پروژه طراحی داخلی بلوار فردوس

طراحی داخلی اتاق مستر پروژه بلوار فردوس 2

این واحد 145 متری نوساز با وجود اینکه 5 سال ساخت است اما مشکلات متعددی در طراحی داشت که ما با یک طراحی اصولی و درست این مشکلات را برطرف کردیم و محیطی زیبا را برای کارفرما خلق کردیم.

تمام فضاهای این واحد با توجه به مبلمان و علاقه ی زیاد کارفرما به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است.با توجه به متراژ و سبک مبلمان ما سعی کردیم که طراحی فضا را به گونه ای انجام دهیم که در طولانی مدت چشم را اذیت نکند و خسته کننده نشود.

طراحی داخلی فضای نشیمن پروژه بلوار فردوس 2

طراحی دیوار درب ورودی

فضای میز ناهارخوری کاملا به ورودی نزدیک است و چون در دیوار آن از آینه استفاده کردیم برای  دیوار کنار درب ورودی یک کنسول سراسری بزرگ با یک تابلو زیبا در نظر گرفتیم که از این کنسول برای ظروف پذیرایی به راحتی می توان استفاده کرد.

طراحی داخلی کنسول پروژه بلوار فردوس 2

طراحی فضای ناهارخوری

میز ناهارخوری را در قسمتی قرار  دادیم که نزدیک به فضای آشپزخانه است تا در هنگام سرو غذا و ذیرایی کارفرما راحت باشد.فضای ناهارخوری به طور کلی بهتر است که جدا از سایر قسمت ها ی دیگر باشد تا هم باعث راحتی کارفرما باشد و هم طراحی جداگانه ای داشته باشد.

سقف این واحد را ما کاملا تخریب کردیم و متناسب با چیدمان پلان طراحی کردیم تا هم باعث جداسازی فضاهای مختلف شود و هم نورپردازی مناسبی برای فضا بتوانیم داشته باشیم.

برای بالای میز ناهارخوری یک لوستر زیبا و کشیده در نظر گرفتیم تا نور مناسب برای میز ناهار خوری تامین شود ، طرح این لوستر را به گونه ای انتخاب کردیم که متناسب با دیوار این قسمت که تلفیقی از ابزار،آینه،نوارهای استیل طلایی و رنگ است.

طراحی داخلی ناهار خوری پروژه بلوار فردوس 2

برای دیوار کنار میز ناهارخوری هم یک آینه قدی با کنسولی که کارفرما از قبل تهیه کرده بودند در نظر گرفتیم و طراحی این دیوار را با رنگ سفید و ابزارهای ظریف و زیبا انجام دادیم تا فضا خیلی شلوغ به نظر نرسد.

طراحی داخلی کنسول پروژه بلوار فردوس 2

طراحی آشپزخانه

آشپزخانه ی این واحد فقط دارای یک پنجره است که هم نور آشپزخانه و هم نور فضای ناهارخوری را تامین می کند پس ما طراحی کابینت ها را به گونه ای انجام دادیم که نور به راحتی تامین شود ، همچنین کابینت ها را پلی اورتان سفید در نظر گرفتیم تا فضا را روشن تر و دلبازتر از آنچه که است نشان دهد.

نورپردازی مناسب و اصولی در آشپزخانه باعث می شود که کار کردن در این فضا راحت تر و آسان تر شود.به طور مثال نورپردازی دقیقی که در بالای کانتر،زیر کابینت و سقف انجام دادیم باعث شده است تا حس بهتری نسبت به آشپزخانه داشته باشیم.

در اینجا ما جابه جایی سینک را انجام دادیم تا از فضا به بهترین شکل استفاده کنیم در غیر این صورت نور آشپزخانه کاملا از بین می رفت.

طراحی داخلی آشپزخانه پروژه بلوار فردوس 2

به دلیل اینکه از داخل سالن کاملا به آشپزخانه دید داریم لوازم مورد نیاز را توکار طراحی کردیم تا همیشه مرتب به نظر رسد و جلوه ی بدی را به مهمان و کارفرما ندهد.

طراحی داخلی آشپزخانه پروژه بلوار فردوس 2

با توجه به نیاز کارفرما این قسمت از آشپزخانه را کافی بار در نظر گرفتیم که برای اینکه هنگام باز و بسته کردن درب های آن سایر قسمت های کابینت زخمی نشود از پاکت دور استفاده کردیم.

