پروژه طراحی داخلی پاسداران 1

طراحی اتاق خواب پروژه پاسداران

موقعیت : تهران – پاسداران

متراژ : 120 متر مربع

سبک طراحی : نئوکلاسیک

کارفرما : آقای جوادی

این واحد 120 متری دارای 2 خواب و 2 سرویس می باشد. کارفرمای محترم این پروژه علاقه ی زیادی به سبک کلاسیک دارند و می خواستند از مبلمان کلاسیکی که تهیه کرده بودند استفاده کنند اما با توجه به متراژی که این واحد دارد ما بهشون سبک نئوکلاسیک را پیشنهاد دادیم ، اینجوری طراحیشون نه مثل سبک کلاسیک خیلی تجملاتی بود که مناسب فضاشون نباشد  و نه مثل سبک مدرن خیلی ساده که علاقه ای نداشته باشند.

طراحی پذیرایی پروژه پاسداران

طراحی سالن پذیرایی به سبک نئوکلاسیک

در طراحی دیوارهای سالن پذیرایی از ابزارهای فوق العاده ساده و ظریف استفاده کردیم که چشم را اذیت نکند و متناسب با متراژ سالن باشد ودر عین حال هم مطابق سلیقه کارفرما باشد.

با اینکه نور طبیعی  پروژه به اندازه کافی خوب بود  ولی با استفاده از نورپردازی مناسب سعی کردیم که فضا را دلبازتر و بزرگتر نشان دهیم.

طراحی پذیرایی پروژه پاسداران

طراحی آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک

متریال کابینت های پروژه زیبای پاسداران همگی پلی اورتان ابزار خورده است و خب مطابق با سبک طراحی کل واحد ، سبک طراحی آشپزخانه هم نئوکلاسیک است که با توجه به متراژ  ما رنگ طوسی روشن را انتخاب کردیم تا فضا بزرگتر  به نظر  برسد.

در کل برای واحدهایی که کوچک هستند بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کنیم.

طراحی آشپزخانه پروژه پاسداران

طراحی تی وی وال 

دیوار پشت تلویزیون  را هم با ابزارهای ظریف  طراحی کردیم همین طور برای زیبایی بیشتر در 2 طرف قاب های گچبری از آینه استفاده کردیم.آینه جزئ متریال هایی است که برای متراژهای کوچک به شدت پیشنهاد می شود تا باعث بزرگتر دیده شدن فضا شود اما باید توجه داشته باشید که کاملا اصولی و متناسب با طرحتون در فضا استفاده کنید.

در کنار دیوار تلویزیون یک کمد سراسری همراه با ویترین در نظر گرفتیم ، تا هم از فضا بتوانند استفاده مفید کنند و هم برای جنبه زیبایی کار اکسسوری های خود را داخل ویترین قرار دهند .

طراحی تی وی وال پروژه پاسداران

طراحی اتاق خواب های پروژه پاسداران 

با توجه به درخواست کارفرما و فضای موجود برای یکی از اتاق خواب ها یک کمد سراسری بزرگ طراحی کردیم و این طراحی زمانی زیبا شد که قفسه های آن با یک نورپردازی خطی برای چیدمان اکسسوری یا کیف و کفش تکمیل شد.

طراحی کمد اتاق خواب پروژه پاسداران

هدبورد سراسری رنگ روشن در کنار قاب بندی های ظریف باعث بلند دیده شدن فضا می شود که خب این موضوع باعث دلبازتر شدن فضا می شود ، همچنین برای اینکه از فضای اتاق به بهترین شکل استفاده کنیم از یک میز کار ظریف دیواری استفاده کردیم.

طراحی اتاق خواب پروژه پاسداران

در اتاق خواب دوم هم با توجه به فضای موجود از یک تخت خواب زیبا  همراه با 2 عدد پاتختی استفاده کردیم. رای پشت تخت این اتاق خواب زیبا  از آینه با ابعاد مختلف قدی همراه با ابزارای ظریف استفاده کردیم  که یک باعث ایجاد یک فضای زیبا و لوکس شد.

طراحی اتاق خواب پروژه پاسداران

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button