پروژه طراحی داخلی سعادت آباد

موقعیت : تهران – سعادت آباد 
متراژ : 300 متر مربع
سبک طراحی : نئوکلاسیک

کارفرما : آقای ادیبان

طراحی داخلی پذیرایی به سبک نئوکلاسیک

سالن پذیرایی این واحد 300 متری شامل چند قسمت است.قسمت اصلی شامل مبلمان پذیرایی و کنسول است ما سعی کردیم چیدمان مبلمان را به گونه ای انجام دهیم که منظره ی فوق العاده زیبای بیرون قابل دیدن باشد ، همچنین به علت رفت و آمد زیاد مهمان تعداد مبلمان را به گونه ای در نظر گرفتیم که پذیرایی به راحتی انجام شود.

طراحی داخلی پذیرایی پروژه سعادت آباد

قسمت دیگر سالن پذیرایی را برای یک پیانو سفید فوق العاده زیبا در نظر گرفتیم و متریال دیوار پشت آن را سرامیک اسلب و آینه طراحی کردیم.محل قرار گیری پیانو سعی کردیم به گونه ای باشد که کل سالن به آن دید داشته باشد.

طراحی دیوار پیانو سعادت آباد

در قسمت دیگر از سالن پذیرایی فضای ناهار خوری را طراحی کردیم که متریال دیوار پشت آن آینه ، چوب بلوط و گچ بری است.همیشه بهتر است که طراحی فضای ناهار خوری به گونه ای باشد که از سایر فضاها جدا باشد ولی در عین حال با سبک طراحی متناسب باشد.

طراحی فضای ناهار خوری سعادت آباد

طراحی فضای نشیمن و تی وی وال 

در طراحی تی وی وال از سرامیک اسلب سفید استفاده کردیم تا فضا را دلبازتر  و بزرگ تر نشان دهیم ، همین طور با در نظر گرفتن کمد و قفسه در طراحی تی وی وال سعی کردیم فضای نشیمن  را  کاربردی تر کنیم.در قسمت تی وی روم از دو طرف 2 تا تراس بزرگ داشتیم که باز هم سعی کردیم بهترین چیدمان را داشته باشیم تا منظره ی بیرون قابل دیدن باشد.

طراحی تی وی وال پروژه سعادت آباد

باتوجه به نیاز کارفرما به کمد برای لوازمی که در طی روز ممکن است از آن ها خیلی استفاده کنند ، دیوار روبه روب تی وی وال را یک کمد به رنگ دیوار در نظر گرفتیم که این هم رنگ بودن علاوه بر زیبایی باعث بزرگ دیده شدن دیوار نیز می شود.

بازسازی پروژه سعادت آباد

طراحی اتاق خواب مستر 

طراحی اتاق خواب مستر همراه با یک سرویس زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است چون وقت زیادی را در آن می گذرانیم و زمان حضور در آنجا باید با آرامش همراه باشد.در نتیجه ما از رنگ های بسیار روشن استفاده کردیم و فقط سعی کردیم از یکسری اکسسوری ها و مبلمان رنگی برای اینه فضا زنده شود استفاده کنیم.با توجه به درخواست کارفرما برای کف اتاق خواب ها از موکت استفاده کردیم.

طراحی اتاق خواب مستر پروژه سعادت آباد

برای دیوار روبه روی تخت یک کمد اسری در نظر گرفتیم و برای دیوار کناری آن یک میز آرایشی فوق العاده زیبا در نظر گرفتیم و در کنج دیگر اتاق هم یک صندلی زیبا برای مطالعه قرار دادیم.

طراحی اتاق خواب مستر پروژه سعادت آباد

طراحی اتاق خواب دختر 

با توجه به اینکه دختر خانواده به رنگ آبی علاقه دارند ما سعی کردیم با ترکیب رنگ سفید و آبی یک اتاق خواب زیبا طراحی کنیم و طبق نیاز کارفرما فضایی برای میز تحریر، میز آرایش ، آینه،کمد سراسری و طبقه برای لوازم تزئینی در نظر گرفتیم.

طراحی اتاق خواب دختر پروژه سعادت آباد

طراحی اتاق مهمان

طراحی اتاق مهمان را به گونه ای انجام دادیم تا نیاز های یک مهمان کاملا برطرف شود و فقط جنبه ی کارآمدی فضا را در نظر نگرفتیم بلکه با یک طراحی اصولی و زیبا به همه ی موارد توجه کردیم.

طراحی اتاق مهمان سعادت آباد

طراحی کلوزت روم

با توجه به نیاز و خواسته کارفرما یکی از اتاق ها را برای کلوزت در نظر گرفتیم که طراحی  کمدها  با  استفاده  از پروفیل های آلومینیومی و شیشه های دودی و نورپردازی های جذاب انجام شده است.البته قابل ذکر است که درب همه ی کمد ها شیشه ای نیست گاهی اوقات ما به یک کمدی نیاز داریم که درون آن اصلا معلوم نباشد و خب ما هر دو طرح را برای این پروژه زیبا در نظر گرفتیم.

طراحی کلوزت روم پروژه سعادت آباد

طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه پروژه سعادت آبادترکیبی از هایگلاس سفید و  طرح  چوب  به همراه درب های شیشه ای دودی رنگ است ، که نورپردازی داخل کابینت های شیشه ای جلوه خاصی به فضا بخشیده است.با توجه به نیاز کارفرکا به تعداد کابینت زیاد، ما سعی کردیم از تمام فضاهای موجود بهترین استفاده را کنیم و نیاز کارفرما را برطرف کنیم.

طراحی آشپزخانه پروژه سعادت آباد

با توجه به این موضوع که واحد مورد نظر دارای 2 تا تراس است کارفرما ترجیح دادند که از یکی از این تراس ها به عنوان آشپزخانه کثیف استفاده کنند پس در نتیجه ما این تراس را به گونه ای طراحی کردیم که هم جای یک گاز و سینک داشته باشد و هم فضای مناسبی برای ماشین لباس شویی باشد ، علاوه بر این موارد یکسری کابینت هم برای رفع نیاز کارفرما در نظر گرفتیم.

طراحی آشپزخانه پروژه سعادت آباد

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button