پروژه طراحی داخلی سعادت آباد 2

طراحی داخلی تی وی وال پروژه سعادت آباد2

پروژه 22 سال ساخت دوبلکس سعادت آباد که طراحی و اجرای آن توسط مجموعه عرشا هوم انجانم شده است یکی از بهترین و زیباترین پروژه هاست.در این واحد 202 متری ما تغییرات اساسی از جمله تخریب کامل سقف ، کف ، سرویس و ایجاد فضا برای آسانسور انجام دادیم.

سبک این طراحی کاملا مدرن است و انتخاب و خرید مبلمان و لوازم منزل از صفر تا صد توسط مجموعه  ما انجام شده است.

طراحی پذیرایی پروژه سعادت آباد2

طراحی راه پله و آسانسور

پله های وضع موجود این واحد کاملا غیر استاندارد بود و هیچ زیبایی نداشت و به خاطر فرمی که داشت فقط از یک سمت آن می توانستیم استفاده کنیم.طراحی پله همیشه باید اصولی باشد تا حس امنیت را در کاربر ایجاد کند و علاوه بر آن باید باعث زیبایی محیط هم شود.ارتفاع پله ، طول پله و کف پله استاندارد این حس امنیت را در ما ایجاد می کند ، همچنین انتخاب متریال چوب برای پله باعث ایجاد حس خوب برای ما می شود.

انتخاب المان برای زیر پله می تواند یک گزینه مناسب باشد که هم فضا خیلی خالی نباشد و هم چشم نواز باشد.

برای دیوار راه پله واحدهای دوبلکس بهتر است یک طرح در نظر بگیرید تا خیلی دیوارها بی روح نباشد در اینجا ما با استفاده از ابزارهای ظریف ، آینه دودی و نورپردازی مناسب این حس خوب را ایجاد کردیم.

طراحی راه پله پروژه سعادت آباد2

طراحی ورودی

جلوی درب ورودی همیشه باید یک کمد و جاکفشی برای مهمان در نظر بگیریم تا مجبور نباشیم که مهمان را وارد فضای خصوصی خود کنیم.

طراحی وروودی پروژه سعادت آباد2

طراحی آشپزخانه

دراینجا چون از سالن کاملا به آشپزخانه دید داریم باید طراحی را به گونه ای انجام می دادیم که رنگ و سبک آن متناسب با طراحیی سالن باشد ، همچنین باید از لوازم توکار استفاده می کردیم تا دید بدی ز سالن نداشته باشیم و آشپزخانه همیشه مرتب به نظر رسد.

متریالی که برای کابینت ها انتخاب کردیم پلی اورتان کرم است و در قسمتی از آن برای جلوه ی بیشتر از درب های شیاردار طوسی تیره استفاده کردیم.

طراحی آشپزخانه پروژه سعادت آباد2

همچنین برای اینکه رنگ ها از حالت یکنواختی خارج شوند متریال جزیره را کوارتز مشکی انتخاب کردیم تا هم زیبایی بیشتری داشته باشد و هم تضاد رنگ ها باعث ایجاد حس و حال بهتری شود و با انتخاب چراغ های منحصر به فرد برای بالای جزیره زیبایی کار را تکمیل کردیم.

با طراحی کابینت طوسی تیره با درب های شیشه ای دودی و نورپردازی داخل آن هم نیاز کارفرما برای چیدمان ظروف مهمان را برطرف کردیم و هم زیبایی آشپزخانه را بیشتر کردیم.

طراحی آشپزخانه پروژه سعادت آباد2

طراحی فضای ناهارخوری

فضای ناهارخوری به خاطر سرو غذا و راحت بودن پذیرایی بهتر است که نزدیک به آشپزخانه باشد تا دسترسی احت تری داشته باشیم.

از نکاتی که برای طراحی فضای ناهارخوری حتما باید به آن توجه کنیم این است که یک لوستر مناسب برای بالای میز انتخاب کنیم تا تمام میز را روشن کند.

طراحی ناهارخوری پروژه سعادت آباد2

نکته ی دیگر این است که دیوار میز ناهارخوری حتما باید طراحی خاص تری داشته باشد تا آن را از سایر فضاها جدا کند به همین خاطر ما برای این قسمت یک آینه قدی با ابزارهای ظریف و نورپردازی طراحی کردیم  برای جلوی آن یک کنسول برای ظروف مهمان طراحی کردیم.

طراحی کنسول پروژه سعادت آباد2

طراحی سالن پذیرایی

در این واحد بیشتر سعی کردیم که طراحی دیوارها ساده تر باشند و به جای آن از اکسسوری های خاص تر و سقف متفاوت استفاده کنیم.

چون در این واحد از دو دست مبلمان می توانستیم استفاده کنیم ، مبل پذیرایی برای مهمان را سعی کردیم به گونه ای طراحی کنیم که هم مدرن باشد و هم متناسب برای پذیرایی از مهمان باشد.برای دیوار پشت مبلمان پذیرایی فقط از یک نورپردازی جذاب و ساده و ابزارهای ظریف استفاده کردیم.

طراحی پذیرایی پروژه سعادت آباد2

در قسمتی دیگر از سالن پذیرایی یک فضای دنج دو نفره برای نوشیدن چای یا مطالعه طراحی و اجرا کردیم.رنگ مبلمان این قسمت را متمایز از سایر مبلمان موجود انتخاب کردیم و برای پشت آن از یک اسلب زیبا همراه با نورپردازی و یکسری المان های خاص استفاده کردیم.

