مدل کمد دیواری اتاق خواب

طراحی داخلی مدرن کمد اتاق کودک دختر و پسر مصطفوی پیروزی

مدل کمد دیواری اتاق خواب یک مکمل عالی برای یک اتاق خواب بزرگ است. وقتی صحبت از طراحی کمد برای یک اتاق خواب مدرن می‌شود، می‌توانید واحدهایی با درهای متعدد مانند طرح‌های سه در یا دو درب انتخاب کنید. همچنین کمدهای شیشه‌ای یا کمدهایی با آینه‌های انعکاسی پرطرف‌دار هستند و به شما اجازه می‌دهند در عین رفع نیازهای کاربردی فضا، ظاهری شیک خلق کنید.

مدل کمد دیواری شیک و جادار

مدل کمد دیواری شیک و جادار، یک انتخاب بی نظیر برای دکوراسیون داخلی است. این کمدها، با طراحی هوشمندانه، فضای بیشتری را به شما ارائه می‌دهند و به شکلی منظم و زیبا امکان نگهداری اشیاء و لوازم خانگی را فراهم می‌سازند. با جنس‌ها و رنگ‌های متنوع، می‌توانید کمدی را با سبک و محیط خود هماهنگ کنید. در طرح‌های شیک و جادار، از جعبه‌ها، قفسه‌ها و درب‌های شفاف استفاده می‌شود تا به ارائه نمایی زیبا از اشیاء شما بپردازند. همچنین، با داشتن فضای کم مصرف و امکان اضافه کردن المان‌های جانبی، این کمدها از نظر عملکردی هم بسیار عالی عمل می‌کنند. با استفاده از مدل کمد دیواری شیک و جادار، می‌توانید به ترتیب و نظم در فضای خانه‌تان دست پیدا کنید و در عین حال زیبایی و شکوه را به آن اضافه کنید.

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

کمدهای گوشه‌ای می‌توانند راه حلی برای صرفه‌جویی در فضا برای اتاق‌های کوچک باشند و به شما امکان می‌دهند از هر ذره فضای موجود استفاده کنید. همچنین اگر اتاق خواب کوچکی دارید، می‌توانید کمدهایی را انتخاب کنید که تا سقف امتداد دارند.

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی، یک گزینه مناسب برای سازماندهی و نگهداری لباس‌ها و اجناس شماست. این نوع کمدها دارای سیستم ریلی هستند که به شما امکان می‌دهد لباس‌ها را به صورت آویزان و منظم در آن قرار دهید. با استفاده از کمد دیواری ریلی، می‌توانید به راحتی به لباس‌های خود دسترسی داشته باشید و به ترتیب و نظم بیشتری در خانه‌تان دست پیدا کنید.

این نوع کمدها معمولاً شامل قفسه‌هایی برای قرار دادن کفش‌ها، جعبه‌ها و سبد‌های جانبی است که به شما امکان می‌دهد فضای بیشتری را بهره‌برداری کنید. علاوه بر این، کمد دیواری ریلی دارای درهای شفاف است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به طور دیداری به لباس‌های خود دسترسی پیدا کنید.

طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی برای کمدهای دیواری ریلی وجود دارد، بنابراین می‌توانید یک مدل متناسب با سبک دکوراسیون خانه‌تان را انتخاب کنید. با استفاده از کمد دیواری ریلی، می‌توانید فضای بیشتری در خانه‌تان ایجاد کنید و به شکلی منظم و جذاب لباس‌ها و اجناس خود را نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید : کمد دیواری اتاق کودک

کمد لباس برای اتاق دونفره یا یک نفره

مدل کمد دیواری اتاق خواب را باید با دقت انجام دهید و از المان­های مختلفی برای آن کمک بگیرید. کمد اتاق خواب دونفره و یک‌نفره که عمدتاً از نظر اندازه متفاوت است، باید برای لباس‌ها، لوازم جانبی و کفش‌های شما کاربردی و جادار باشد. ازآنجایی‌که آنها چشمگیر هستند، در نهایت سبک اتاق را دیکته می‌کنند و تفاوت زیادی در دکوراسیون ایجاد می‌کنند. در این مورد، ارزش آن را دارد که متریال، مدل و رنگ مبلمانی که بخشی از فضای استراحت روزانه شما خواهد بود را در نظر بگیرید.

درحالی‌که کابینت‌های سفید و چوب روشن فضای مینیمالیستی ایجاد می‌کنند و این تصور را به وجود می‌آورند که اتاق بزرگ‌تر است، مدل‌های مشکی یا قهوه‌ای تیره به محیط شخصیت می‌بخشند و در هنگام مبله کردن با سایر مبلمان و لوازم جانبی امکانات متفاوتی را ایجاد می‌کنند.

این نوع کمد ممکن است ساخته شود یا نباشد که اگر در آپارتمان یا خانه کوچک زندگی می‌کنید ممکن است امکان‌پذیر نباشد. از طرف دیگر، این نوع کاملاً قابل تنظیم است و شما می‌توانید گزینه‌های ذخیره سازی مورد نظر خود را انتخاب کنید: قفسه‌ها، فضای قفسه کت، کشوها، جاکفشی‌ها و موارد دیگر.

