پروژه طراحی داخلی یوسف آباد

طراحی داخلی اتاق خواب پسر پروژه یوسف آباد

مشکل اساسی که کارفرما در این واحد داشتند کمبود جا ، نداشتن کمدهای مناسب و تعداد کابینت کم بود که ما بر اساس طراحی اصولی که انجام دادیم این خواسته ی کارفرما را برطرف کردیم.

طراحی داخلی پذیرایی پروژه یوسف آباد

طراحی ورودی

در قسمت ورودی منزل بهتر است که یک کمد و جا کفشی طراحی کنیم تا مجبور نباشیم که مهمان را وارد حریم شخصی خود کنیم.در این جا به دلیل نیاز کارفرما به لاندری کنار کمد را بر اساس نیازشان طراحی کردیم.

طراحی داخلی جاکفشی پروژه یوسف آباد

داخل این قسمت را با توجه به خواسته و نیاز کارفرما طبقه بندی کردیم تا از آن بتوانند استفاده بهتری داشته باشند.

طراحی داخلی لاندری پروژه یوسف آباد

طراحی سالن پذیرایی

کارفرما علاقه زیادی به سبک مدرن داشتند به همین دلیل ما سعی کردیم فضا را خیلی شلوغ نکنیم ولی بدون هویت هم رها نکنیم و تا حد امکان برای هر فضا یک تعریف مخصوص داشته باشیم.

طراحی داخلی پذیرایی پروژه یوسف آباد

طراحی فضای نشیمن

فضای نشیمن را طبق مبلمان موجود کارفرما طراحی کردیم به دلیل اینکه تمایل داشتند از همین مبلمان استفاده کنند.

طراحی داخلی نشیمن پروژه یوسف آباد

طراحی تی وی وال

برای این واحد 172 متری یک تی وی وال ساده و زیبا اما در عین حال کاربردی طراحی کردیم به طوری که از طبقات آن هم برای چیدمان اکسسوری استفاده کنند و هم برای کتاب!در واقع بهترین نتخاب برای تی وی وال یک طرح ساده است که در طولانی مدت اذیت کننده نشود و هنگام تماشای فیلم چشم را اذیت نکند.

طراحی داخلی تی وی وال پروژه یوسف آباد

طراحی فضای ناهارخوری

بهتریین قسمتی که میز ناهارخوری را می توانستیم قرار دهیم نزدیک فضای پذیرایی و آشپزخانه بود که هم برای پذیرایی و هم مهمانان درسترسی راحتتری داشته باشند.

طراحی داخلی ناهارخوری پروژه یوسف آباد

طراحی آشپزخانه

برای طراحی کابینت از تمام فضاها سعی کردیم بهترین استفاده را کنیم تا دیگر کاربر دچار کمبود جا نشود.متریالی که در طراحی استفاده کردیم هایگلاس سفید و طرح چوب است.

طراحی داخلی آشپزخانه پروژه یوسف آباد

درست در وسط آشپزخانه یک جزیره طراحی کردیم  که یک فضای گرم خانوادگی برای صرف غذا داشته باشیم.

طراحی داخلی آشپزخانه پروژه یوسف آباد

طراحی اتاق خواب مستر

کارفرما علاقه داشتند که از سرویس خواب خود استفاده کنند به همین دلیل ما متناسب با طرح و مدل لوازمشان این اتاق را طراحی کردیم.

طراحی داخلی اتاق خواب پروژه یوسف آباد

سرویس این اتاق خواب در وضع موجود بسیار بزرگ بود به همین دلیل ما سرویس را نصف کردیم و یک کلوزت روم و یک سرویس طراحی کردیم بدین ترتیب نیاز کارفرما برای کمد دیگر رفع شد.

طراحی داخلی کمد پروژه یوسف آباد

طراحی اتاق خواب دختر

دختر خانواده هم دچار کمبود جا بودند و نیاز به یک فضای مطالعه و میز آرایش و کمد داشتند.که ما تخت را جوری طراحی کردیم که کنار آن یک میز آرایش و کمد داشته باشیم که داخل کمد را هم بر اساس نیاز کارفرما تقسیم بندی کردیم.

طراحی داخلی اتاق خواب دختر پروژه یوسف آباد

فضای روبه روی تخت را برای تلویزیون و میز مطالعه طراحی کردیم بدین ترتیب با یک طراحی اصولی تمام نیاز های کارفرما را برطرف کردیم.

طراحی داخلی اتاق خواب دختر پروژه یوسف آباد

طراحی اتاق خواب پسر

گاهی اوقات استفاده درست از یک رنگ به طور کلی حال و هوای اتاق شما را تغییر می دهد در اینجا ما توانستیم با انتخاب این رنگ پرانرژی و زیبا حس خوبی را زنده کنیم.

طراحی داخلی اتاق خواب پسر پروژه یوسف آباد

برای دیوار روبه روی تخت هم یک میز مطالعه به همراه تلویزیون در نظر گرفتیم.تا تمام نیازهای کارفرما برطرف شود.

طراحی داخلی اتاق خواب پسر پروژه یوسف آباد

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button