشد و فضای شیمن به آن دید نداشته باشد تا مهمان به راحتی بتواند لباس خود را تعویض کند.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد جاکفشی

در یک سمت از راهروی ورودی یک کنسول و آینه زیبا و در سمت دیگر یک تابلو قرار دادیم تا فضا برای ورود مهمان به زیبایی هر چه تمام آماده باشد و حس و حال بهتری را ایجاد کند.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد ورودی

طراحی آشپزخانه پروژه جنت آباد

محل قرار گیری آشپزخانه باید به گونه ای باشد که نزدیک به ورودی باشد تا هنگام خرید و جابه جای  وسایل کاربر راحت باشد.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد آشپزخانه
در وضع موجود این واحد فضای آشپزخانه بسته بود و با توجه به متراژ و نور خانه، باید از آشپزخانه باز استفاده کرد تا فضا یکدست تر و بزرگتر به نظر رسد.
کابینت ها از جنس هایگلاس ترک و صفحه سرامیک رگه دار می باشند. این واحد با وجود اینکه 100 متر هست اما فضای کافی برای میز ناهارخوری نداشتیم پس میز ناهارخوری را با جزیره تلفیق کردیم تا از فضا بهتر استفاده شود.
طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد جزیره آشپزخانه

طراحی فضای نشیمن

به دلیل متراژ محدود واحد، ما فقط توانستیم از یک دست مبلمان استفاده کنیم به همین دلیل مبلمانی را انتخاب کردیم که تعداد مناسبی برای پذیرایی از مهمان داشته باشد و هم خیلی راحت باشد تا متناسب برای تماشای تلویزیون باشد.در متراژ های کوچک بهتر است که از طرح های خیلی شلوغ و رنگ های خیلی جیغ استفاده نکنیم و در صورت نیاز برای اینکه سردی محیط را از بین ببریم  حس و حال محیط را بهتر کنیم فقط برای یک مبل سه نفره یا تک نفره یا حتی اکسسوری ها از یک رنگ مناسب استفاده کنیم.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد نشیمن

طراحی تی وی وال

باتوجه به متراژی که داشتیم باید طراحی وسایل را جوری انجام می دادیم تا به بهترین و بیشترین شکل بتوانند از آن استفاده کنند پس در طراحی دیوار تلویزیون ما از یکسری طبقات استفاده کردیم  تا محل مناسبی برای چیدمان لواز باشد.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد تی وی وال

طراحی اتاق خواب اصلی

در طراحی اتاق خواب هم ما استفاده ی مناسبی از رنگ ها داشتیم یعنی علاوه بر اینکه از رنگ های روشن استفاده کردیم تا فضا را دلبازتر نشان دهد از رنگ های شاد هم برای حس وحال بهتر فضا استفاده کردیم.

در دیوار پشت تخت این اتاق خواب از پارچه مخمل ، آینه و رنگ استفاده کردیم. متریال هایی مثل آینه و استیل همیشه باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شوند پس بهتر است که در متراژ های کوچک از آن استفاده کنیم.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد اتاق والدین

برای دیوار روبه روی تخت هم یک میز آرایشی ساده ولی زیبا همراه با یک تابلو در نظر گرفتیم تا تمام نیازهای کارفرما برطرف شود.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد میز آرایش اتاق والدین

طراحی اتاق خواب دوم

طراحی این اتاق خواب هم کاملا ساده است و با استفاده از رنگ های روشن انجام شده است.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد اتاق خواب دختر

در سمت دیگر اتاق یک کمد دیواری سراسری طراحی کردیم و با توجه به نیاز و خواسته کارفرما داخل آن را هم طراحی کردیم.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد چیدمان کمد اتاق خواب دختر

طراحی سرویس بهداشتی

طراحی سرویس همیشه بهتر است به گونه ای باشد که فضای سرویس و روشویی از دوش جدا باشند تا خیس نشوند.

طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد حمام

طراحی لاندری برای فضاهای کوچک

در خانه های کوچک هرچه لوازم برقی در آشپزخانه کمتر باشد،فضا بزرگتر به نظر می رسد. پس ترجیحا باید از لوازم توکار استفاده شود که با توجه به بالا بودن هزینه این لوازم کارفرما ترجیح دادند این پول را برای موارد ضروری تر هزینه کنند.
در تمام خانه ها بهتر است فضایی برای لاندری در نظر گرفته شود. در این واحد فضایی پرت کنار حمام داشتیم که ما آن را به لاندری تبدیل کردیم.
طراحی داخلی مدرن جنت آباد هورشاد لاندری

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button