طراحی داخلی مدرن کمد اتاق خواب مصطفوی
طراحی داخلی مدرن کمد اتاق خواب مصطفوی

مدل کمد دیواری اتاق خواب کودکان

کاربردی و بازیگوش: این تعادل یک جنبه ممکن و حتی ایده آل برای مدل‌های کمد لباس برای اتاق خواب کودکان است. یک قطعه ضروری برای نظم دادن به لباس‌ها، کفش‌ها و وسایل بهداشتی کودکان، این نوع مبلمان است که به‌ویژه برای اطمینان از راحتی، کاربردی و سرگرمی زیاد برای کودکان طراحی شده است، به خصوص زمانی که آنها عناصری را با خود به همراه داشته باشند که در ساخت وسایل کودکان نقش دارند.

مدل‌های کمدهای رنگی در قالب‌هایی غیر از انواع سنتی یا حتی آموزشی که خلاقیت و مشارکت کودکان را در سازماندهی اتاق تحریک می‌کند، محیط را برای رشد آنها غنی‌تر می‌کند و به والدین کمک می‌کند تا همه چیز را مرتب نگه دارند. اما مراقب است: حتی اگر این طرح‌ها و قالب‌ها از ویژگی‌های مبلمان کودک باشد، باید مراقب بود که محیط خیلی سنگین نباشد.

در کشویی برای کمد دیواری

یک گزینه ایده آل برای اتاق‌های کوچک، طراحی مدل کمد دیواری اتاق خواب با درهای کشویی نیز فضا را تمیزتر و راحت‌تر می‌کند. آنها به دلیل کاربردی بودن و طراحی بدون زیاده روی، مدل‌های ظریفی هستند.

هنگام انتخاب کمد لباسی کشویی که روی درها آینه دارد، انعکاس اتاق نیز به وسعت فضا کمک می‌کند که می‌تواند اتاق را دلپذیرتر کند. در این صورت لازم است مبلمان را روی دیواری با فاصله حداقل 1.5 متری از تخت قرار دهید.

بیشتر بخوانید : مدل کمد دیواری اتاق خواب

کمد اتاق خواب مدوله شده

مدل کمد دیواری اتاق خواب مدولار انعطاف‌پذیرترین گزینه‌ای است که می‌توانید پیدا کنید. این می‌تواند با فضا، سبک و لحظه زندگی شما سازگار شود و اگر در یک فضای اجاره ای زندگی می‌کنید گزینه ای بسیار توصیه می‌شود. شما می‌توانید از بین اقلامی که دارید تعداد بیشتری انتخاب کنید: اگر کفش هستند، مدل‌هایی با قفسه‌های بیشتر انتخاب کنید. اگر این لباس است، کمدهایی با قفسه‌های آویز و کشو ایده‌آل خواهند بود.

همچنین می‌تواند با سبک پذیرفته شده در اتاق شما سازگار شود، زیرا کمد لباس مدولار مدل‌های مدرن یا کلاسیک تری دارد و دکوراسیون کل فضا را تقویت می‌کند. همچنین می‌تواند با توجه به نیازهای خود، مانند افزایش اعضای خانواده، «رشد» کند. در هر صورت کمد مدولار یک گزینه کاربردی است که هر زمان که بخواهید ظاهر فضا را تغییر دهید می‌توانید آن را در اتاق خواب تغییر دهید.

کمد لباس برای اتاق خواب

گزینه ذخیره سازی با سبک و فضای زیاد، کمد کمد شکل به شما آزادی زیادی می‌دهد تا همیشه اقلام مختلف لباس را در نظر داشته باشید. می‌توان آن را در یک اتاق منحصر به فرد نصب کرد یا یک مبلمان اختصاصی باشد: سفارشی سازی بهترین چیز است. در آن می‌توان مجموعه ای از چند کشو در کمد برای نگهداری وسایل مختلف وجود داشته باشد. بنابراین می‌توان قفسه‌های کشویی با کشوهایی در پشت نما وجود داشت. مدل کمد دیواری اتاق خواب با مکانیزم‌ها و امکانات متنوع، تنها می‌توانید فضایی برای شلوار، چوب لباسی، روسری و بخشی برای نگهداری کفش و لوازم جانبی داشته باشید. همچنین می‌توان آن را در گوشه اتاق با قفسه‌ها و تکیه گاه های وسایلی که بیشتر دارید نصب کرد.

بیشتر بخوانید : کمد دیواری مدرن

داشتن کمد برای اتاق خواب بیش از یک ضرورت است، زیرا حتی مبلمان نیز با عملکرد و طراحی به ترکیب محیط کمک می‌کند. با این حال، می‌توان فضایی تک رنگ ایجاد کرد که در آن مبلمان از پالت رنگ غالب انتخاب شده پیروی کند. نور را به داخل کمد خود بیاورید تا مشاهده قطعات یا حتی انتخاب یک الگوی برنامه ریزی شده با درهای شیشه ای مدرن را آسان‌تر کنید.

 

طراحی داخلی مدرن کمد با در شیشه ای اتاق خواب نیکفرد
کمد لباس با در شیشه ای برای اتاق خواب

اکنون که ایده‌هایی برای مدل کمد دیواری اتاق خواب در دست دارید، بهترین گزینه را برای لحظه خود ارزیابی کنید و مدل کمد لباسی را انتخاب کنید که از نظر کارایی و استایل مناسب شما باشد.

بیشتر بخوانید : مدل کمد برای اتاق خواب کوچک

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09122935747 - 02122291560


جهت استفاده از مشاوره رایگان عرشا هوم می‌توانید فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
پیمایش به بالا
Scroll to Top
Call Now Button