طراحی پذیرایی پروژه سعادت آباد2

با ایجاد این دیوار و قرار دادن کنسول فضای پذیرایی را از نشیمن جدا کردیم تا بتوانیم یک فضای خصوصی خانوادگی در قسمت نشیمن داشته باشیم.

طراحی پذیرایی پروژه سعادت آباد2

طراحی تی وی وال

برای تی وی وال پروژه سعادت آباد ما 2 تا طراحی متفاوت انجام دادیم تا کارفرما حق انتخاب داشته باشند و راحت تر بتوانند انتخاب کنند.

طراح اول یک میز تلویزیون سراسری طوسی است به همراه نوارهای مشکی روی دیوار و در کنار آن یکسری قفسه با نورپردازی طراحی کردیم که از آن هم برای چیدمان اکسسوری و هم برای کتاب می توان استفاده کرد.

طراحی تی وی وال پروژه سعادت آباد2

برای مبلمان این قسمت یک ست ال فوق العاده راحت ، مناسب برای تماشای تلویزیون انتخاب کردیم و میز جلوی آن را هم چوبی در نظر گرفتیم تا حس و حال این قسمت را گرم تر کند.

طراحی شیمن پروژه سعادت آباد2

طرح دومی که برای تی وی وال طراحی کردیم خیلی ساده تر از حالت قبل است در اینجا فقط از  2 رنگ متفاوت استفاده کردیم و مرز بین آن را یک نور خطی که از روی سقف تا دیوار حرکت می کند در نظر گرفتیم.

طراحی نشیمن 2 پروژه سعادت آباد2

طراحی طبقه دوم

طبقه دوم شامل 3 اتاق خواب ، لاندری و سرویس است.

چون متراژ سالن بالا خیلی محدود است ما فقط این دیوار را طراحی کردیم و برای آن یک کنسول و تابلوی زیبا در نظر گرفتیم

طراحی طبقه دوم پروژه سعادت آباد2

طراحی اتاق خواب اول

برای اتاق خواب اول 2 تا طراحی انجام دادیم تا دست کارفرما در انتخاب باز باشد.

برای طرح اول طراحی که برای دیوار پشت تخت خواب انجام دادیم یک طرح سراسری ست که تا سقف انجام شده است که باعث می شود سقف بلندتر دیده شود.

طراحی اتاق خواب 1 پروژه سعادت آباد2

در سمت دیگر اتاق یک کمد سراسری که بر اساس نیاز کارفرما داخل آن طبقه بندی شده است در نظر گرفتیم.

طراحی کمد پروژه سعادت آباد2

برای روبه روی تخت هم یک میز آرایش زیبا و ساده در نظر گرفتیم که رنگ دیوار پشت آن را متفاوت  تر از سایر دیوار ها انجام دادیم تا این قسمت را جدا کند.

طراحی میز آرایش پروژه سعادت آباد2

در طراحی دوم طرح دیوار پشت تخت را نیمه در نظر گرفتیم و بالای آن را نورپردازی کردیم.

به نظر شما طرح یک بهتر است یا دو؟؟

طراحی اتاق خواب 1 پروژه سعادت آباد2

طراحی اتاق خواب دوم

برای پشت تخت اتاق دوم که در واقع اتاق خواب اصلی محسوب می شود متریال چوب ، پارچه مخمل و نوار های استیل طلایی را در نظر گرفتیم که ترکیب این سه متریال حس و حال خوبی را در محیط ایجاد می کند.

طراحی اتاق خواب 2 پروژه سعادت آباد2

برای دیوار روبه روی تخت یک طرح ساده در نظر گرفتیم و یک میز آرایش ساده و ظریف طراحی کردیم برای اینکه خیلی فضا شلوغ نشود و حس بدی در کاربر ایجاد نکند چون در پشت تخت از 3 متریال استفاده کردیم طراحی این دیوار را ساده پیش بردیم.

طراحی میز آرایش پروژه سعادت آباد2

دیوار های این اتاق را هنگام طراحی و اجرا به طور کلی جا به جا کردیم تا بتوانیم برای این اتاق خواب یک کلوزت روم به وجود آوریم و در نهایت توانستیم با یک طراحی اصولی و دقیق این فضا را ایجاد کنیم و کمد سراسری به شکل یو طراحی و اجرا کنیم.

طراحی کلوزت روم پروژه سعادت آباد2

طراحی اتاق خواب سوم

برای اتاق خواب سوم هم دو تا طرح در نظر گرفتیم تا کارفرما با خیال راحت بتوانند یکی از طرح ها را انتخاب کنند و آن را اجرا کنیم.

در طرح اول دیوار پشت طرح را طوسی روشن در نظر گرفتیم و از یک نور ریلی مشکی روی آن استفاده کردیم.

طراحی اتاق خواب 3 پروژه سعادت آباد2

برای دیوار روبه روی تخت هم یک میز آرایش زیبا طراحی کردیم و برای اینکه حس و حال فضا بهتر شود از گیاه سبز در اتاق استفاده کردیم.

طراحی میز آرایش پروژه سعادت آباد2

رنگ پشت تخت در این طراحی کمی تیره است و در وسط دیوار یک نوار مشکی طراحی شده است که در عین سادگی زیبایی خود را حفظ کرده است.

طراحی اتاق خواب 3 پروژه سعادت آباد2

برای دیوار روبه روی تخت هم باز در این طراحی یک میز آرایش ظریف طراحی کردیم که رنگ آن کمی روشن تر از رنگ پشت تخت است تا فضا را خیلی دلگیر نکند.

طراحی میز آرایش پروژه سعادت آباد2

 

 
 

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button