پروژه طراحی داخلی کالیفرنیا-آمریکا

طراحی داخلی نشیمن پروژه کالیفرنیا-آمریکا

این خانه 400 متری واقع در کالیفرنیا در واقع دومین پروژه ای است که کارفرمای این پروژه به ما واگذار کردند.طراحی بعضی از این قسمت ها طبق مبلمان کارفرماست اما در بعضی جاها مانند اتاق خواب ها انتخاب مبلمان به عهده ما بوده است.

طراحی ورودی

برای قسمت ورودی منزل یک آینه و کنسول در نظر گرفتیم و چون کارفرما علاقه ی شدید به سبک نئوکلاسیک داشتند در پشت آینه از یکسری قاب بندی استفاده کردیم.همین طور ایجاد نورپردازی در پشت آینه حس و حال این فضا را بهتر کرده است.

طراحی داخلی کنسول پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی آشپزخانه

همیشه بهتر است اگر از سالن به آشپزخانه دید دارید طراحی و رنگی که در کابینت ها استفاده می کنید متناسب با سبک و رنگ سایر قسمت ها باشد.در اینجا هم با توجه به رنگ مبلمان ما از پلی اورتان کرم و طرح چوب برای کابینت ها استفاده کردیم.از آنجایی که کارفرما علاقه داشتند که از سینک و گاز خود استفاده کنند ما در طراحی از آن ها استفاده کردیم و برای زیبایی بیشتر کار قسمتی از کابینت را با درب شیشه ای و نورپردازی طراحی کردیم تا جلوه کار بیشتر باشد.

طراحی آشپزخانه پروژه کالیفرنیا-آمریکا

برای اینکه جلوه کار بیشتر باشد و فضا روح داشته باشد برای جزیره از کوارتز مشکی استفاده کردیم تا فضا را شیک تر کند.جزیره همیشه باعث می شود که شما هم یک فضای کار  و هم یک فضای خانوادگی برای صرف غذا داشته باشید.

طراحی آشپزخانه پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی پذیرایی

در این قسمت قبل از شروع طراحی این شومینه وجود داشت که ما بر اساس همین شومینه و مبلمان موجود کارفرما طراحی این قسمت را پیش بردیم.

طراحی داخلی نشیمن پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی تی وی وال

طراحی که برای دیوار تی وی انجام میدهیم همیشه بهتر است که مدرن و ساده باشد چون پشت تلویزیون قرار دارد در دراز مدت هنگام تماشای تلویزیون چشم را اذیت می کند پس بهتر است از رنگ های روشن و طرح های ساده برای آن استفاده کنیم.همچنین به دلیل اینکه امروزه خیلی از میز تلویزون استفاده نمی شود بهتر است این دیوار را به گونه ای طراحی کنیم که در آن قفسه یا کمد تعبیه شده باشد که از آن بتوانیم بهترین و بیشترین استفاده را کنیم.

 

طراحی تی وی وال پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی نشیمن

همیشه بهتر است که برای قسمت تی وی روم یک مبلمان راحت و مناسب انتخاب کنیم تا هنگام تماشای تلویزیون دچار مشکل نشویم معمولا چون بیشتر با خانواده در این قسمت وقت می گذرانیم بهتر است که تعداد مبلمان متناسب با تعداد افراد خانواده باشد.

طراحی نشیمن پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی فضای ناهارخوری

برای میز ناهار خوری یک فضای جدا در نظر گرفتیم تا هم هنگام پذیرایی راحت باشند و هم طراحی آن منحصر به فرد باشد.در قسمت دیوار ما یک فرورفتگی داشتیم که در واقع از آن استفاده ای نمی توانستیم کنیم به همین دلیل داخل آن را قفسه بندی کردیم و برای زیبایی بیشتر داخل آن را نورپردازی هم کردیم تا از آن به راحتی بتوانیم استفاده کنیم.

طراحی داخلی ناهارخوری پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی اتاق خواب مستر

یکی از چالش هایی که در راحی اتاق خواب ها داشتیم سقف شیروانی آن ها بود که باعث می شد طراحی کمی سخت شود اماما به راحتی این کار را توانستیم انجام دهیم.

