پروژه طراحی داخلی شهرک لاله

طراحی داخلی نشیمن

موقعیت : تهران – شهرک لاله
متراژ : 120 متر مربع
سبک طراحی : مدرن

کارفرما : آقای فرخزاده

طراحی پروژه شهرک لاله بسیار خاص و منحصر به فرد است که شامل  2 اتاق خواب می باشد که یکی از اتاق ها مستر است و اتاق دیگری مربوط به فرندان خانواده می باشد.کارفرما علاقه ی زیادی به رنگ های تیره داشتند و ما سعی کردیم متقاعدشون کنیم که رنگ مناسب برای این فضا رنگ های روشن است اما خب برای اینکه مورد پسند ایشون هم باشد در بعضی  از قسمت ها از رنگ تیره استفاده کردیم.

طراحی فضای نشیمن پروژه شهرک لاله

تی وی وال فضای نشیمن کاملا ساده و کاربردی است ، ساده به این جهت که از  طراحی و استفاده از هرگونه وسیله اضافی خودداری کردیم  اما سعی کردیم با طراحی یک تی وی وال با یکسری خطوط ساده از سادگی مطلق هم خارج شویم و با طراحی شلف ها و نورپردازی آن ها جلوه ی خاصی را به محیط دهیم.استفاده از یک مبلمان ساده و شیک و در عین حال راحت زیبایی کار را تمام کرد.

نکته ای که در طراحی این فضا قابل ذکر است اینه که با وجود اینکه پنجره های  قدی نداشتیم  اما از  پرده های بلند استفاده کردیم تا سقف را بلندتر از آنچه که است نشان دهد.

طراحی نشیمن فضای نشیمن پروژه شهرک لاله

با توجه به متراژ  واحد فضای ناهارخوری را هم در قسمت نشیمن داریم. میز ناهار خوری و صندلی ها را  به گونه ای انتخاب کردیم که متناسب با رنگ و سبک مبلمان نشیمن باشد.برای قسمت ناهارخوری  از یکسری جدا شونده های شیشه ای با فریم طلایی  استفاده کردیم تا هم نور از آن عبور کند و هم حالت یک فضای خصوصی را داشته باشد.

طراحی کنسول پروژه شهرک لاله

طراحی اشپزخانه 

به دلیل محدودیت فضایی که برای آشپزخانه داشتیم و نمی خواستیم این فضا را بزرگتر کنیم تا فضای اصلی کوچکتر نشود طراحی لوازم آشپزخانه را توکار انجام دادیم و از سوپری های بزرگ استفاده کردیم تا جای بیشتری برای وسایل وجود داشته باشد. با طراحی یک جزیره زیبا توانستیم یک فضای صبحانه خوری هم به آشپزخانه اضافه کنیم.به دلیل علاقه کارفرما به رنگ تیره برای کابینت ما این رنگ را انتخاب کردیم و با یکسری کابینت هوایی با طرح چوب باعث شکستگی رنگ تیره فضا شدیم.

طراحی آشپزخانه پروژه شهرک لاله

طراحی اتاق خواب اصلی 

معمولا هرچه قدر هم که در اتاق خواب ها کمد داشته باشیم باز هم کم  است پس در نتیجه یک سمت فضا را کمدهای سراسری در نظر گرفتیم  تا بهترین استفاده را از فضای موجود کنیم. با طراحی یکسری شلف کاربردی برای قرار دادن اکسسوری یا حتی کیف و کفش طراحی این قسمت از اتاق تکمیل شد.

طراحی اتاق خواب اصلی پروژه شهرک لاله

همین طور با انتخاب یک تخت خواب و پاتختی های ظریف سعی کردیم فضای کمتری را از اتاق اشغال کنیم. دیوار روبه روی تخت را به تلویزیون و یک میز آرایشی زیبا اختصای دادیم.

طراحی اتاق خواب اصلی پروژه شهرک لاله

طراحی اتاق خواب نوجوان

با توجه به نیاز کارفرما  به 2 تخت یک نفره ، کمد لباس ، تلویزیون و میز تحریر  ما طراحی را پیش بردیم  به صورتی که یک باکس چوبی طبقه بندی شده برای کتاب یا اکسسوری بین دو تخت خواب قرار دادیم تا بهترین استفاده از فضا شود. کنار هر تخت خواب یک کمد زیبا هم طراحی کردیم ، علاوه بر همه ی این موارد یک میز تحریر زیبا و کاربردی هم داخل اتاق قرار دادیم تا تمام خواسته های کارفرما برطرف شود.

طراحی اتاق خواب نوجوان پروژه شهرک لاله

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button