طراحی داخلی آشپزخانه پروژه بلوار فردوس 2

طراحی نشیمن به سبک نئوکلاسیک

برای چیدمان فضای داخلی منزلتان اگر شما مجبور هستید یا علاقه دارید که فقط از یک دست مبلمان استفاده کنید بهتر است مبلمانی را انتخاب کنید که هم تعداد مناسبی برای پذیرایی از مهمان داشته باشد و هم برای استفاده ی شخصی مناسب و راحت باشد.به طور کلی برای مبلمان نشیمن بهتر است که از مبل های راحت استفاده کنید ولی چون کارفرما از قبل مبلمان را تهیه کرده بودند ما هم در طراحی از آن استفاده کردیم.

برای دیوارهای پذیرایی ز ابزارهای ریف و زیبا در طراحی استفاده کردیم تا فضا خیلی شلوغ به نظر نرسد و برای قاب وسط هم فقط از یک تابلو زیبا استفاده کردیم.

طراحی داخلی فضای نشیمن پروژه بلوار فردوس 2

طراحی تی وی وال

طراحی تی وی وال را سعی کردیم به گونه ای ساده و زیبا انجام دهیم تا همسبک نئوکلاسیک در آن رعایت شود و هم خیلی شلوغ نباشد به همین خاطر برای این دیوار ابزار ظریف و نورپردازی را طراحی کردیم و در قسمتی از آن سنگ به کار بردیم.

طراحی داخلی تی وی وال پروژه بلوار فردوس 2

طراحی اتاق خواب مستر

برای دیوار پشت تخت این اتاق خواب آینه ،گچ بری ، پارچه مخمل و نوارهای استیل در نظر گرفتیم که زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

طراحی داخلی اتاق مستر پروژه بلوار فردوس 2

برای دیوار روبه روی تخت یک تلویزیون و یک میز آرایش با یک آینه قدی در نظر گرفتیم  که نورپردازی پشت آینه زیبایی کار را دوچندان کرده است.

طراحی داخلی تی وی وال اتاق مستر پروژه بلوار فردوس 2

طراحی سرویس اتاق مستر

سرویس این اتاق خواب به طور کلی تغییرات زیادی کرده است.برای اینکه از فضا بهترین استفاده را کنیم از درب کشویی استفاده کردیم.یک دیوار را کاملا برای روشویی در نظر گرفتیم و پشت آینه را نورپردازی کردیم تا فضا روشن تر و دلبازتر به نظر رسد.

طراحی داخلی سرویس مستر پروژه بلوار فردوس 2

برای قسمت دوش هم از یک جداکننده ی شیشه ای استفاده کردیم تا خیلی فضا دلگیر نشود و برای دیوار کنار دوش هم یک فرورفتگی برای شامپو در نظر گرفتیم که بدین ترتیب دیگر احتیاج به نصب قفسه های دیواری نیست.

طراحی داخلی سرویس مستر پروژه بلوار فردوس 2

طراحی اتاق خواب دختر

کارفرما برای اتاق خواب دخترشان تمایل داشتند که از سرویس خواب موجود خود استفاده کنند که ما با توجه به خطوط کرو تخت و میز آرایش این طراحی را برای دیوار انجام دادیم.

طراحی داخلی اتاق خواب دختر پروژه بلوار فردوس 2

طراحی کلوزت روم

اگر اتاقی دارید که از آن استفاده نمی کنید به شما پیشنهاد می دهیم که آن را کلوزت روم کنید چون هم بهترین استفاده را از فضا کرده اید هم طراحی اتاق های اصلی به بهترین شکل انجام شده است.

کمد های این اتاق بر اساس نیاز کارفرما طراحی شده است که یکسری از کمدها برای کیف و کفش طبقه بندی شده است و سری دیگر برای اکسسوری ولباس ها!

طراحی داخلی کلوزت روم پروژه بلوار فردوس 2

در سمت دیگر هم یک میز آرایش همراه با یک آینه قدی طراحی کردیم تا تمام نیازهای کارفرما را برطرف کنیم.

طراحی داخلی کلوزت روم پروژه بلوار فردوس 2

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button