پروژه طراحی داخلی پیروزی 1

طراحی داخلی مدرن اتاق کودک دختر و پسر مصطفوی پیروزی

طراحی و اجرای این واحد 135 متری کاملا مدرن است.در این طراحی ما سعی کردیم بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنیم تا فضای ما دلبازتر از حد ممکن شود و برای هر یک از قسمت ها یک هویت جدا تعریف کردیم تا تفکیک فضاها کاملا مشخص شود.

طراحی فضای ورودی

این دیوار زیبایی که اینجا مشاهده می کنید را ما به فضا اضافه کردیم تا ورودی  ما از سایر قسمت های منزل جدا شود و وقتی مهمان درب را باز می کند و وارد می شود  مستقیم به کل فضای خانه دید نداشته باشد.

برای قسمت ورودی کمد لباس ، جاکفشی ، آینه و یک نیمکت در نظر گرفتیم تا هنگام تعویض کفش راحت باشند.در طراحی به اولین نکته ای که باید توجه کنید کاربردی بودن فضا است و در کنار آن باید به زیبایی و انتخاب متریال و رنگ هم توجه کنید.

طراحی داخلی مدرن جاکفشی مصطفوی پیروزی

طرای فضای دنج

دقیقا پشت دیوار ورودی یک کنج دنج برای مطالعه کتاب یا حتی نوشیدن یک فنجان قهوه در نظر گرفتیم که با نصب شلف های چوبی رماو زیبایی محیط را بیشتر کردیم.

طراحی داخلی مدرن نشیمن مصطفوی پیروزی طراحی شلف

طراحی فضای نشیمن خصوصی

فضای خانه به گونه ای است که ما می توانستیم دو دست مبلمان را داخل آن قرار دهیم به همین دلیل راحت ترین مبلمان را برای فضای نشیمن در نظر گرفتیم تا از تماشای فیلم لذت ببرند.

طراحی داخلی مدرن نشیمن مصطفوی پیروزی

طراحی تی وی وال

برای طرح تی وی وال با توجه به سبک کل فضا که مدرن بود یک طراحی ساده و شیک در نظر گرفتیم که در طراحی آن  از چوب استفاده کردیم که باعث گرم شدن و ایجاد حس و حال بهتر فضا شد.

طراحی داخلی مدرن تی وی روم مصطفوی پیروزی

طراحی فضای پذیرایی

برای قسمت پذیرایی هم مبلمانی متناسب با سبک مدرن و رنگ مبلمان نشیمن خصوصی انتخاب کردیم و برای یکی از دیوارهای این قسمت یک تابلوی فوق العاده زیبا که توسط خود مجموعه طراحی و اجرا شده است انتخاب کردیم و برای دیوار  دیگر فقط یک نورپردازی زیبا در نظر گرفتیم.زیبایی در سادگیست!!!!!!

طراحی داخلی پذیرایی پیروزی به سبک مدرن

طراحی فضای ناهارخوری

برای طرح دیوار میز ناهار خوری یک طرح مجزا و متفاوت از دیوارهای دیگر چه از لحاظ رنگ و چه از لحاظ طرح انتخاب کردیم به گونه ای که هویت این قسمت کاملا مشخص و مجزا باشد اما در عین حال مرتبط با سایر قسمت ها باشد.برای این دیوار یک کنسول کوتاه همراه با یک گلدان بزرگ در نظر گرفتیم تا هم طرح دیوار مشخص باشد و هم از آن بتوانند استفاده کنند.

بازسازی و نوسازی ساختمان

طراحی آشپزخانه پروژه پیروزی

با توجه به اینکه از سالن کاملا به شپزخانه دید داریم از متریال هایگلاس سفید استفاده کردیم تا فضا بزرگتر و روشن تر به نظر رسد و همچنین نور مورد نیاز پذیرایی را هم تامین کند علاوه بر این موضوع تمام لوازم را توکار استفاده کردیم تا همیشه آشپزخانه مرتب به نظر رسد.

طراحی داخلی جزیره آشپزخانه پیروزی به سبک مدرن

در قسمت وسط آشپزخانه یک جزیره طراحی کردیم که با فضای صبحانه خوری تلفیق شده است بدین ترتیب هم یک فضای کار برای آشپزی و هم یک فضای صمیمی برای صرف غذای خانوادگی داریم.

در بالای فضای صبحانه خوری تعدادی چراغ ساده و زیبا طراحی کردیم که نور این قسمت را هم تامین کند.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن مصطفوی پیروزی

طراحی اتاق خواب مستر

برای دیوار اصلی این اتاق خواب که پشت تخت خواب قرار دارد پارچه مخمل و آینه در نظر گرفتیم ، پارچه مخمل باعث شیک شدن فضا می شود و آینه باعث بزرگتر نشان دادن محیط می شود که ترکیب این 2 با هم یک طراحی جذاب را به وجود می آورد.برای بالای پاتختی ها هم چراغ های آویز در نظر گرفتیم که نسبت به آباژورها خیلی بیشتر ترند هستند به این ترتیب فضای مورد نیاز ، روی پاتختی را هم داریم.

طراحی داخلی مدرن هدبورد اتاق خواب والدین مصطفوی پیروزی

برای دیوار روبه روی تخت هم یک میز آرایش با یک طراحی خاص در نظر گرفتیم که هم از نظر کشو تعداد مناسبی دارد و هم طول مناسبی برای چیدمان میز دارد.

طراحی داخلی مدرن میز آرایش اتاق خواب والدین مصطفوی پیروزی

طراحی سرویس مستر

در سرویس این اتاق خواب یک کابین شیشه برای دوش در نظر گرفتیم تا باعث خیس شدن سایر قسمت ها نشود.برای این سرویس از شیرهای توکار طلایی استفاده کردیم که ترکیب آن با چوب و سرامیک های سفید و مشکی بسیار جذاب است.

طراحی داخلی مدرن کابین دوش حمام مصطفوی پیروزی

طراحی اتاق کودکان

به دلیل اینکه فرزندان این خانواده یک دختر و یک پسر کوچک هستند ، طراحی را باید به گونه ای پیش می بردیم که هر 2 نفر دوست داشته باشند و در اتاق خود احساس راحتی کنند.برای اینکه از فضای موجود بهترین و بیشترین استفاده راکنیم طراحی تخت کودکان را به این صورت انجام دادیم تا بتوانیم یک فضای مطالعه هم زیر یکی از تخت ها به وجود بیاوریم.در کنار میز تحریر یکسری قفسه در طراحی تخت در نظر گرفتیم که هم کتاب و هم لوازم بازی خود را بتوانند آنجا قرار دهند.

طراحی داخلی مدرن اتاق کودک دختر و پسر مصطفوی پیروزی

برای دیوار روبه روی تخت هم کمد و یک تلویزیون در نظر گرفتیم که داخل کمد ها را هم با توجه به نیاز کارفرما و برای دو کودک طراحی کردیم.بدین ترتیب در قسمت وسط اتاق یک فضای کاملا مناسب برای بازی کودکان وجود دارد.

طراحی داخلی مدرن چیدمان کمد اتاق کودک دختر و پسر مصطفوی پیروزی

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button