برای پشت تخت خواب اتاق اصلی پارچه مخمل ، چوب و آینه در نظر گرفتیم که باعث شد فضا  چشم گیر شود.

طراحی داخلی اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

با توجه به فضای اتاق خواب و منظره زیبایی که فضای بیرون داشت پشت پنجره سعی کردیم یک محیط دلنشینی را به وجود آوریم که بعد از یک روز سخت کاری بتوانند آنجا استراحت کنند و از منظره بیرون هم لذت ببرند.

طراحی داخلی اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

برای دیوار روبه روی تخت هم تلویزیون را در نظر گرفتیم که با یک طراحی ساده و شیک متناسب با سایر قسمت های اتاق این قسمت را هم طراحی کردیم.

طراحی داخلی دیوار تلویزیون اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی سرویس اتاق خواب مستر

سرویس این اتاق خواب فضای بسیار مناسبی داشت که با توجه به نیاز و خواسته کارفرما 2 تا روشویی برای آن طراحی کردیم که کاربر به راحتی از آن بتواند استفاده کند.و در وسط روشویی ها یک دوش با فضای شیشه ای در نظر گرفتیم که فضای خارج از دوش را خیس نکند.

طراحی داخلی سرویس پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی اتاق خواب دختر

با توجه به این موضوع که کارفرما از لوازم قبلی اتاق خواب خود نمی خواستند استفاده کنند و دست ما در طراحی و انتخاب رنگ کاملا باز بود این رنگ زیبا را برای اتاق در نظر گرفتیم.برای دیوار پشت تخت پارچه مخمل با آینه در نظر گرفتیم که هم فضا شیک تر و زیباتر باشد و هم حس آرامش را در اتاق ایجاد کند.امروزه بهتر است که به جای آباژور روی پاتختی ها از چراغ های آویز بالای پاتختی استفاده کنیم هم زیباتر است و هم فضای بیشتری روی پاتختی داریم.

طراحی داخلی اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

برای قسمتی دیگر از اتاق میز کار و کمد طراحی کردیم سعی کردیم این طراحی را به گونه ای پیش ببریم که کمد و میز با هم ترکیب شوند که بیشترین استفاده را از فضا داشته باشیم.

طراحی داخلی میزکار اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

برای دیوار روبه روی تخت هم یک تلویزیون در نظر گرفتیم که تمام خواسته های کارفرما برطرف شود.

طراحی داخلی دیوار تلویزیون اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی اتاق خواب دختر

یکی از این چالش هایی که در این اتاق داشتیم سقف شیروانی اتاق هاست که طراحی را کمی سخت میکرد ولی ما تمام تلاش خود را کردیم که طراحی زیبایی داشته باشیم.برای پشت تخت پارچه مخمل به همراه گچبری های ظریف و زیبا با نوارهای استیل طلایی در نظر گرفتیم.

طراحی داخلی اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

برای یکی از دیوار ها یک میز آرایش ر نظر گرفتیم و دیوار پشت آن را طراحی نزدیک به طراحی پشت تخت انجام دادیم تا متناسب با هم باشند.

طراحی داخلی اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

برای دیوار روبه روی تخت هم تلویزیون در نظر گرفتیم و پایین آن را یک باکس ساده طراحی کردیم که از روی آن برای چیدمان اکسسوری و از داخل آن هم برای یکسری از وسایل خود استفاده کنند.

طراحی داخلی دیوار تلویزیون اتاق خواب پروژه کالیفرنیا-آمریکا

طراحی اتاق یوگا

کارفرما یکی از نیاز های اساسی و اصلی که داشتند یک فضا برای یوگا بود که ما یکی از اتاق ها را سع کردیم به گونه ای برای این کار طراحی کنیم که خیلی شلوغ نباشد و از لوازم غیر ضروری داخل آن استفاده نشود.

طراحی داخلی اتاق یوگا پروژه کالیفرنیا-آمریکا

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button