کمد دیواری اتاق کودک| جدیدترین و بهترین ایده‌ها برای کمد کودک

طراحی داخلی نیمکت زیر پنجره و کمد اتاق کودک به سبک مدرن دربند

کمد دیواری اتاق کودک از اقسام وسایل ضروری و حیاتی می‌باشد که می‌تواند کاربردهای شایانی را داشته باشد. کمد دیواری می‌تواند فضای ذخیره‌سازی ایده‌آل و منحصر به فردی را به منظور قرار دادن وسایل الزامی در اتاق دختران و پسران رقم زند. ما در ادامه شما را با انواع مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب کودک آشنا خواهیم ساخت. لطفاً در امتداد این مطلب با ما همراه باشید.

هم‌اکنون در اغلب اتاق خواب‌ها از کمد دیواری بهره‌گیری می‌شود‌. کمد دیواری‌ها حاوی طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی است که بهتر می‌باشد با استناد به دکوراسیون و دیگر وسیله‌های موجود در اتاق خواب طرح و رنگ کمد دیواری اتاق کودک را اتخاذ نمایید.

اتاق کودکان همیشه خدا مملو از وسایل بازی و لباس‌های گوناگون و متنوع است. از این جهت وجود کمدهای دیواری در اتاق کودکان امری ضروری است. شما می‌توانید با واقع نمودن اقسام وسایل در کمد دیواری اتاق خواب کودک، از شلوغی و هرج‌ومرج اتاق فرزندان خود پیش‌گیری کنید.

بیشتر بخوانید : مدل کمد دیواری اتاق خواب

طراحی داخلی تخت وکمد اتاق کودک به سبک مدرن دربند
طراحی تخت وکمد اتاق کودک با طرح‌های زیبای فانتزی و نوین

کمد دیواری اتاق کودک دخترانه

از کمدهای دیواری در اتاق خواب کودکان تحت عنوان یک رکن تزئینی و کاربردی بهره‌گیری می‌شود‌. هم‌اکنون کمدهای دیواری در اقسام گوناگون طرح‌های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری‌های ساده به چشم می‌خورد که اتخاذ طرح کمدهای دیواری به سلیقه و علاقه‌ی شخصی شما بستگی خواهد داشت. مازاد بر طرح‌های کمد دیواری رنگ آن‌ها هم از دیگر عوامل حائز اهمیتی است که باید از جانب شما مورد توجه واقع شود. بهتر می‌باشد برای اتاق کودکان دختر خود از کمدهای دیواری با رنگ‌هایی چون؛ سبز، قرمز، صورتی و سفید و اقسام رنگ‌های دخترانه بهره گیرید.

بیشتر بخوانید : کمد دیواری مدرن

کمد دیواری اتاق کودک پسرانه

کمد دیواری اتاق خواب بچه‌ها را در اندازه بزرگ‌تر اتخاذ نمایید تا شما به راحتی بتوانید تمامی وسیله‌های موردنیاز فرزند خود را داخل آن جای بدهید. بهتر می‌باشد وسایل را به شیوه‌ای درست و اصولی در کمد چیدمان کنید. تا به هنگام نیاز کودک شما به راحتی بتواند به وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. شما می‌توانید قسمتی از کمد را به لباس و بخشی دیگر را به کفش، کتاب داستان و اسباب بازی و… اختصاص بدهید. استفاده از رنگ‌هایی چون؛ آبی، زرد، سفید و… می‌توانند برای انتخاب رنگ کمد دیواری اتاق کودک پسر مناسب و مطلوب به نظر رسد.

کمد دیواری اتاق کودک پسرانه یکی از مهمترین وسایل دکوراسیونی در این اتاق است. این کمد به عنوان یک راه حل ساده و کارآمد برای ذخیره و نگهداری لوازم و اسباب بازی کودکان استفاده می شود. با توجه به اینکه کودکان به جرات می توانند از لوازم خودشان برای بازی های خلاقانه و فانتزی استفاده کنند، کمد دیواری اتاق کودک پسرانه محلی ایده آل برای نگهداری این اسباب بازی هاست.

با قرار دادن کمد در محل مناسبی، کودکان می توانند به آسانی به لوازم و اسباب بازی خود دسترسی داشته باشند و از دست دادن آن ها جلوگیری کنند. همچنین، این کمد به عنوان یک عنصر دکوراسیونی نیز عمل می کند و به طور قابل توجهی به زیبایی و جذابیت اتاق کودک شما افزوده می شود.

در نهایت، باید توجه داشت که در خرید کمد دیواری اتاق کودک پسرانه، به جنس، کیفیت ساخت، اندازه و طرح آن توجه کنید تا بتوانید یک کمد عالی و با کاربری مطلوب برای اتاق کودک خود پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : کمد دیواری اتاق خواب | انواع کمد دیواری

کمد دیواری اتاق کودک با میز تحریر و تخت خواب

کمد دیواری در کنار تخت خواب نقاط کانونی یک اتاق خواب محسوب می‌شوند. حتی شما باید برای دختر خانم‌های خود یک میز آرایش هم تهیه نمایید. بنابراین در کل باید به تناسب چهار مورد نام‌ برده شده توجه کنید. کمد دیواری اتاق خواب کودک لازم است تناسب کاملی از نظر جنس، رنگ، مدل و تزیینات با میز آرایش و میز تحریر و همچنین تخت خواب داشته باشد. اگر که تا به امروز کودک شما از کمد دیواری اتاق خود احساس رضایت نداشته است خود شما هم آن را چندان نمی‌پسندید، حتماً به این علّت بوده که نکات بیان شده را فراموش کرده‌اید. این کمد دیواری‌ها تنها به منظور نگهداری و جا دادن وسایل خود درون آن نیست! بلکه فرزندان شما از قفسه‌ها، فضای موجود در پشت لباس‌ها به منظور پنهان شدن، بازیگوشی، از طبقه‌ها بالا رفتن بهره می‌گیرند. بنابراین بهتر است به کمد دیواری اتاق خواب توجه به خصوصی را داشته باشید.

قیمت کمد دیواری اتاق کودک

ما می‌توانیم چنین بگوییم که قیمت کمد دیواری اتاق کودک به عوامل بسیاری وابسته است. به عنوان نمونه موارد بیان شده در قسمت ذیل از جمله آن‌ها می‌باشد؛

  • اندازه کمد دیواری.
  • طرح و رنگ کمد دیواری.
  • جنس یراق آلات به کار رفته در ساخت.
  • چند منظوره بودن کمد دیواری اتاق خواب کودک.

البته که جزئیات مهم دیگری هم به چشم می‌خورد که کم و یا زیاد شدن کیفیت و یا کمیت هریک از آن‌ها می‌توانند برروی قیمت کمد دیواری اثرگذار باشند. حال موضوعات بیان شده در قسمت فوقانی از جمله مهم‌ترین آنهاست.

نمونه های مدرن و لاکچری از کمد دیواری برای اتاق خواب نوجوان

به همان شکل که در قسمت فوقانی متن خود به این موضوع اشاره نمودیم، به منظور جمع و جور نمودن فضای اتاق‌ خواب‌ها شما باید از کمد دیواری استفاده کنید. به خصوص با نصب کمد دیواری در اتاق خواب کودکان و نوجوانان وسیله‌های بازی و سرگرمی چون؛ کتاب‌های درسی و… شرایط مرتب‌تر و تمیزتری به خود خواهند گرفت. شما با قرار دادن این وسیله‌ها درون کمد، محیط اتاق خواب را بازتر خواهید کرد و کودکان و نوجوانان در اتاق خود می‌توانند احساس آرامش و راحتی بیشتری را تجربه کنند.‌

طرح کمد دیواری و هماهنگی رنگ آن با تم دیوارهای اتاق خواب و وسایل موجود در آن بسیار و بسیار مهم خواهد بود. پدر و مادرها به هنگام انتخاب دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه برای فرزندان خود می‌باید این نکات را مورد توجه قرار دهند. به گونه‌ای که مدل طرحی را در اتاق خواب فرزند خود رقم بزنند که به خوبی با خلق و خوی او همخوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید : کمد دیواری مدرن | مدل های کمد دیواری مدرن

طراحی داخلی مدرن اتاق کودک بلوار فردوس شرق
طراحی مدرن کمد دیواری اتاق کودک به همراه میز تحریر و تخت خواب

درب مناسب کمد دیواری اتاق خواب کودک

درب مناسب کمد دیواری اتاق کودک با مابقی کمدها تفاوت چندانی را ندارد. شما می‌توانید برای این قبیل از کمدها از درب‌های لولایی، کشویی و یا گاهاً آکاردئونی استفاده نمایید. توصیه ما به شما در این راستا استفاده از درب‌های کشویی می‌باشد. زیرا فضای کمتری را به نسبت اشغال می‌کند. البته که باز و بسته نمودن آن برای کودک راحت‌تر بوده و البته زیبایی بیشتری را هم به اتاق فرزند شما اعطاء خواهد کرد.

حال شما می‌توانید برروی درب کمد دیواری اتاق خواب کودک خود از آینه هم بهره گیرید. به عبارتی استفاده از کمدهای دیواری آینه دار در اتاق خواب کودک می‌تواند آن را تا به چندین برابر زیباتر نماید.

طبقه بندی کمد دیواری اتاق کودک

کمد دیواری اتاق کودک، یکی از انتخاب های محبوب برای سازماندهی اشیاء و لوازم خانه در اتاق کودک است. با توجه به فضای محدود اتاق کودک، کمد دیواری یک راه مناسب برای ذخیره و سازماندهی اشیاءی مانند لباس های کودک، اسباب بازی، کتاب ها و قطعات پازل است.

طبقه بندی این کالاها در کمد دیواری اتاق کودک، به راحتی امکان پذیر است، برای مثال می توان بخشی از کمد را برای لباس ها و بخش دیگر را برای اسباب بازی و کتاب ها اختصاص داد. همچنین، امکان نصب قفسه های جانبی در کمد دیواری نیز وجود دارد که می تواند به طور خاص برای ذخیره قطعات بازی و پازل ها مناسب باشد.

استفاده از کمد دیواری اتاق کودک علاوه بر اینکه به سازماندهی و مدیریت فضای اتاق کودک کمک می کند، امکان دسترسی آسان به اشیاء را نیز فراهم می کند. بچه ها می توانند با سادگی لباس های خود را پیدا کنند و اسباب بازی های خود را برای بازی بعدی به راحتی در دسترس داشته باشند.

با توجه به اینکه اتاق کودک یک فضای مخصوص بچه هاست، استفاده از کمد دیواری با طراحی جذاب و شاد، می تواند به ایجاد فضایی دلپذیر و خلاقانه در اتاق کودک کمک کند. در نتیجه، استفاده از کمد دیواری اتاق کودک، علاوه بر کاربری عملی، به ایجاد فضایی پر از شادی و خلاقیت نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید : مدل کمد دیواری اتاق خواب | مدل کمد دیواری جادار

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

 

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button